erg tevreden met budget-energie en 3 in 1

Zowel schriftelijk als telefonisch vriendelijke en deskundige hulp . Ook de hulp, service bij verhuizing waarbij een tijdje in beide huizen energie nodig: Duidelijke instrukties en afwerke contracten.

Een vraag over omzetting van een variabel tarief naar een vast tarief, is duidelijk en helder beantwoord.

Duidelijk, vriendelijk en adequaat

Helder in uitleg Juiste prijs Goed aan de telefoon Web site goed ingericht en werkbaar

Uitstekende informatie verstrekking

Zeer energie vriendelijk bedrijf, blijft goed op de hoogte van de marktontwikkeling. Uitstekend.

Open eerlijk en correct

Alle contacten verliepen soepel , helder en correct.

Nooit problemen gehad.

Al jaren klant en ben zeer tevreden.

Makkelijk regelen en duidelijk verbruikoverzicht

Voor het eerst een energiemaatschappij uitgekozen en laten leveren. BudgetEnergie gekozen vanwege prijs en duurzaamheid. Het regelen ging erg makkelijk, we hoefden niet veel te doen en de levering ging in op de geplande datum. Meterstanden werden automatisch afgelezen. Het inzicht in verbruik is overzichtelijk en duidelijk, erg fijn dat zo'n overzicht mogelijk is. Na vertellen over BudgetEnergie heeft een familielid van ons zelfs besloten over te stappen.

Vriendelijk en deskundig, niets was teveel

Zie boven

Vlot, goed en vriendelijk gehopen.

Super, de communicatie

Duidelijkheid en snel/goed geregeld, blij mee

Top bedrijf

Eerlijk en goede uitleg vriendelijk aan de Telefoon

Simpel en goed bereikbaar tegen een heldere prijs

Bedankt voor je fijne review Eric. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare.

prima leverancier

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Bedankt Rob voor de review. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare.

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Fijn om te horen dat het bevalt. Bedankt voor je review JJ. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare.

Snelle en goede service

Na wat wikken en wegen toch de overstap van variabel naar vast herroepen ( binnen de gestelde 14 dagen). Gebeld, vlot en prettig geholpen.

Bedankt voor je positieve review Peter. Fijn dat je goed bent geholpen Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare.

Duidelijke info

Bedankt voor je fijne review Richard. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare.

Gewoon goed

Al jaren tevreden met de zorg van Budget Energie. Het verlengen ging dus weer zoals in het verleden. Gewoon contract verlengen na alles te hebben gelezen en de rest volgt vanzelf. Mail gelezen die je krijgt toe gestuurd en je hoeft verder niets te doen. Weer voor een jaar kunnen we er tegen aan en hoeven wij ons geen zorgen te maken. Dank.

Goed is goed,geen gezeur

Heb eigenlijk geen ervaring, zijn bij jullie gekomen en verder nix om op aan te merken no nonsens zou ik maar zeggen .Nee hoor prima bedrijf dikke 10

Kan het verbruik gemakkelijk uitlezen

Zou de afrekening wel wat vlotter mogen sturen

Goede energieleverancier

Fijne energieleverancier met (nu nog) goede tarieven.

geen problemen

Betrouwbare leverancier

Nog steeds tevreden!

Dat horen we graag, Hans. Dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Ze doen wat ze beloven en zijn transparant

ik heb een 5 jaar contract, dat helaas in mei 2024 afloopt. Daarvoor heb ik al een aantal keren een 2 jarig contract gehad en alles is perfect verlopen. EN wat belangrijk is natuurlijk, voor een heel fijne prijs.

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Jos! Daar doen we het voor :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

zeer goed en duidelijk.

duidelijk en zonder poespas.

Mooie woorden :) Dank voor je review, Toon! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

goede energieleverancier

Duidelijke app waar het energieverbruik en de teruglevering opbrengst zonnepanelen wordt vermeld

Dank voor de review, daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Reguliersdwarsstraat 58 1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.