Goed is goed,geen gezeur

Heb eigenlijk geen ervaring, zijn bij jullie gekomen en verder nix om op aan te merken no nonsens zou ik maar zeggen .Nee hoor prima bedrijf dikke 10

Kan het verbruik gemakkelijk uitlezen

Zou de afrekening wel wat vlotter mogen sturen

Goede energieleverancier

Fijne energieleverancier met (nu nog) goede tarieven.

geen problemen

Betrouwbare leverancier

Nog steeds tevreden!

Dat horen we graag, Hans. Dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Ze doen wat ze beloven en zijn transparant

ik heb een 5 jaar contract, dat helaas in mei 2024 afloopt. Daarvoor heb ik al een aantal keren een 2 jarig contract gehad en alles is perfect verlopen. EN wat belangrijk is natuurlijk, voor een heel fijne prijs.

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Jos! Daar doen we het voor :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

zeer goed en duidelijk.

duidelijk en zonder poespas.

Mooie woorden :) Dank voor je review, Toon! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

goede energieleverancier

Duidelijke app waar het energieverbruik en de teruglevering opbrengst zonnepanelen wordt vermeld

Dank voor de review, daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Zeer tevreden.

Met budget energie heb ik nergens over te klagen. Zeer tevreden dus.

We gaan ons best doen om dat zo te houden, Jan. Dank voor de review. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Transparante organisatie.

Weinig problemen en alle gegevens heel duidelijk weergegeven.

Dank voor je reactie, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

goede voorlichting, betrouwbaar en betaalbaar

goede voorlichting, betrouwbaar en betaalbaar

Dat zijn nog eens mooie woorden, Jan-Arie. Dank! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Bij budget energie is de informatie over gebruik en de wijze van berekenen overzichtelijknen

De informatie over de kosten van de energie is overzichtelijk. De wijze van berekenen van de tarieven is helder. De eindafreking is helder en inzichtelijk. Ik vind dat de prijs voor de opgewekte energie die ik terugontvangt erg laag en voel dan ook belazerd. Ik heb wel in de zonnepanelen moeten investeren op mijn kosten en budgetenergie heeft een machtpositie, want ik kan daar niets aandoen.

Dank voor je eerlijke reactie, Koos! Ik geef je graag wat meer uitleg. Er zijn nu zóveel zonnepanelen in Nederland, dat er op sommige dagen heel veel aanbod is van zonnestroom. Dat zorgt ervoor dat op de energiemarkt de elektriciteitsprijs omlaag gaat. Soms is de prijs van stroom op de energiemarkt zelfs even 0 of is zelfs negatief. Dat is de reden dat energieleveranciers de terugleververgoeding aanpassen. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goede info met maandelijks verbruik overzicht

Dank voor het compliment, Arie! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Overenthousiast bedrijf

Na twee dagen als nieuwe klant te zijn verwelkomd volgt al een kwaliteitsonderzoek, wel heeeel erg snel; we hebben nauwelijks iets te melden, dus misschien handiger om in de toekomst dit bericht/onderzoek wat later naar nieuwe relaties te sturen.

Hoi Ger, Dank voor je reactie en feedback. En wat fijn dat ons alsnog zo'n mooie score geeft. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Customer support should have english speaking

Dear Sir/ Madam, The customer support should speak english as it is difficult to get through the support.

Thank you for the review! Our colleagues at customer support will do their best to help you. :) Kind regards, Budget Energie Webcare

Totaal geen problemen met BudgetEnergie, goede energie leverancier.

Ik heb nu voor de 2e maal een vast contract afgesloten en ben daar heel blij mee….andere energieleveranciers maken een hoop reclame maar dan moet je nog maar afwachten hoe het contract eruit gaat zien, bij BudgetEnergie is alles heel transparant, weet je waar je aan toe bent.

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, Wendy! Daar worden we blij van. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Prima, nog niets meegemaakt waar wij niet mee eens zijn

We gaan ons best doen dat zo te houden, Jan. Dank voor de mooie score. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Muhana ALSYBRANY

Prima bedrijf en goede service

Dat horen we graag. :) Dank voor je reactie! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Wij zijn echter zeer tevreden mee met Budgetenergie.

We zijn blij met je reactie, fijn dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Heelgoed

Dank André! Dat houden we zo. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Snel geholpen en correct door de medewerker.

Hoi Peter, Fijn om dat te horen. Dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Zie opmerking onder

Krijg geen reactie op mijn vraag van vorige week over een energiecentrale van 2 of maar jaar!

Hoi Gé, Wat vervelend dat je geen antwoord hebt gekregen. Dat is niet de bedoeling! Je kunt contact met ons opnemen via https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice. Of stuur ons een privébericht via de Facebookpagina van Budget Thuis. We helpen je hier graag mee. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Uitstekend.

Goed en netjes alles in orde .

Dat is fijn om te horen! Dank voor je review :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Gwoon top

App zou wat preciezer mogen

Dank voor de mooie score én feedback. Daar zijn we blij mee. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goede en niet dure keuze.

Ik heb nu een jaar of meer budget energie, ben er heel tevreden over.

We hopen dat je nog lang bij ons blijft, Theu. Dank voor je review. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.