Goede kwaliteit en service

Ik heb een mooie Merinowol trui gekocht bij Plein Publique. Deze werd zeer snel en in mooie verpakking geleverd. Hij stond fantastisch en de kwaliteit was nog mooier dan ik dacht. Daarna direct 2 nieuwe items besteld. Een trui en een broek. Wederom prachtige producten, precies zoals op het plaatje op internet. De broek viel te groot uit. Het was geen probleem om deze terug te sturen en om te ruilen. Ik had vrij snel de juiste maat ontvangen. Top!

Super mooie, kwalitatief goede produkten

Hele mooie kleding, heb al veel items, truitjes, vestje, broek… en more to come :) Hele fijne, duidelijke website. Goede, vriendelijke service. En dat alles met een leuke, humoristische knipoog!

Heel prettig bedrijf

Voor de eerste keer artikelen besteld. Prachtige producten, heerlijk materiaal. Bij vragen correct afgehandeld. Ga hier zeker nog terug komen.

Forever favourite!

Kan niet meer zonder!

Helemaal blij met Plein Publique!

Mijn ervaring is dat Pleinpublique heel erg goed bereikbaar is, erg servicegericht en de artikelen zijn supermooi en kwalitatief van topkwaliteit. Daarbij het persoonlijke kaartje wat bij de bestelling zit, gewoon zo'n leuk detail maar wordt enorm gewaardeerd! :-)

Prachtige kleding: geweldige pasvorm, natuurlijke materialen, tijdloos. Verslavend !

Fijne mensen die een perfecte en snelle service verlenen. Pas deze winter ontdekt en maar goed ook !!!

super mooie kleding van goede kwaliteit

Ik heb een aantal prachtige basics en vind de truitjes vooral een mooie pasvorm hebben en van goede kwaliteit. Ik kijk vaak of jullie nieuwe kleuren hebben of nieuwe items. Blij mee!

Mooie kwaliteit en prima snelle service

Snelle levering van een heel mooie blouse. Pasvorm en kwaliteit goed. En… de Enige nieuwsbrief (van alle tientallen die dagelijks in mijn mailbox komen)die ECHT leuk is om te lezen!

Van bekende gehoord en nu besteld !!Draagt heerlijk suuuper kwaliteit blijft mooi

Mooie kwaliteit blijft prachtig draagt heerlijk !!

Mooie truien

Heb inmiddels 3 merino truien. Zijn mooi en zitten lekker (geen kriebel!). Ze zijn koel als het warm is en warm als het koel is. Wassen is niet nodig, even uithangen en weer fris.

Echt een topper!

Mooi, elegant en goede kwaliteit en ook moderne look. Ook zeer leuk verpakt en past door brievenbus.

Snelle bezorging, prachtig verpakt en de kwaliteit…..in een woord: geweldig! Ik ben enthousiast over mijn merinowollen broek!

Netjes en snelle levering

Precies als op de foto,ziet er mooi uit ,snelle levering.

De merino trui die ik besteld heb , heeft een prachtige kleur (paars) , heeft een goede pasvorm en leuke details in het breisel . De trui werd keurig verzonden en kwam op tijd binnen . Goed eerste ervaring met plein publique . Zal ook zeker niet de laatste bestelling zijn .

Goede koop.

Snelle levering.Mooie trui ,goede pasvorm en kwaliteit

Geweldig!!

Toen ik mijn eerste trui had gedragen wilde ik acuut nog zo'n heerlijke dunne, soepele trui van merino wol. Besteld en de volgende dag in huis! Super! Ik heb ze nog niet durven wassen, voor de zekerheid toch wasmiddel mee besteld. Ik weet zeker dat meer spulletjes gaan volgen.

Prachtige truien die echt niet kriebelen

Omdat ik een vriendin haar truien zo mooi vind, heb ik ook eens gekeken op jullie site. Ze heeft me nog wel gewaarschuwd;) Ik dacht altijd dat wol kriebelde maar merinowol zou echt niet kriebelen en dat klopt! Eerst een zwarte La Clique besteld en na 2 weken een koningsblauwe La Salle. Wat een mooie diepe kleuren, perfecte pasvorm en prachtige kwaliteit. Ik ben fan! Ik mis alleen in het bestelproces de mogelijkheid om m'n bestelling bij een afhaalpunt op te halen.

Prachtige truitjes Maat perfect

Zeer tevreden met de mooie kleding

De service is goed, de levering prima!

Erg mooi trui, mooie kleur, goed model, goede kwaliteit

Ben blij met m’n trui en ga zeker vaker bestellen

Top! Service en kwaliteit truitje!

Het liefst elke dag aan!

voor herhaling vatbaar

Mijn bestelling had ik heel snel in huis. De kwaliteit is erg goed. Ik zou dus zo weer een bestelling plaatsen.

Hele mooie kleren en fantastische service

Ik heb een trui en een vest besteld, het vest bleek niet de goede maat. Ik kreeg per ommegaande de goede maat toegestuurd.

Super, snel en prachtige kleding

Ik ben heel blij met mijn mooie blouse voor Kerst. En mijn broek die ik de zomer heb gekocht. Verheug me erop om een trui uit te zoeken als ik nog tijd heb deze week. Heb al veel complimenten gehad over mijn blouse maar heb alleen jullie merk gedeeld met mijn beste vriendin. Commercieel gezien voor jullie minder maat ben te blij met een mooi en goed geprijsd merk met kleding wat origineel is en niet overal te vinden is. Groet, Mieke

Prima aardige mensen

Kocht een donkerblauwe trui met op de schouders mooie knopen hij is prachtig.

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.