Mooi verpakt, snelle levering en super mooie kleding. Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Precies wat ik hoopte.

Ik had top Le Calin besteld en het was precies wat ik hoopte te ontvangen. De kleur is prachtig, de kwaliteit mooi en de pasvorm heel goed. De top kan op twee verschillende manieren gedragen worden, daarom zit het merkje niet in de nek maar onder de schoudernaad. Dat vind ik een vondst die, wat mijn betreft, bij alle kledingstukken toegepast kan worden. De bestelling werd snel bezorgd en was met zorg verpakt. Echt luxe.

Een schitterende broek

Plein public vind ik enorm leuk in aanpak om te shoppen, niets is hen teveel. Ik heb een werkelijke prachtbroek gekocht! Het zit als gegoten en is echt een hele mooie keuze geweest. Prachtige vestjes, blousjes etc. Het enige wat mij wat stoort; Vele top winkels/Websites hebben nu 50% uitverkoop, zelfs 70%. Plein Public mag ook eens een goede sale hebben, dan hebben we als klant toch een keer een mooie korting! Vooralsnog heb ik nog géén Sale gezien! Jammer

prima kwaliteit en service

mooie items en heerlijke kwaliteit

Mooie kwaliteit kleding en niet te duur!

Prachtig shirt online besteld en deze komt helemaal overeen met de werkelijkheid. Het shirt heeft een heerlijk draagcomfort en blijft mooi, ook na meerdere wasbeurten. Snelle service en levering en het persoonlijke kaartje erbij was extra leuk!

Ideale kleding voor werk en daarbuiten van mooie kwaliteit

Ik was op zoek naar zomerkleding die luchtig is, maar wel representatief is op mijn werk. Ik heb verschillende kledingstukken gekocht, allemaal mooie (veeal natuurlijke materialen) van hoge kwaliteit. Wordt keurig verpakt bezorgd. Kleding ziet er heel mooi uit en blijft goed in de was, met heel duidelijke wasvoorschriften. Aanrader!

Heel erg blij met mijn prachtige jurk!

Ik zocht een mooie jurk voor een bijzondere gelegenheid en mijn oog viel op een leuke lange rode jurk (meerdere kleuren), Voor de zekerheid mijn maten nagemeten en daardoor de juiste maat kunnen bestellen. Erg blij met mijn aankoop! Ik was op een leuke manier door de kleur maar verder rustige jurk het stralende middelpunt en kreeg er meerdere complimenten over. De stof is mooi en draagt erg fijn.

Ik koop graag bij Plein Publique , mooie kwaliteit!

Alles goed geregeld vanaf verzending tot het in huis is . Mooie kwaliteit, goede pasvorm , niet goedkoop , en Nicole heeft humor dat waardeer ik en vind ik leuk

In één woord: PERFECT!

De stofjes zijn topkwaliteit en het model is helemaal wat ik zoek! Ik was aangenaam verrast.

Blij met nieuwe t shirts

Wat een mooie kwaliteit ! Heel blij mee!

Mooie kwaliteit voor een leuke prijs

Ik heb een t shirt besteld, vlot geleverd. Ben er ontzettend blij mee. Een mooie kwaliteit voor een reversible shirt én een leuke prijs.

Fijne pantalon

Fijne pantalon, ik hoop dat de stof nog even goed blijft, want ik draag hem veel. Fijne communicatie vanuit Plein publique.

Ik word blij van dit merk!

Leuke kleding met de Franse slag. Precies waar ik van houd. De site is zeer gebruiksvriendelijk, leuke beschrijvingen en leuke modellen! En de prijs is zeer vriendelijk!

Absolutely love this brand!

I’ve ordered many sweaters and tops from Plein Publique and couldn’t be happier! The quality is incredible and all the products I’ve received are so soft and warm! I love the fact that you don’t need to wash most of the items and with special care they last a long time. The ordering process and delivery has always been seamless and usually I received my order in a beautiful package the next day, which is quick! Once I needed to return an item for a different size, the customer service was quick, friendly and helpful. This is now my go-to store and I’ll definitely order more beautiful and sustainable products in the near future!

Snelle levering en retour goed geregeld. Mooie kleding.

Heerlijk huispak

Ik kocht de travel broek en la lotta t-shirt. De combinatie is heerlijk als elegante super comfortabele outfit voor thuis! De stof is heel erg degelijk en trekt geen pluisjes aan. Bij het wassen wel wat voorzichtig zijn.

Goed georganiseerd

Prettig

Snelle nette verzending

Ik had een jurk besteld maar was niet zoals me had voorgesteld. Ik heb de jurk terug gestuurd (25 mei) en nu is het 10 juni maar nog steeds geen geld terug ontvangen Dat vind ik minder

Hi Jose, dankjewel voor de recensie. Ik ben gelijk jouw bestelling nagelopen en zie inderdaad dat de jurk 28 mei bij ons is ontvangen. Normaal gesproken storten we dan ook direct het geld retour. Dit is bij jou niet gebeurd, ergens is er iets mis gegaan. Dit gaan we hier uitzoeken. Ik heb zojuist de retour betaling in orde gemaakt. Mocht je een volgende keer binnen 48 uur na ontvangst ( dat is onze standaard belofte) geen melding van retour hebben gekregen, mag je ons altijd een mailtje sturen via hello[@]pleinpublique.com. Dan pakken we het direct op. Excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer. Grtjs, Nicole

Alles oke

Shirt goede kwaliteit, moest ruilen voor grotere maat. Dat ging heel snel en gemakkelijk.

Mooie kwaliteit kleding

Super leuke online shop, ik heb een jurkje, shirt en vestje besteld, mooie kwaliteit kleding. Super snelle levering, op 2e pinksterdag besteld, dinsdag al in huis.

Mijn favoriete merk!

Ik ben al jaren een fan van Plein Publique, heb al een aantal truien, broeken, tops en jurken in mijn kast hangen. De collectie is tijdloos, elegant en origineel. De collectie van dit voorjaar vind ik echt geweldig, vooral de prachtige truitjes in 'muted' kleuren. Steeds als ik eindelijk een keuze had gemaakt en een bestelling wilde doen, stonden er weer nieuwe, mooie items op de website. Vanochtend heb ik enkele zomertruitjes ontvangen, waarbij de ajour zomertrui Yves in mistgroen en navy, helemaal top! En ik heb nog een aantal items op mijn verlanglijstje staan. Complimenten Plein Publique!

Alles goed verlopen

Alles ok!

Dankjewel Julie!

Genoeg keuze, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Hele leuke kleding! Wel bepaalde stijl, maar dat is een keuze. Draagt fijn, blijft mooi, en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Snelle service , correct in retourneren , kortom top

Idem als bovenste

Bedrijfsgegevens

Wouwermanstraat 10 B

2023XG Haarlem

085-2018680

[email protected]

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.