Prachtige kwaliteit en snelle service

Ben blij verrast door de fijne kwaliteit van de aangeschafte kleding. De afwerking is prachtig, de kleuren zijn mooi en de kleding heeft leuke details. Ook de service is top en de artikelen worden snel geleverd.

Heerlijke merinowol in prachtige kleuren en modellen.

Merinowol is super en pluist niet. Voelt heerlijk aan. Geschikt bij koel maar ook bij lichtzomers weer. Chapeau!

Snelle service, klantvriendelijk en e Kleding van goede kwaliteit!

Fijne site, mooie kleding

Prachtige zomertrui met Bretonse streep gekocht. Ben er erg blij mee, snelle service, netjes verpakt. Kortom; zeer tevreden.

snelle levering, mooi verpakt

Het zijn mooie truien, alleen op de foto's komen de kleuren er veel stralender (en mooier vind ik) uit dan in het echt. T.o.v. de foto's op de site zijn de kleuren in de realiteit wat fletser. Desondanks de items die ik besteld heb wel gehouden.

mooie kleding van uitstekende kwaliteit

Onlangs een jurkje en een t-shirt voor mijn vrouw gekocht als cadeau. Zeer snel ontvangen en het zit als gegoten! super leuke en kwalitatief goede kleding tegen hele leuke prijzen.

voldoet boven verwachting

Voor het eerst online besteld, doe dat nooit omdat je het product niet goed kan zien/voelen. Ik was blij verrast, het vest is precies zoals omschreven, past goed en is mooi van kwaliteit. Leuk en netjes ingepakt met een persoonlijk tintje.

Mooi verpakt, snelle levering en super mooie kleding. Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Precies wat ik hoopte.

Ik had top Le Calin besteld en het was precies wat ik hoopte te ontvangen. De kleur is prachtig, de kwaliteit mooi en de pasvorm heel goed. De top kan op twee verschillende manieren gedragen worden, daarom zit het merkje niet in de nek maar onder de schoudernaad. Dat vind ik een vondst die, wat mijn betreft, bij alle kledingstukken toegepast kan worden. De bestelling werd snel bezorgd en was met zorg verpakt. Echt luxe.

Een schitterende broek

Plein public vind ik enorm leuk in aanpak om te shoppen, niets is hen teveel. Ik heb een werkelijke prachtbroek gekocht! Het zit als gegoten en is echt een hele mooie keuze geweest. Prachtige vestjes, blousjes etc. Het enige wat mij wat stoort; Vele top winkels/Websites hebben nu 50% uitverkoop, zelfs 70%. Plein Public mag ook eens een goede sale hebben, dan hebben we als klant toch een keer een mooie korting! Vooralsnog heb ik nog géén Sale gezien! Jammer

prima kwaliteit en service

mooie items en heerlijke kwaliteit

Mooie kwaliteit kleding en niet te duur!

Prachtig shirt online besteld en deze komt helemaal overeen met de werkelijkheid. Het shirt heeft een heerlijk draagcomfort en blijft mooi, ook na meerdere wasbeurten. Snelle service en levering en het persoonlijke kaartje erbij was extra leuk!

Ideale kleding voor werk en daarbuiten van mooie kwaliteit

Ik was op zoek naar zomerkleding die luchtig is, maar wel representatief is op mijn werk. Ik heb verschillende kledingstukken gekocht, allemaal mooie (veeal natuurlijke materialen) van hoge kwaliteit. Wordt keurig verpakt bezorgd. Kleding ziet er heel mooi uit en blijft goed in de was, met heel duidelijke wasvoorschriften. Aanrader!

Heel erg blij met mijn prachtige jurk!

Ik zocht een mooie jurk voor een bijzondere gelegenheid en mijn oog viel op een leuke lange rode jurk (meerdere kleuren), Voor de zekerheid mijn maten nagemeten en daardoor de juiste maat kunnen bestellen. Erg blij met mijn aankoop! Ik was op een leuke manier door de kleur maar verder rustige jurk het stralende middelpunt en kreeg er meerdere complimenten over. De stof is mooi en draagt erg fijn.

Ik koop graag bij Plein Publique , mooie kwaliteit!

Alles goed geregeld vanaf verzending tot het in huis is . Mooie kwaliteit, goede pasvorm , niet goedkoop , en Nicole heeft humor dat waardeer ik en vind ik leuk

In één woord: PERFECT!

De stofjes zijn topkwaliteit en het model is helemaal wat ik zoek! Ik was aangenaam verrast.

Blij met nieuwe t shirts

Wat een mooie kwaliteit ! Heel blij mee!

Mooie kwaliteit voor een leuke prijs

Ik heb een t shirt besteld, vlot geleverd. Ben er ontzettend blij mee. Een mooie kwaliteit voor een reversible shirt én een leuke prijs.

Fijne pantalon

Fijne pantalon, ik hoop dat de stof nog even goed blijft, want ik draag hem veel. Fijne communicatie vanuit Plein publique.

Ik word blij van dit merk!

Leuke kleding met de Franse slag. Precies waar ik van houd. De site is zeer gebruiksvriendelijk, leuke beschrijvingen en leuke modellen! En de prijs is zeer vriendelijk!

Absolutely love this brand!

I’ve ordered many sweaters and tops from Plein Publique and couldn’t be happier! The quality is incredible and all the products I’ve received are so soft and warm! I love the fact that you don’t need to wash most of the items and with special care they last a long time. The ordering process and delivery has always been seamless and usually I received my order in a beautiful package the next day, which is quick! Once I needed to return an item for a different size, the customer service was quick, friendly and helpful. This is now my go-to store and I’ll definitely order more beautiful and sustainable products in the near future!

Snelle levering en retour goed geregeld. Mooie kleding.

Heerlijk huispak

Ik kocht de travel broek en la lotta t-shirt. De combinatie is heerlijk als elegante super comfortabele outfit voor thuis! De stof is heel erg degelijk en trekt geen pluisjes aan. Bij het wassen wel wat voorzichtig zijn.

Goed georganiseerd

Prettig

Jansweg 42

2011KN Haarlem

085-2018680

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.