Super mooie kleding

Ik ben erg tevreden over dit merk, mooie kleding en snelle verzending!

Mijn favoriete webshop!

Sinds ruim een jaar mijn favoriete webshop. Ik heb intussen denk ik alle merino truien in alle kleuren en de flared jeans zijn fantastisch. De kleding is heel mooi, heerlijk materiaal en in veel kleuren verkrijgbaar. De verzending is snel en de verpakking om je vingers bij af te likken, nét dat beetje extra, nét dat beetje chiquer. Regelmatig komen er nieuwe producten dus ik ga maar een extra kast kopen ;) Mocht het toch niet perfect zijn is de service ook nog eens heel fijn en meedenkend. 10/10!

Jurken, blouses en truien van goede kwaliteit

Ik heb meerdere producten al gekocht van Plein Publique en over allen ben ik erg tevreden. De kleuren zijn mooi, ook na het wassen. Stoffen zijn zeer prettig om te dragen. Tot nu toe ben ik erg tevreden met de producten die ik heb gekocht bij Plein Publique.

Goede internetwinkel met mooie kleding

Heb 2 merino truien gekocht en ben erg blij. Maat is goed en valt mooi, en kriebelt niet. Ook snelle bezorging! Top!

Fijne truitjes, mooie kwaliteit.

Veel plezier van mijn merino truitjes, al vallen ze voor mij (1.80) net niet lang genoeg. Ik had al een maatje groter gekozen. Gelukkig hoef ik ze niet te wassen dus geen krimp:-)

Mooie kleding, kwaliteit en snelle service

Trui besteld. Hele mooie kwaliteit tegen acceptabele prijs. Snelle levering. Wil graag andere kleuren bestellen. Alleen jammer dat het lang duurt voor bepaalde kleuren weer op voorraad zijn.

Prachtige truitjes van merino

Mijn nieuwe favoriete truitjes. Erg mooie pasvorm en leuke modellen. In diverse kleuren. Blijvertje in mijn kast. En je krijgt ook nog was-, of beter gezegd non wasadvies.

Echt alles is mooi, blijft mooi en past perfect

Wat een heerlijk merk dit. Ik heb inmiddels 3 maal een bestelling van meerdere artikelen gedaan; niks terug hoeven sturen omdat het stuk voor stuk goed zit en van mooie kwaliteit is. Echt waarvoor je geld!

Mooie kwaliteit, materialen en pasvorm. Nette en vlotte levering. Helemaal tevreden!

Top kwaliteit en dito service !

Mijn derde bestelling en nog even enthousiast en tevreden. Een bedrijf dat zijn klantjes op hun wenken bedient met prachtige kwaliteit, tijdloze ontwerpen en de feilloze service na verkoop, die we trouwens ten volle appreciëren in deze tijden van malafide websites, low cost retailers en fast fashion vol chemicaliën..

Fluffy vest zit heerlijk, snelle levering

Voor het eerst bij Plein Publique besteld en zeer tevreden. Fluffy vest is van goede kwaliteit en zit heerlijk. De levering was op tijd.

Mooie basics

Fijne producten (ik heb inmiddels 3 merino-wollen truien besteld). Mooie kwaliteit. Levering verliep prima.

De blauwe short en de streepjes trui zitten gewoon perfect. Kreeg al complimentjes bij het dragen van de trui.Ben ook zeer blij met de kwaliteit. Mij zie je zeker nog terug.

Heel mooie kleding, razendsnelle service, retour geen enkel probleem.

Fijne site

Duidelijke afbeeldingen kleding wordt vrolijk gepresenteerd Mooie stof zowel de jurkjes als truien

Jullie vragen in 1 zin en ik zeg in 1 woord…..geweldig

Na lang wachten iedere keer op de site kijken of de trui weer te leveren is en je eindelijk was het zover dus direct een bestelling geplaatst, was erg makkelijk en ook vlot geleverd…ben er super BLIJ…mee….erg mooie kwaliteit en zal er van gaan genieten de komende tijd.

Prachtige collectie, mooie stoffen en heel goede pasvorm!

Wat een prachtige stukken in de collectie. Met veel zorg verpakt en snel in huis, hoewel ik het echt niet erg zou vinden iets langer te moeten wachten. Inmiddels heb ik de kleding al een paar keer gewassen, maar de kwaliteit en pasvorm blijven prachtig. Deze winkel wordt gerund met passie en liefde en dat is als klant zeker te merken! Absoluut aan te raden!

Mooie trui en snelle levering

Een prachtige trui, precies in de goede kleur. Heerlijk zacht, ben er heel blij mee.

Heel blij mee

Prachtige kleding van super kwaliteit. Denk dat dit mijn nieuwe favoriete kleding wordt, dus dan zijn de kosten per draag beurt laag. Duidelijke instructies voor het (niet) wassen, en het werkt! Sprayen, uithangen en het zit weer in vorm en is lekker fris zonder wasmachine. Eén artikel geretourneerd, ging ook erg makkelijk. Kortom: heel blij mee!

Two way travel top Le Calin gaat helaas pillen

Ik heb drie stuks van Le Calin (Zwart, fuchsia en ivoor). De zwarte heb ik het langst en heb ik nu zo’n 4x gewassen op 30°C. Helaas valt de kwaliteit me zwaar tegen, het shirt gaat pillen op de heupen. Dat zou met (een goede zware kwaliteit) travelstof niet moeten kunnen gebeuren. Zeer teleurstellend want het zijn geen goedkope shirtjes.

Mooie stijlvolle kleding en perfecte service

Plein publique heeft mooie tijdloze kleding, erg blij met alles wat ik tot nu heb besteld. Daarnaast is hun service perfect als er een keer iets mis is.

Comfortabel en mooi

Heel fijndraagbare kleding van hoge kwaliteit stof met een classy uitstraling

Heerlijke truien ..aan het sparen voor nog meer en een vestje. 1x t shirt retour gestuurd, puur omdat het niet helemaal mijn materiaal was maar was verder heel mooi.Snel mijn geld retour, echt heel fijn.

comfortabel, hip, chic en moeiteloos te combineren

Wat een superfijn merk! Snelle persoonlijke service, mooie draagbare kleding met wat extra's, waardoor net even anders, mooie stofjes en verfrissende marketing op socials. Zo welkom!

Wat een ontdekking van ‘Plein Publique’! Zo een mooie kleding en top materialen. Zelfs de verpakking is zeer verzorgd! Heb ook al verschillende kledingstukken gekocht en ik kijk met veel goesting uit naar de volgende collectie.

Jansweg 42

2011KN Haarlem

085-2018680

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.