Supermooie kleding van een fijne kwaliteit!

De kleding van Plein Publique is net even anders. Vrouwelijk en fris qua modellen en kleuren. De kwaliteit is goed en blijft dat ook na het wassen. Ook de service is snel, adequaat en vriendelijk. Kortom ik word hier heel blij van!

Mooie spullen, snelle service netjes verpakt

Mooie kleding, betaalbaar, snelle levering.

Het feit dat er inmiddels 1 Bretonse trui, 1 coltrui La Salle, 3x La Coeur, 1 La Femme en 1 Le Doux in mijn kast liggen zegt wel genoeg. Heerlijk draagbare truien, blijven mooi. Nu nog het vestje L’Essence.

Mooie kleding; fijne, persoonlijke service

Hartstikke blij met Plein Publique. Een flink deel van mijn garderobe komt van hen en ik ben altijd blij als het pakketje komt. Mooi verpakt, een persoonlijk berichtje. En de kleding van bijzonder goede kwaliteit.

Mooi product! Snelle levering en mooi verpakt! Cadeautje.

Hele mooie, goed zittende kleding.

Snelle levering, mooie kwaliteit en het past altijd perfect.

super mooie kwaliteit

Perfecte service, mooie kwaliteit. Ik word altijd blij van jullie kleding. Bedankt!

Mooie producten, goeie kwaliteit en topservice

Inmiddels al 4 truien en een blouse in de kast hangen en ben er bijna verslaafd aan. Ook als er iets is dan hebben ze topservice hier! En zo’n klein presentje af en toe bij je bestelling maakt het een dikke 10!

Geweldige trui!

Een hele fijne, mooi afgewerkte trui.. het geld echt waard

Elegante pasvormen, hoge kwaliteit materialen en perfecte afwerking. Altijd ontzettend blij met mijn aankopen bij jullie.

Meerdere aankopen, top service en super kwaliteit

De stijl en looks van Plein Publique spraken mij aan, en nu, na twee bestellingen kan ik ook zeggen dat service en communicatie heel goed is. Mijn Elisa trui is een nieuwe favo, en de merino broek ook. Plein publique reageert snel en aardig op vragen.

Snelle en persoonlijke service

Al een paar keer iets besteld. Elke keer leuke kleding van goede kwaliteit en goed te combineren. Blijft ook goed in de was. Elke keer een leuke kaart bij mijn bestelling

Ben heel aangenaam verrast over de kwaliteit en was heel blij met het vlekkeloze verloop van de bestelling. Een pluim dus voor jullie!

Snelle levering en mooie trui!

De trui was snel geleverd en was netjes ingepakt net een persoonlijk geschreven briefje. Zeker betrouwbare site om bij te bestellen en mooie kleding.

Cadeautje voor mezelf

Heel bij met mijn gebreide broek van Plein Publique. Met zorg verpakt voelt het als een cadeau. Goede uitleg over de maatvoering en ik wordt altijd blij van hun leuk geschreven content!

Stijlvolle truitjes van super kwaliteit

Ik heb in 1 maand 2 merino truitjes gekocht van Plein Publique. Het materiaal, de pasvorm en de subtiele details maken deze truitjes nu al tijdloze favorieten! Ze matchen perfect bij mijn dagelijkse (werk) outfits maar ik draag zo ook graag in het weekend. Ik ga er zeker nog een paar kopen! De verzending en service zijn ook altijd super, een handgeschreven kaartjes en de vrolijke stippel verpakking maakt de bestelling echt tot een cadeautje voor jezelf. Enige verbeterpunt; de truitjes kunnen in een mooie envelop volgens mij ook prima door de brievenbus; minder verpakking en beter voor het milieu. Keep up the good work ladies! Liefs,

Prachtig

Zo blij met mijn merino hoodie - origineel- haltertopje- nog niet gedragen, maar shinet in mijn kast- en een overslagjurkje van twee jaar geleden, maar nog altijd actueel. Pakketje met attentie is bijzonder origineel, Dank jullie zeer, ik ben fan

Klantgericht en echt een kadootje

Heel fijn om makkelijk te bestellen. Niet teveel keuze maar voldoende! Nog fijnere items als ene kadootje bij je thuis bezorgd. Snel en direct met tips voor onderhoud! Kortom - feestje om jezef kado te doen!

Precies wat ik zoek!

Fijne stoffen, fijne kleuren, fijne designs. Plein Publique is dan wel een webshop, maar met een enorme persoonlijke touch. En daarmee maken ze voor mij echt het verschil. Het uitpakken van de verpakking is alleen al een feestje, maar het dragen van het item is een nog groter feest! En daarnaast zetten ze zich ook nog eens goed maatschappelijk in. Hands-up voor jullie team ;-)!

Prachtige kwaliteit

Ik heb nu al meerdere truitjes van Plein Publique en ben heel erg tevreden over de fit en de kwaliteit. Verzending is ook altijd erg snel en het wordt mooi verpakt. Absoluut een aanbeveling!

Super mooie kleding en goede service, ik ben fan!

Mooie hippe en degelijke kleding wat toch tijdloos is.

Hele mooie kwaliteit, goede pasvorm.

Het vestje heeft een goede pasvorm,wat nogal eens moeilijk is wanneer je maat xs hebt. De riem die ik kocht pas er mooi bij. Alleen jammer dat je hem 2 weken later gratis bij het vestje kreeg met een actiecode.

Heerlijke trui en snelle service

Heel blij met mijn merino trui, heel mooie kwaliteit. Supersnelle verzending en ook ruilen voor andere maat ging heel soepel.

Bretonse streep. TOP

Prachtige trui L’ Elisa! qua kwaliteit en qua pasvorm. Ik heb de ivoor/zwarte. Was moeilijke keuze met de ivoor/denim. Misschien bestel ik die ook nog.

Kwaliteit subliem evenals de service ! Aangenaam verrast.

Mooie items, kwaliteit, luxe materialen. Het boutique gevoel geven jullie me met het persoonlijke kaartje en mooie verzenddoos. Leuk en knap!

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.