Goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

Ik had een truitje besteld, maar helaas blerk de kleur niet helemaal bij mij te passen. Ik werd vriendelijk geholpen via de mail en een nieuwe kleur werd opgestuurd. Heel blij met mijn aankoop! Deze kleur is wel prachtig en het truitje zit heerlijk. Mooie kwaliteit.

Alles perfect verlopen

Van bestelling tot aflevering is alles perfect verlopen. En ik ben heel blij met mijn trui, een tijdloos item van uitstekende kwaliteit.

Zeer snelle levering en fijne jeans

Di avond besteld en de dag erna al bezorgd, top! Ik heb brede heupen, maat 44 ben 1.75m en broeken kopen is altijd een drama. Maar deze jeans zit heerlijk en de kleur precies goed voor de zomer. De lengte is tot de enkels. Ga ook de donkere jeans bestellen

Helemaal top

Snelle levering van echt n hele mooie jeans

Mooie, duurzame producten die zalig dragen en een goede service

Ik ben ontzettend blij met mijn meting truien van Plein Publique. De kwaliteit is top, net als de pasvorm en ze staan geweldig. Heerlijk ook al die verschillende kleuren. Als ik bestel wordt het netjes en snel geleverd en als er dan in een uitzonderingsgeval iets is, dan communiceren ze daar heel transparant over. Geen mooie en wollige praatjes (mooi en wollig bewaren ze voor de truien ;-)) maar what you see is what you get. Mijn persoonlijke Plein Publique collectie gaat de aankomende periode zeker doorgroeien.

Geweldige kwaliteit, snelle bezorging. Duurzaam verpakt

Eén keer als test een jurk besteld en daarna nog veel meer gekocht! Alle kleding valt naar mijn maat, voelt als goede kwaliteit en ziet er echt leuk uit. De bezorging is heel snel en het is duurzaam verpakt. Ik ben heel tevreden! Zou alles wel willen kopen ;)

Uitstekende product. Gedistingeerde vest gekocht

De dames zijn erg vriendelijk en humoristisch plus hulpvaardig als men adviezen nodig heeft. De levering was snel en goed. Op tijd gewaarschuwd dat het product geleverd wordt. Al met al ben ik tevreden met Plein Publique. Het is mij de moeite waard om hun producten te kopen

Vlot bestellen, vlot leveren, klanrendienst goed bereikbaar. Fijne kwaliteit.. ik ben fan

Mooie verfijnde en elegante merino

Vind de merino erg mooi en leuk dat het er zo elegant uitziet wat vaak in merino niet zo is, het is een wat dunnere variant merino en aangenaam (Eribe is bijv dikker en warmer) Soms vind ik persoonlijk ammer dat ajour patronen zulke rechte hoeken zijn en geen ronde patronen zoals bij Les Salles De kleuren op beeldscherm zijn helderder dan in werkelijkheid dat is jammer daardoor wat moeilijker kiezen en terug gestuurd. Goede service!

Mooie truien en tops. Prachtig materiaal.

Mooie kwaliteitsvolle pull

Snelle en correcte levering van een mooie pull in merinowol. Dit is de eerste keer dat ik bestelde bij Plein Publique en ik ben erg opgetogen. Dit smaakt naar meer!

Hele fijne webshop!

Plein Publique heeft hele mooie, kwalitatief goede kleding in hun collectie. Als je iets bestelt verzenden ze super snel. Ook een retour aanmaken gaat heel gemakkelijk. En als ik een vraag stel, dan krijg ik heel snel antwoord. Ik ben dus heel tevreden.

Mooi in merino!

Vrouwelijke items veelal in merinowol, uitstekende kwaliteit! Mooie webshop en prima service. Ik mis wel de broeken in een kortere lengte, ben maar 162. En qua truien en vesten wat meer modellen met rechtere en strakkere mouwen. Dus niet alleen dat super vrouwelijke.

Echt fijn

Ze doen wat ze beloven

Eindelijk echte kwaliteit én mooie kleding

Paar maanden geleden deze site ontdekt omdat ik op zoek was naar trui die warm én stijlvol is, merinowol bleek de oplossing. Inmiddels ben ik 1 vest, 2 truien, 1 shirt, 3 hemdjes en 1 jurk verder. Allemaal even mooi van snit en kwaliteit, veel complimenten over truien en jurk gekregen. Het is niet goedkoop maar ben er van overtuigd dat deze kleding zeer lang meegaat, mits je de wasvoorschriften opvolgt. Kleuren veelal ook tijdloos. Wat mij betreft zeer dikke aanrader!

Helemaal fan van dit prachtige merk

Na een paar mooie merinowollen truitjes nu een tshirt, la poppy, besteld. Wat een prachtige kwaliteit, zit echt zo mooi! En er staat nog veel meer op mijn verlanglijstje

Snelle service mooie kwaliteit

Broek besteld volgende dag al binnen! Kwaliteit was mooi en zat heerlijk. Helaas wel iets te kort dus terug moeten sturen. Retourbedrag ook weer snel ontvangen!

Goede service en mooie producten

Bestellingen zijn er snel! Alles is mooi en zorgvuldig verpakt. Communicatie is goed en ook als je eens iets terug wilt sturen, is de afhandeling snel en correct.

Heel mooie kleding, leuke winkel

Prachtige, vrouwelijke kwaliteitskleding. geschikt als je redelijk gekleed wilt zijn, maar ook stoer en sportief doch niet te hijgerig jong-doenerig. Verder geven ze erg goede, uitvoerige tips voor het verzorgen van bv merinowol (dacht dat ik alles al wist, nee hoor). Artikelen worden goed verpakt, retour moeiteloos. Last but not least: leuk dat alle geschreven tekst bij artikelen en in het algemeen zo geestig zijn geschreven.

Snelle bezorging, hartstikke fijne en mooie kleding!

Geen probleem om iets terug te sturen (wat je natuurlijk zoveel mogelijk moet voorkomen..). Fijne communicatie.

2 prachtige truien waar ik erg blij mee ben

Inmiddels 2 prachtige merino wollen truien in mijn bezit. Snelle levering en met zorg ingepakt. Eén probleem werd snel opgepakt. De truien zijn heerlijk comfortabel om te dragen. De pasvorm is perfect en de kwaliteit is echt erg mooi evenals de kleuren. Ik zal ze met veel plezier dragen.

Prima hele goede service en snelle levering!

Mooie kleding. Fijne communicatie.

Goede ervaring met Plein Publique. Ik heb een prachtig warm wollen vest gekocht. Mooi truitje. De bezorging van DHL was stuk minder maar hebben ze echt keurig opgelost. Goed contact met Plein Publique.

Mooie vrouwlijke spullen, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Heerlijke truitjes en fantastische service!

Inmiddels heb ik meerdere items gekocht en ze zijn stuk voor stuk mooi, ze dragen lekker en het is goede kwaliteit. De laatste keer was er een fabricage fout bij 1 van de truitjes. Na melding binnen no time reactie, erkenning en een oplossing. Geweldig!

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.