Mijn eerste Plein public item, maar niet de laatste!

Wat een geweldige kwaliteit! Zit heerlijk en zo verfijnd afgewerkt. Ik hou ervan ♡

Ik ben heel blij met mijn vest.

Laatst heb ik het merino vest LA PREMIERE in donkerblauw besteld. Heel nestjes verpakt ontvangen. Het vest is van top kwaliteit en draagt erg fijn. Prijs kwaliteit is goed.

Snelle levering en goede kwaliteit

Al verschillende stukken in mijn bezit. Prima pasvorm en kwaliteit. Krijg altijd veel complimenten als ik het draag.

Mijn favoriete kledingmerk

Ik koop al jaren met veel plezier met enige regelmaat kleding bij PLEIN PUBLIQUE. Er staat altijd wel iets op mijn verlanglijstje! Het zijn kwalitatief goede kledingstukken en de website geeft goede informatie over de kledingstukken/de maatvoering. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Super mooie wollen truien in mooie kleuren

Mooie kwaliteit truien en tops (van wol). Top service, de bestelling is altijd heel mooi ingepakt, echt een cadeautje.

Super tevreden met mijn aankoop!

Gewoon WOW!

Mijn eerste aankoop was de Les Salles trui! Snel geleverd en superblij met de kwaliteit ik verwacht had na het bekijken van de collectie online! Blij met dit nieuwe merk (ik kende het nog niet echt) en heb alvast nog de vest bijbesteld La Bonbon en ook dat was echt een TOP AANKOOP! Heerlijk zachte kleding voor een toch wel 'eerlijke' prijs <3 xxx

Classy uitstraling met luxe materiaal en diepe kleuren

Zeer mooi. Past goed. Lubbert niet. Luxe gevoel en hele mooie diepe kleuren. Ik houd van eenvoud met een “touch” (door de knopen, de vorm van de mouwen e.d.) Makkelijk te combineren met een broek of een rok. Maakt niet uit welk model. Echt super. Ik ben meteen fan!! Mijn eerste model was de “Brioche” en het volgende de “La Maris” .

Prachtige stof/wol.

Mooie kleding, prijs kwaliteit verhouding is goed. Echt fijne truien, vesten, bloesjes! Staan top. Pasvorm ook goed. En ik ben echt niet de slankste.

Fijn bedrijf, mooie producten. leuke website

Heb al vaak iets gekocht bij dit bedrijf. Ik wil graag echte merinowollen truien en vesten dragen en deze vind ik bij Plein Publique in een hele mooie uitvoering. Buitengewoon geslaagd.

Nette winkel met leuke items van goede kwaliteit

Ik ben heel blij met mijn merinowollen truien in stijlvolle modellen. Het materiaal is heel prettig (niet kriebelig/zweterig). Het enige nadeel is dat ik moeite heb met kiezen uit de vele leuke modellen, maar niet onnodig veel wil kopen in de huidige consumptiemaatschappij ;)

Mooie kwaliteitskleding!

Ik ben een fan van merinowol en ik koop dan ook met veel plezier bij Plein Publique. De stoffen en garens zijn erg mooi en van een goede duurzame kwaliteit en het ontwerp van de kleding is vrouwelijk en eigentijds. I love it!

Mooie kwaliteit en geweldige service bij verzenden.

Ik ben weg van de artikelen, goede pasvorm prachtige kwaliteit.

Zeer snel geleverd. Zorgvuldig en prachtig ingepakt.

Als iets niet goed is, dan ontvang je dezelfde week het geld retour en er komt niets opdringerig in een retour om iets anders te bestellen. De blogs vind ik vaak wel erg lang, dan haak ik op een gegeven moment af ( of sla dtukken over om het einde te lezen...). Ze mogen wat mij betreft korter en minder in detail. Desalniettemin zijn ze wel mooi geschreven in Storytelling zodat je je al snel als een " vriendin " waant. Ga vooral door met jullie mooie producten. Kwaliteit erg goed en prachtige stijl. Leuk in filmpje met het model, daardoor wordt je echt volledig meegenomen in het product. Op naar een mooie jassen verkoop. Vind ik zelf ook altijd een prachtig iets, een mooie jas. Daar kom je letterlijk mee binnen. Super veel succes en ga vooral door!

Tijdloos klassiek

Zeer tevreden met de Merino V-hals La Vasile marineblauw. Klassiek en tijdloos, net als de Bretonse streep.

super toffe trui ,en vlotte levering heel tevreden

super toffe ervaring, beter kan niet goede kwalitijd

Prachtige truien van hoogwaardige kwaliteit

Ik inmiddels al 2 truien gekocht. Prachtige kwaliteit en pasvorm. Leuke zijn de kleine details zoals mooie knoopjes en opengewerkt patroon. Snelle levering. Kortom ik ben zeer tevreden!

Mooie kwaliteit en pasvorm

Ik heb 3 truien gekocht en ben ontzettend blij met de pasvorm en het materiaal. Ik heb ze nog niet gewassen (dat wordt ook afgeraden) maar voorlopig zien ze er heel mooi uit.

Mooie items & top kwaliteit!

Mooie items & top kwaliteit. Kortom echt een aanrader!

Prachtige kleding

Prachtige kleding, mooi op maat en helemaal mijn stijl! Love it

Dit truitje is zo zacht en het draagt comfortabel. Het jeukt zeker niet!

Modelijn naar mijn zin!

Ik draag graag tijdloze kledij en met dit merk zat het onmiddellijk goed voor mij,mooi afgewerkt en voor mij de perfecte pasvorm.

prima product en snelle goede levering

Fijn truitje dat ik al vaak gedragen heb en mooi blijft

Mooie producten en leuke communicatie!

Ik ben erg blij met m’n aankopen: mooie, tijdloze ontwerpen, die je altijd kunt dragen.

Heel blij mee

Ik heb twee truitjes besteld, La Lundi in dark violet en La Femme in het groen. Maatadvies op de website opgevolgd en de pasvorm is perfect. Beide truitjes zijn van mooie kwaliteit en ik zal ze zeker nog lang met plezier dragen. Wat mij betreft is de prijs / kwaliteit verhouding in orde gezien de gebruikte materialen en de mooie details.

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.