prima product en snelle goede levering

Fijn truitje dat ik al vaak gedragen heb en mooi blijft

Mooie producten en leuke communicatie!

Ik ben erg blij met m’n aankopen: mooie, tijdloze ontwerpen, die je altijd kunt dragen.

Heel blij mee

Ik heb twee truitjes besteld, La Lundi in dark violet en La Femme in het groen. Maatadvies op de website opgevolgd en de pasvorm is perfect. Beide truitjes zijn van mooie kwaliteit en ik zal ze zeker nog lang met plezier dragen. Wat mij betreft is de prijs / kwaliteit verhouding in orde gezien de gebruikte materialen en de mooie details.

Ik heb een pull besteld. De dag erna was hij er al !!! Mooie kwaliteit dus super tevreden. Enige minpuntje…. als ik wil ruilen voor andere maat of kleur moet ik zelf de retour kosten betalen. Maar ik zal zeker nog bestellen bij Plein Publique.

Absolute aanrader!

Van de communicatie via mail, nieuwsbrief, website alleen al wordt je enthousiast. Duidelijke productomschrijving, mooie lay-out, correcte prijzen. Ik ben fan en kan hen alleen maar aanraden!

Ik ben verliefd

Prachtige kleding, vrouwelijk silhouette maar nooit truttig. Heerlijk materiaal, mooie kwaliteit. Wat heel fijn is de maattabel pèr kledingstuk. Ik heb van de ene trui een S en van de andere een M en ze passen allebei prima. Het wordt prachtig verpakt in vloeipapier met een kaartje erbij!! Ook retourneren gaat probleemloos, geld wordt snel teruggeboekt op creditcard. Kortom: ik ben verliefd!

Geweldig kledingmerk

Drie keer besteld en steeds weer onder de indruk van de goede kwaliteit van de kleding, de snelle verzending en de prettige communicatie. Enorme aanrader! Ik ben fan

De witte blouse die ik heb besteld, was helemaal naar wens. Hoefde er niet lang op te wachten & was erg mooi verpakt. Mooie kwaliteit & het draagcomfort is super fijn. Ben er erg blij mee

Super mooi donkerblauw broekje gekocht en zit fantastisch! Super kwaliteit en snelle service!

Kwaliteit!

De leukste webshop van Nederland. Ik moet altijd lachen om de teksten. En goede service . Mooie kwaliteit kleding, maar wat ik wel mis zijn echte wintertruien.( vandaar 4 sterren). Vroeger had Plein Publique die wel. Een lekker warme schipperstrui zou ik wel leuk vinden..

Heel vlotte aflevering twee truien behouden derde trui geretourneerd en een zeer vlotte terugbetaling van de geretourneerde trui. Ben zeer tevreden met deze firma qua truien en geweldige be- en afhandeling.

Stijlvol en goede kwaliteit

Erg blij met mijn truitje La Femme in zandkleur. Zoals de naam al zegt, erg vrouwelijk truitje met mooie ajourdetails en prachtige kwaliteit. Door de mix van katoen en merinowol ook goed te dragen in voor en najaar en onder colbert.

Snelle levering en snelle terugbetaling.

Mooie jurk besteld, paste perfect, maar kreukte heel erg. Waardoor ik hem teruggestuurd heb, daar hij best prijzig was.

Superleuk zomerjurkje!

Nog net op tijd besteld voor mijn vakantie, la Dion in de kleuren groen-zand. Even getwijfeld want ik heb al zoveel jurken, maar ik kon de verleiding niet weerstaan. En daar heb ik geen spijt van, wat een superleuk jurkje! Classy en tijdloos en helemaal top voor de zomer! Mee in de koffer naar Italië!

Mooie short gekocht. Maat prima, materiaal voelt prettig. Duidelijke website die net even anders is. Leuk!

Prachtige jurk, mooie kwaliteit

Prachtige jurk, mooie kwaliteit met duidelijk label, hoe te wassen. En snelle verzending

Aandacht en kwaliteit

Fantastische kwaliteit krijg je bij meerdere merken, zo ook bij Plein Publique. Echter de persoonlijke aandacht vind ik geweldig! Altijd een kaartje bij het gekochte item. Mooi verpakt. Altijd weer een cadeautje. En dat jullie ook het milieu niet vergeten siert jullie. Dus: Chapeau!!!

Blij met mooie broek

Blij met broek- mooie stof en pasvorm-snelle levering. Website overzichtelijk-goede beschrijving van de kleding plus maatadvies.

Coulance.

Laatste zending zeer snel geleverd. Helaas pasten de artikelen. Retour snel en netjes afgewerkt. Volgende keer hopelijk beter.

Wat een geweldige service

Ik had een prachtig groen jurkje gekocht. Bij het dragen van het jurkje zag ik dat de stof aan de onderkant gescheurd was. Ik heb direct gemaild. Nicole stuurde me diezelfde dag nog een berichtje terug. De volgende dag werd het nieuwe jurkje al geleverd. Zo blij mee. Vervolgens op jullie site een linnen jurk gekocht. Prachtig! Bedankt voor de goede service.

Geweldige producten - mooi en goede kwaliteit

Zowel service, uitstraling maar zeker ook de producten zijn allemaal om over naar huis te schrijven. Heb een aantal weken geleden 2 truien besteld en ontvangen. Ik ben over de kwaliteit heel tevreden en ze zijn ook net zo mooi als gepresenteerd op de site.

Supermooie trui

Hele mooie trui, goede kwaliteit, mooie pasvorm, goede, snelle levering, vriendelijke, persoonlijke klantenservice.

Heel veel draagcomfort

De levering was heel snel en ik ben heel blij met mijn truitje en broek. Het is een kort model maar valt bij mij als een lange broek en dat is prima. Truitje en broek zitten heerlijk. Veel draagcomfort!

mooie kwaliteitskleding op een vrolijke manier gecommuniceerd

Twee items besteld, zijn allebei mooie kledingstukken, duurzaam omdat ze niet maar 1 seizoen meegaan, van kwaliteitsmaterialen. Met aandacht ontworpen en gemaakt. Bij 1 item stond in de beschrijving 'zwart' (en dat wilde ik ook graag, een zwart shirt) maar het was grijs. Daarom 1 ster minder dan 5

Erg goed

Mooie kwaliteit en snel geleverf

Wouwermanstraat 10 2023XG Haarlem

085-2018680

Over Plein Publique

PLEIN PUBLIQUE is in 2016 opgericht met een focus op de mooie Bretonse streep. In de loop der jaren is de collectie uitgegroeid tot veel breder segment, waar de focus ligt op hoogwaardige materialen en ene fijne snit. PLEIN PUBLIQUE kenmerkt zich door het mooie tijdloze karakter en veelzijdigheid ontwerpen van Nederlandse bodem.