Erg lekker ik vind het alleen een heel klein beetje te duur voor de rest prima concept en lekker ete

D

Heerlijk

Zeer tevreden en raad het zeker aan!!!

Niet gekregen wat ik heb besteld

Heb maaltijden besteld en totaal andere maaltijden gekregen

Beste Renato, Ons werk is en blijf mensenwerk. Het kan voorkomen dat je per ongeluk verkeerde maaltijden hebt gekregen of dat je, je hebt vergist in het pakketje die je hebt gekozen. Wij hebben contact met je opgenomen om te kijken naar een passende oplossing. We horen graag van je! Groetjes, Klantenservice Prep The Food

Perfect maaltijden

Top maaltijden ga ik vaker doen

Een dikke 10!

Mijn pakket met verse maaltijden liep enorm veel vertraging op (een week onderweg geweest). Prima opgelost door Prep the food. Ik zit nu aan mijn eerste maaltijd, welke goddelijk lekker is. Ik ga hier zeker weer bestellen! Eerlijke, gezonde, lekkere maaltijden met een prima service. Ga zo door guys!

Voldoende

Ik volg een sapkuur van jullie. Wat ik een beetje mis is dat er op de site niet heel erg op in wordt gegaan wat de kuur precies met je doet en waar het goed voor is. De sapjes zijn erg lekker alleen op sommige sapjes staat wat er in zit en bij andere sapjes niet. Ook staat erop dat er suiker in zit is dit dan de suiker uit het fruit of is er suiker toegevoegd wat we niet bevorderlijk lijkt als je de sapkeur gebruikt om af te vallen.

Hoi Jolanda, Bedankt voor je review! Ik wil even terugkomen op de informatie die je mist. Op onze categoriepagina vind je in de footer (onderin de website) informatie over wat een sapkuur doet. Verder is de suiker niet toegevoegd maar komt dit uit het fruit wat er van nature in zit. Verder staat er op elk etiketje de ingrediënten van het sapje die je hebt. Heb je die misschien over het hoofd gezien? In ieder geval nogmaals bedankt! Groetjes, Team Prep The Food

Sinds 2018 vaste klant!

Prep The Food is al sinds 2018 mijn vaste keuze voor maaltijdvoorbereiding en ik ben ontzettend tevreden. De kwaliteit is consistent uitstekend gebleven en de service is ongeëvenaard. Een keer kreeg ik per ongeluk de verkeerde bestelling, maar dit werd zonder gedoe opgelost. De volgende dag ontving ik kosteloos de juiste bestelling. Ik kan Prep The Food van harte aanbevelen voor hun geweldige preps en klantenservice.

Beste Achraf, Fantastisch om te horen dat Prep The Food zo'n betrouwbare keuze voor jou is geworden sinds 2018! Het is geweldig om te zien dat ze niet alleen uitstekende kwaliteit leveren, maar ook een ongeëvenaarde klantenservice bieden. We hebben erg veel doorontwikkelingen meegemaakt maar onze klanten blijven koning. Ook bij foutjes van onze kant! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Vriendelijke service en heerlijke maaltijden

Ik ben ontzettend tevreden over de service die Prep de Food geleverd heeft. Vanaf het moment dat ik contact opnam, werden mijn vragen vriendelijk en snel beantwoord. De bezorging werd geleverd door eigen bezorgers. De klantvriendelijkheid van het team heeft een goede ervaring bij mij achtergelaten.

Beste Chafik, Bedankt dat je een review schrijft en jammer dat het eten niet meer goed was. Dit kan te maken hebben met verschillende dingen. Het kan liggen aan de bewaartemperatuur, de verpakking(als er een gaatje in zit of niet goed dicht zit), de manier van opwarmen of gewoon weg een allergische reactie. Bij twijfel adviseren wij altijd om nooit iets te eten! Dit komt bijna nooit voor dus we zijn erg benieuwd om welke maaltijd dit gaat en wij nemen daarom contact met je op om een gepaste oplossing te bedenken. d Nogmaals onze excuses voor deze vervelende ervaring! Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Lekker en gezond!

Snel bezorgd en lekker en goede prijs wat wil je nog meer.

Heerlijk

Heerlijk eten en ook echt vers en zeer gevarieerd. Je je zit ook echt goed vol na een maaltijd. Geen excuus meer dat je geen tijd hebt om te koken, of niet weten wat je gaat eten. Pakket is echt gevarieerd

Practical and delicious

I don't like cooking. I'm happy to find both healthy and halal food.

Ik vind het geweldig

Maken hun woorden WAAR

Eten is super lekker. Duidelijke info op de maaltijden. Zijn bereid met al jou wensen mee te denken en te helpen. Bij vragen, altijd binnen 30 minuten antwoord per app of binnen 1 uur per mail (afhankelijk van tijdstip dat je hun mailt) Altijd keurig op tijd met leveren. Toffe aanbiedingen. Ik ben persoonlijk SUPER blij met PREP The FOOD. Groetjes, Sanne VEENENDAAL

Delicious and Convenient

I recently became a frequent buyer for prepared food dishes by Prep the Food, and I am pleased with it. They offer a nice variety of meals that are both healthy and tasty. What I appreciated most is their friendly staff and punctual delivery service. Everything arrived as expected, and the ordering process was straightforward. I'd recommend Prep the Food to anyone looking for convenient, healthy meal options. It's a great choice for those who want to eat well without the hassle of cooking. Overall, I had a positive experience with Prep the Food, and I'll likely order from them again in the future.

Super lekker eten en vers bezorgd

Helemaal tevreden!

Ben heel erg tevreden met alles. Maaltijden zijn heerlijk en ook een geweldige service. Medewerkers zijn heel vriendelijk en meedenkend!

GE-WEL-DIG!

Ik ben op zoek geweest naar iets wat makkelijk en gezond is. Veel dank aan Prep the Food!

Super fijne producten!

Goede service, snelle levering en zeer goede maaltijden. Ik ben super tevreden!

Uitstekend!

Ik hou totaal niet van koken, volg een voedingsschema en heb weinig tijd in de avond. Deze prep maaltijden zijn de perfecte oplossing. Lekker, gezond en genoeg.

Bezorging klopt, eten is vers en heer-lijk!

Makkelijk te bestellen, breed assortiment, op tijd bezorgd, simpel op te warmen en verrukkelijk eten! Kortom: bestel je prep hier, je krijgt geen spijt!

Lekker eten met top bezorgservice!

De maaltijd smaken super goed het bestelproces verliep vlot en het werd persoonlijk bezorgd. Top!

Heerlijk eten, uitstekende service en super dat het vers is. Ik ben fan!

Echt heerlijk eten

Van bestellen tot bezorgen, perfect. Goede porties en heel erg lekker.

Heerlijk.

Met pasta mijn favoriet geworden echt een aanrader

Luzernestraat 37

2153GM Nieuw-Vennep

06 15093328

Over PREP THE FOOD

Wij ontzorgen mensen bij het behalen van hun gezondheidsdoel. Dit doen wij door gevarieerde en gebalanceerde maaltijden aan te bieden in combinatie met verschillende gezonde snacks, sapjes en supplementen.