Zijn er eigenlijk net mee bezig, de pasta’s zijn heel Lekker, de maaltijden met veel groente zijn een beetje droog. Smaak is echter goed. Maar iets van jus in bijvoorbeeld een losse verpakking zou prettig zijn.

Totaal niet verwacht, maar super!!!

Ik was eerst een beetje sceptisch over dit concept. Maar dit was totaal niet wat ik had verwacht. Juiste porties, kwaliteit was goed, groente nog lekker beetgaar en bovenal, de smaak was er ook! Top! Bedankt en tot snel weer!

Lekkere eten met weinig calorieën en toch vol gevoel kunnen krijgen !!!!

Lekker eten, goede service, snelle bezorging !!!

Blij een halal foodservice te hebben gevonden

Blij een halal foodservice te hebben gevonden

Top Service

Goede communicatie over het bezorgen. Maaltijden smaken zeer goed

Aanrader

Zeer snelle levering, alles is zeer vers en goed geleverd. Eten smaakt goed. Super handig en zeker waard voor de prijs

Altijd goede en perfecte maaltijden

Perfecte maaltijden voor 1 persoon. Lekker gevarieerd en super service

Hi Richard, Dankjewel voor de positieve review! Tot gauw. Groetjes, Team Prep The Food

Lekker eten, goede prijs en top service!

Wij hebben nu voor de tweede meer deze maaltijden besteld. Daarvoor verschillende bedrijven uitgeprobeerd. Prepthefood springt er toch echt bovenuit! Het eten is vers en de kip lekker mals! Het kan wat flauw zijn soms qua kruiden, maar dit is echt makkelijk om zelf even op smaak te brengen. Voorkeur qua kruiden is natuurlijk heel persoonlijk, en juist daarom is het fijn dat niet alles heftig gekruid is. Zo kan iedereen het naar persoonlijke voorkeur aanpassen. Ik had bij mijn bestelling perongeluk gekozen voor afhalen ipv bezorgen, en kwam hier pas achter op het moment dat ik een appje ontving. Geen enkel probleem, je maaltijden worden morgen thuis bezorgd. Ik was erg verbaasd over het feit dat hier niet moeilijk om werd gedaan en gewoon aangepast werd. Bezorging is qua tijd precies en bezorger is keurig optijd! Vriendelijk en behulpzaam bedrijf en bezorging, met lekkere voedzame maaltijden!

Hi Cindy, Super bedankt voor je review. Dit word zeer gewaardeerd! Wij doen erg ons best en dit soort reviews helpen enorm. Tot snel! Met sportieve groet, Team Prep The Food

Heerlijk en vers

Het is veel wat je krijgt een echte maaltijd. Het is super vers. Niks is doorgekookt gewoon top! Ik zeg PROBEER en je wilt niet anders meer

Hey Ferry, Thanks voor je review! Dit word zeer gewaardeerd. Tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Ik proef potentie!

Ik heb nog niet alles geprobeerd, maar wat me veelal opvalt in alle maaltijden is dat de kwaliteit zeer goed is! Wat persoonlijk ontbreekt is toch wel de smaak als in een sausje of betere marinade in vele gerechten. Ik snap dat dit op een zo clean mogelijke manier samengesteld word met waarschijnlijk op het oog dat mensen die veel sporten etc. dit gebruiken. Maar ik denk dat er ook een zeer grote markt is voor mensen die niet persé dagelijks sporten maar wel graag maaltijden op deze verse manier willen bestellen. Persoonlijk denk ik dat de gerechten nog meer op smaak kunnen worden samengesteld en variatie. Ook op verschillende niveau's waarom mensen het soort eten bestellen (afvallen, sporten, familie, cheatday etc.) zodat er meer keuze is. Al met al een zeer potentieel goed concept, en ik begrijp dat het bedrijf nog redelijk "klein" is voor wat het kan. Maar vergeet niet dat met dit soort concepten de basis het meest belangrijk is. Waarom blijven mensen hier bestellen en waarom niet? Ook nog een kleine tip voor de website, het is zeer onhandig om per gerecht naar een apart gedeelte van de website te worden gestuurd om daar je keuze te bevestigen. Dit zou allemaal op 1 pagina moeten kunnen zodat je snel en makkelijk meerdere gerechten tegelijk kan samenvoegen.

Hey Jasper, Thanks voor je uitgebreide review! Wat je zegt klopt helemaal! Wij proberen een brede markt aan te spreken en niet zo zeer alleen de sporter omdat wij denken dat deze maaltijden ook voor de niet-sporter handig zijn. Wij blijven ontwikkelen en dit soort reviews helpen enorm! Wat betreft de website zijn wij het ook helemaal met je eens. Er komt wat nieuws aan dus stay tuned! ;) Groetjes, Team Prep The Food

Perfecte maaltijden!

De maaltijden zijn zeker weten aan teraden, erg lekker en mals. Het is totaal geen troep of dat het eten naar plastic smaakt. Ik geniet er van en zeker een aanrader! Groei lekker.

Hi Michel, Thanks voor je review. Tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Niet lekker

Helaas had ik wat lekkerder verwacht pasta kip room smaakt naar niks. Kip Eieren noodles viel wel mee. Kip kurrie was het slechts te weining kip droog en het rijst zou ik met saus gewild hebben voor extra smaak. Hoop in toekomst dat dit vooruitgaat vat wel helaas niet in herhaling voor mij.

Hi Mehdi, Thanks voor je beoordeling! Jammer dat de maaltijden niet bevallen. Wij doen ons uiterste best om alles op smaak te brengen zonder in te leveren op de voordelen van de maaltijden. Aangezien het grootste gedeelte van onze klanten bewust bezig is met calorieën tellen willen wij niet onnodig veel calorieën toevoegen aan de maaltijden. Sausjes etc.. kun je eventueel wel zelf toevoegen. Wie weet tot in de toekomst! Met sportieve groet, Team Prep The Food

Lekker en goede service.

Lekkere maaltijden en goede service. Was positief verrast van de verpakking tijdens levering om het zo koel te houden. De bulk maaltijden zouden iets meer mogen zijn. Voor de rest echt tiptop in orde!

Lekker gezond eten snel bezorgd

Er is niet heeel veel keuze maar wat ze hebben is wel lekker en voldoet aan de beschrijving.

Lekker

smaakt goed allemaal. Maar de stukken broccoli mogen van mij wel kleiner gesneden worden. En bij de sperziebonen mogen de harde uitende beter verwijderd worden. Kan men zich in verslikken. Verder bevallen mij de menu's wel.

Heerlijke maaltijden en gezond.

Lekkerrr en gezond! Niet te veel kcal, ideaal voor een goede maaltijd, die zo klaar is. Smaak is goed, hoeveelheid prima!

Maaltijden waren boven verwachting

Normaal gesproken ben ik niet zo een fan van vooraf bereidde maaltijden, omdat het gewoon vaak niet smaakt als een verse zelfgemaakte maaltijd, maar bij prep the food had ik dus totaal niet het idee dat het niet vers was of dat het een ‘net niet’-factor heeft. Prima maaltijd en smaakte zelfs beter dan ik zou hebben gemaakt na een dag werken.

Eerste keer goede keer!

Dit is mijn eerste keer en zeker niet de laatste ;)

Lekker

Lekker en binnen 5 min klaar

Fijn dat het halal is en het smaakt goed

Op tijd en lekker.

Top producten met een top service!!

Top producten met een top service!! Snelle en goede levering ook al kom ik niet uit de buurt is het gewoon goed geregeld.

Uitstekende service en kwaliteit van team Prepthefood

Topservice lekker eten weinig calorieën maar toch vol kunnen zitten. Bedankt herhaling zeker vatbaar.

Goede service en lekker vers eten

Ik zag dit bedrijf via fred van leer. Aangezien ik door long covid niet de energie heb om te koken, en ik daarom een hekel aan koken heb gekregen, leek mij dit ideaal. De site was fijn en je kon makkelijk alles bestellen. Ik kreeg een paar dagen voor levering hierover een bericht over en hoe het het pakket geleverd zou worden. Heel prettig contact. Levering ging ook goed. Omdat ik buiten de straal lig kwam het via de pakketdienst, maar producten waren helemaal netjes gekoeld geleverd. Producten zien er allemaal vers uit. Geen kleine porties, niet voor de kleine eters. Tot nu toe nog maar een maaltijd uitgetest. Maar die was heerlijk en zo makkelijk dat het eten in de magnetron kan. Voor mij is dit ideaal. Zo kan ik toch mijn groenten binnenkrijgen zonder dat ik al mijn energie kwijt ben aan het koken. Ik kijk uit naar de andere maaltijden.

Hi Madeleine, Erg fijn om te horen dat alles naar wens is en dat het is zoals verwacht. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze maaltijden en producten om het beste aan te bieden! Hopelijk tot gauw en nogmaals dank! Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Hi Bowen, Thanks voor je review! Wij zijn erg blij om te horen dat alles naar wens is. Tot gauw! Met sportieve groet, Team Prep The Food

Gezond, lekker en makkelijk!!

Goede porties, gezond en smaakvol!! Makkelijk op te warmen na een lange dag werken. Mag wel meer variëteit komen in het aanbod, hopenlijk meer keuze in maaltijden in de toekomst. Ik ga opnieuw bestellen, ben erg tevreden, jullie hebben er een klant bij.

Hi Paul, Super bedankt voor je review! Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze maaltijden en keuzes. Binnenkort komen er weer een aantal nieuwe maaltijden online om van te smullen. Nogmaals dank en tot gauw! Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Over PREP THE FOOD

Gezonde maaltijden zonder onnodige toevoegingen is waar wij voor staan. Afgewogen, vers, verantwoorde & betaalbare maaltijden. Voor zowel de sporters als de niet-sporters!