Het eten is mij erg tegengevallen

Ik heb met goede moed de prepfood besteld vanwege dat ik wilde afvallen. Maar het viel mij echt heel erg tegen. Ik heb de prepfood gelijk bij binnenkomst in de vriezer gedaan en bij gebruik laten ontdooien in de koelkast. De groente was heel erg slap er zat totaal geen bite in. Groente leek alsof het rechtstreeks uit een potje kwam. Kip was niet lekker gekruid proefde alleen paprika poeder. EN wat ik niet begrijp als ik een pakket bestel ivm afvallen. Ik dan witte pasta en witte rijst krijg terwijl algemeen bekend is dat dat helemaal niet goed is als je gewicht wil verliezen ivm de snelle koolhydraten

Hi Shayaira, Allereerst bedankt voor je review. Echter wil ik graag wat toelichten. De maaltijden hoeven niet direct te worden ingevroren. Na ontvangst is alles nog minimaal 5 dagen houdbaar in de koelkast. Dit staat ook op het etiketje. Wellicht dat het dan een beter bite had. Want we weten allemaal dat ingevroren maaltijden iets van kwaliteit verliezen. Dit is de reden waarom wij maaltijden vers aanbieden en ook vers leveren. Bij ons heb je de optie om witte rijst te veranderen naar zilvervliesrijst en normale pasta te veranderen naar volkoren pasta indien gewenst. Dit geldt helaas niet op pakketten in verband met de prijs. Verder zijn de pakketten zo ingedeeld om een calorietekort makkelijk te maken bij het kiezen van een afval pakket. Bij een calorietekort val je af. Snelle of langzame koolhydraten hebben hier verder weinig mee te maken omdat het simpelweg gaat om het aantal calorieën die je binnenkrijgt versus het aantal calorieën die je verbrandt. Dus krijg je minder calorieën binnen val je af, krijg je meer calorieën binnen, kom je aan. Dit geldt voor iedereen zonder bijzondere aandoeningen of beperkingen. Jammer dat het uiteindelijk anders is dan verwacht. Wellicht dat een aanpassing in de maaltijden bij een volgende order wel bevalt! Succes bij het behalen van je goals! Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Love it!

Smaakvol, goed verzorgt. Alles klopt!

Super goeie service! Top bedrijf.

Goeie betaalbare maaltijden die zeer rijkelijk gevuld zijn je zit er altijd echt vol van. Snelle bezorging bezorger was er eerder dan de aangegeven tijd. Ook leuk dat ze acties hebben zoals proteïne pannenkoekjes die ik nu bij mijn bestelling mocht kiezen. Zeer vriendelijke mensen ook die je goed te woord staan en een snelle reactie als je vragen hebt. Echt een aanrader als je van goed en vers eten houd. Tot snel!

Heeellll goed

Het eten was super lekker ....goed en netjes verpakt!! Echt een aanrader!

Geen tijd en toch goed eten!

De maaltijden zijn gezond, zeer smakelijk en makkelijk te bereiden. Redelijk grote keuze in maaltijden en maaltijdpakketten. Afspraken over bezorging worden nagekomen. Dus wil je tijd besparen of heb je geen tijd, dan kan je hier goed slagen om toch gezond te blijven eten.

Heerlijk

Service is goed! Levering is snel en het eten wordt vers bereid

Super service, gemakkelijm

Heerlijk eten en goede service!!

Nadat ik heb besloten om meer te gaan sporten en af te vallen bennik naar sportschool gegaan. Waar het sporten goed ging had ik nog wel moeite om goede gerechten te vinden om de aantal calorieën omlaag te krijgen. En toen kwam ik bij Prep the Food terecht en hier hebben ze heerlijke gerechten, die goed in mijn schema passen. Dus met de gerechten en goed sporten zit ik al bijna op mijn streefgewicht! En de service en bezorging is ook helemaal top!

Heerlijk!

Makkelijke en smakelijke maaltijden. Passen perfect in het voedingspatroon!

Verrassend lekker vega

Eindelijk lekker smakende vegan meals voor onderweg. Ook top dat jullie zonder carbs hebben.

Alleen had ik vermeld heen wortels en zat het er toch in verder alles goed en lekker

Super lekker en top service

Super lekker eten veel smaak service is top

Goede maaltijden!

Al ruim een jaar klant en nog steeds even blij! Voor de afwisseling is er genoeg keuze.

Zeer goed, Kip goed gebakken niet te zacht niet te hard

Zeer goed!

Geweldig goed van smaak en word niet droog in de. magnetron! Aanrader voor iedereen!

Makkelijk en lekker.

Lekkerste manier om je maaltijd warm te maken is met olijfolie op een pan.

Wat een service bij PREP THE FOOD

Bij PREP THE FOOD krijg je maaltijden alsof je ze zelf gemaakt hebt. Dit mis je vaak bij andere bedrijven. Verder snelle reactie op aanvraag en eigen bezorgservice. Als je tijd wil besparen bestel bij PREP THE FOOD.

Sapkuur 6 dgn, vooraf sceptisch maar nu lovend enthousiast!

Voordat ik een bestelling plaatste heb ik goed nagedacht en vergeleken, wat is doeltreffend en gezond om een paar kilo kwijt te raken? Al jaren weet ik dat gewicht een issue is, niet dat ik megazwaar ben maar met een BMI van 28 moet ik voeding zeker in de gaten houden. En uiteraard wil ik ook niet teveel concessies doen op het bourgondische leven. Vandaar dat ik de beslissing heb genomen de mindset en lichaam in een week tijd tot het uiterste te drijven. De sapkuur bevat prima producten, drie smaken sappen en een gembershot. Oke, toegeven dat het geen heerlijke dranken zijn is het wel kwalitatief goed. Het werd gekoeld geleverd en er is geen water toegevoegd, alles is vers geperst. Tijdens de kuur heb ik twee keer last gehad van dunne ontlasting maar voor de rest geen enkele bijwerking. Uiteraard is het een beetje raar om zes dagen geen vast voedsel te nuttigen maar ik had een doel. Dat doel is zeker bereikt! Ben M-42 en woog voor de kuur 98,5KG. Zes dagen later was dat nog 94,6KG. Iedereen is anders maar voor mij is de dubbele kin en een groot deel van het buikvet verdwenen. Belangrijkste is de mindset, ik ben weer bewust van "ieder pondje gaat door het mondje". Ik raad de sapkuur trouwens alleen aan als je sterk in je schoenen staat, het is wel afzien, zeker de laatste twee dagen. Begin er niet aan als je resultaat wil behalen en toch calorierijk gaat eten tijdens de kuur, nuttig uitsluitend de sappen tijdens deze zes dagen! Al met al zeer tevreden en dank voor Prep the Food! Zelf heb ik geen moeite met koken dus zou persoonlijk niet snel maaltijden bestellen. Enig verbeterpunt; wellicht een extra smaakje toevoegen voor de afwisseling. Samengevat: Wil je snel gewicht verliezen en een reset van je lichaam? Dit is het geld zeker waard en daarnaast (bij mij) zeer effectief. Nu nog het gewicht vasthouden...

Great service

Very good quality and taste

Perfect!

Beste oplossing als je gezond en lekker wilt eten! Ook de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend!

Goede service voor gezonde én lekkere maaltijden

Alle maaltijden worden met de juiste zorg en kwaliteit gemaakt. Lekker! Bezorging en communicatie er om heen is prima. Aanrader voor iedereen die niet altijd tijd of zin heeft om zelf te koken, maar wel gezond wil eten!

Top service en heerlijke maaltijden!

Sinds een paar maanden bestel ik bij PTF en ben er erg tevreden mee! Had veel eerder moeten bestellen. Maaltijden zijn lekker, variatie genoeg en service is top. Uiteraard niet te vergeten prijs is voor wat je krijgt echt goed. Persoonlijk staat wraps kipshoarma op nummer 1 bij mij :)

Snelle levering en heerlijke verse maaltijden

Ruime keuze

lekker en vers

ik heb de maaltijden van Prep the food gegeten. Ze waren erg snel binnen. Daarnaast waren de porties groot en lekker.

Over PREP THE FOOD

Gezonde maaltijden zonder onnodige toevoegingen is waar wij voor staan. Afgewogen, vers, verantwoorde & betaalbare maaltijden. Voor zowel de sporters als de niet-sporters!