Super, precies zoals verwacht!

Mijn maaltijden kwamen goed binnen, vriendelijke bezorger en goed op smaak. Ik ben fan!

Verwarrend

Sommige bakjes kwamen niet overeen met wat er op de stickers stonden of wat ik had besteld. Ik had bijvoorbeeld een kip groentemix maar was eerder een kip shoarma qua samenstelling groenten maar dan wel met filet ipv shoarma. Ook zeer weinig kip en veel groenten, ik heb het niet gewogen dus kan het niet met zekerheid zeggen mogelijk ligt het aan mij. Smaak was goed, ik raad het op zich wel aan. Misschien een idee de bakjes wat dieper dan hoeven ze niet zo groot te zijn.

Had er meer van verwacht

Smaken vallen tegen en vlees is vaak droog. Heb zeker betere prep maaltijden verwacht. Jammer

Lekker!!

Makkelijk, snel en voedzaam!

Netjes telefonisch contact over bezorgen gehad, volgende dag was alles al in huis. Maaltijden smaken heerlijk.

Niet lekker om te eten

Ik vond het eten echt niet lekker om te eten, aan de pasta zat nauwelijks smaak en het proefde echt naar een kant en klare ah maaltijd maar verder was het wat het moest zijn.

Hi Dylan, Thanks voor je review! Jammer dat de pasta niet zoals gewenst was. Hopelijk bevallen onze andere maaltijden wel. Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

gezond en lekker

voor Prep maaltijden is echt zeker goed. De smaken zijn wat vlak en kruiden /smaken komen een beetje terug in veel gerechten dat s wel een beetje jammer.

Heerlijke maaltijden en goede service!

Ook al heb ik nog niet elke maaltijd uit het pakket geprobeerd, tot nu toe smaken ze heerlijk. Goede service, en fijn dat je vooraf een WhatsAppje ontvangt over de levering.

Smaakt beter dan meest geprobeerde andere services.

Verzending was een verbeterpunt. Groter adreslabel en duidelijk aangeven wat boben en onder is?!

Snel, lekker, makkelijk... Tot nu toe erg tevreden!

Een veelzijdige, verantwoorde en goed gebalanceerde maaltijd. Ik ben erg tevreden met wat ik tot nu toe heb mogen ervaren.

Heerlijk en handig

Prep food is gewoon de bom!!

Altijd top

Zoals altijd top service en lekker en gezond eten

Eten was goed, alleen de broccoli in de kip kerrie vond ik erg vies

Ietsjes achteruit gegaan

De Rijst met kip kerrie was overheerlijk toen ik vorig jaar begonnen was met PtF, maar deze keer viel het erg tegen omdat de kip voornamelijk droog was van de kerrie. De andere maaltijden zijn de kip+eiernoodles en kip+Surinaamse rijst, waar ik nooit spijt van heb iedere keer weer: Super lekker! De hutspot ben ik voor de eerste keer gaan proberen en ook bij deze GEEN SPIJT!

Hi Hafsea, Dankjewel voor je review! Wat je zegt klopt inderdaad. wij hebben de kerrie saus weggelaten omdat wij het lastig vonden deze te portioneren en we kregen best wel vaak te horen dat deze zoutig was. Vandaar dat we hebben besloten de saus weg te laten. We zijn erg blij dat de andere keuzes bevallen. Tot gauw! Team Prep The Food

Super makkelijk

Super makkelijk. Opwarmen en dan een heerlijke maaltijd. Heerlijk vers

Heerlijk! Vers! Gezond!

Bestel dit elke maand weer. Ik wil gezonde maaltijden eten, maar niet te lang er mee bezig zijn in de keuken. Voor mij is dit echt DE oplossing :-) 10/10 PREPTHEFOOD!

Service is perfect. Maaltijden zijn goed.

Heeeerlijk!!

Het was echt heerlijk! Ik heb al heel veel soorten opwarm maaltijden geprobeerd. En dit is de eerste keer dat ik het echt lekker vond! Tevens is dit de eerste keer dat ik weer eens heb genoten van een maaltijd waar weinig calorieën inzitten.

Weer top

Klant vriendelijkheid is super kwaliteit is super service is super een voorbeeld voor heel veel bedrijven

Goede maaltijden voor een goede prijs

Al meerdere keren hier besteld en de maaltijden zijn super! Goede kwaliteit, heerlijk gekruid. Keep up the good work!

mensen die gaan voor hun product!

*”prep the food”dat staat voor wat ze maken! super maaltijden, lekker vers en gezond, zodat ik weet dat ik precies goed/en genoeg gegeten heb. *Snelle en goed(gekoelde) levering Wat voor verbetering misschien nog kan is een andere kleur (this side up) labels op de doos plakken zodat daar wat beter op gelet kan worden tijdens het transport.

Super lekkerrrrrr

Het is super lekker gemaakt dankjewel!

Ga ik zelf niet voor koken.

Eten keurig verpakt (gekoeld) ,netjes geleverd, goed op smaak, enigste niet echt pluspuntje, ligt aan mij geen liefhebber van broccoli. Voor de rest helemaal top.

Het eten was echt top! Echt een aanrader!

Niks op aan te merken, service en eten was top!

Goede snelle service

Duidelijke informatie en snelle levering. Top!

Over PREP THE FOOD

Gezonde maaltijden zonder onnodige toevoegingen is waar wij voor staan. Afgewogen, vers, verantwoorde & betaalbare maaltijden. Voor zowel de sporters als de niet-sporters!