Sinds 2018 vaste klant!

Prep The Food is al sinds 2018 mijn vaste keuze voor maaltijdvoorbereiding en ik ben ontzettend tevreden. De kwaliteit is consistent uitstekend gebleven en de service is ongeëvenaard. Een keer kreeg ik per ongeluk de verkeerde bestelling, maar dit werd zonder gedoe opgelost. De volgende dag ontving ik kosteloos de juiste bestelling. Ik kan Prep The Food van harte aanbevelen voor hun geweldige preps en klantenservice.

Vriendelijke service en heerlijke maaltijden

Ik ben ontzettend tevreden over de service die Prep de Food geleverd heeft. Vanaf het moment dat ik contact opnam, werden mijn vragen vriendelijk en snel beantwoord. De bezorging werd geleverd door eigen bezorgers. De klantvriendelijkheid van het team heeft een goede ervaring bij mij achtergelaten.

Beste Chafik, Bedankt dat je een review schrijft en jammer dat het eten niet meer goed was. Dit kan te maken hebben met verschillende dingen. Het kan liggen aan de bewaartemperatuur, de verpakking(als er een gaatje in zit of niet goed dicht zit), de manier van opwarmen of gewoon weg een allergische reactie. Bij twijfel adviseren wij altijd om nooit iets te eten! Dit komt bijna nooit voor dus we zijn erg benieuwd om welke maaltijd dit gaat en wij nemen daarom contact met je op om een gepaste oplossing te bedenken. d Nogmaals onze excuses voor deze vervelende ervaring! Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Lekker en gezond!

Snel bezorgd en lekker en goede prijs wat wil je nog meer.

Heerlijk

Heerlijk eten en ook echt vers en zeer gevarieerd. Je je zit ook echt goed vol na een maaltijd. Geen excuus meer dat je geen tijd hebt om te koken, of niet weten wat je gaat eten. Pakket is echt gevarieerd

Practical and delicious

I don't like cooking. I'm happy to find both healthy and halal food.

Ik vind het geweldig

Maken hun woorden WAAR

Eten is super lekker. Duidelijke info op de maaltijden. Zijn bereid met al jou wensen mee te denken en te helpen. Bij vragen, altijd binnen 30 minuten antwoord per app of binnen 1 uur per mail (afhankelijk van tijdstip dat je hun mailt) Altijd keurig op tijd met leveren. Toffe aanbiedingen. Ik ben persoonlijk SUPER blij met PREP The FOOD. Groetjes, Sanne VEENENDAAL

Delicious and Convenient

I recently became a frequent buyer for prepared food dishes by Prep the Food, and I am pleased with it. They offer a nice variety of meals that are both healthy and tasty. What I appreciated most is their friendly staff and punctual delivery service. Everything arrived as expected, and the ordering process was straightforward. I'd recommend Prep the Food to anyone looking for convenient, healthy meal options. It's a great choice for those who want to eat well without the hassle of cooking. Overall, I had a positive experience with Prep the Food, and I'll likely order from them again in the future.

Super lekker eten en vers bezorgd

Helemaal tevreden!

Ben heel erg tevreden met alles. Maaltijden zijn heerlijk en ook een geweldige service. Medewerkers zijn heel vriendelijk en meedenkend!

GE-WEL-DIG!

Ik ben op zoek geweest naar iets wat makkelijk en gezond is. Veel dank aan Prep the Food!

Super fijne producten!

Goede service, snelle levering en zeer goede maaltijden. Ik ben super tevreden!

Uitstekend!

Ik hou totaal niet van koken, volg een voedingsschema en heb weinig tijd in de avond. Deze prep maaltijden zijn de perfecte oplossing. Lekker, gezond en genoeg.

Bezorging klopt, eten is vers en heer-lijk!

Makkelijk te bestellen, breed assortiment, op tijd bezorgd, simpel op te warmen en verrukkelijk eten! Kortom: bestel je prep hier, je krijgt geen spijt!

Lekker eten met top bezorgservice!

De maaltijd smaken super goed het bestelproces verliep vlot en het werd persoonlijk bezorgd. Top!

Heerlijk eten, uitstekende service en super dat het vers is. Ik ben fan!

Echt heerlijk eten

Van bestellen tot bezorgen, perfect. Goede porties en heel erg lekker.

Heerlijk.

Met pasta mijn favoriet geworden echt een aanrader

Goeie service

Lossen problemen snel op en het eten is ook nog eens lekker !

Laatste keer en nooit meer. Rijst te zoutig en de rest weinig kruiden.

Vies

Beste Samir, Dank je wel voor het delen van je mening. We betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden was met onze maaltijd, en we waarderen eerlijke feedback, omdat dit ons helpt om onze service te verbeteren. We begrijpen dat smaken persoonlijk zijn, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je specifieke suggesties hebt over hoe wij onze gerechten kunnen verbeteren, zouden we graag meer details ontvangen. Jouw input is van onschatbare waarde voor ons, en we willen ervoor zorgen dat we beter aan de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten kunnen voldoen. Als je meer wilt delen, nodigen we je uit om contact met ons op te nemen via [email protected] We zijn er om naar je te luisteren en om te zorgen dat we jouw verwachtingen in de toekomst beter kunnen overtreffen. Bedankt voor je eerlijkheid en de kans om te groeien. Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Smaakvol

Lekker kruidige maaltijden en prima macro’s

Slecht door reclame trap je erin

Het smaakt echt niet goed ook als je honger hebt!

Beste S. Dank je wel voor de tijd die je hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We betreuren het ten zeerste dat de smaak van onze maaltijd niet voldeed aan je verwachtingen. Onze oprechte excuses voor eventuele teleurstelling. We waarderen feedback enorm omdat het ons helpt groeien en onze service verbeteren. Zou je alsjeblieft meer details kunnen delen over wat specifiek niet naar wens was? Op die manier kunnen we gericht werken aan verbeteringen. We begrijpen hoe belangrijk het is om een smakelijke maaltijd te hebben, zelfs wanneer de honger groot is. We zetten ons in voor het leveren van kwaliteitsmaaltijden en we willen graag de kans krijgen om het goed te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback en de kans om te leren en te groeien. Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Goede maaltijden, snelle bezorging

De maaltijden smaken prima, ik neem meestal een mix pakket en geniet van elke maaltijd. De bezorging is ook uitstekend verzorgd. De eerste keer had ik wat problemen met het openen van de verpakkingen, maar daarna leek dit ook volledig opgelost. Ik kan het iedereen aanraden!

Makkelijk gezond en lekker

Supertevreden en makkelijk als steuntje bij het afvallen.

Over PREP THE FOOD

Wij ontzorgen mensen bij het behalen van hun gezondheidsdoel. Dit doen wij door gevarieerde en gebalanceerde maaltijden aan te bieden in combinatie met verschillende gezonde snacks, sapjes en supplementen.