erg gemakkelijk en bovenal goed van smaak

Ik was op zoek naar wat hulp om wat af te vallen en stuitte op prep the food. Erg blij met het gemak, de smaak, de hoeveelheden. Zo eet ik alle voedingsstoffen die ik nodig heb en eet toch heel bewust met minder kcal. Ook de ontvangst van de maaltijden verliep prima, ook al woon ik buiten de zone.

Tevreden klant

Voor het eerst prep maaltijden besteld, waar ik super tevreden over ben. De bestelling kwam op afgesproken tijd en is ook nog eens super lekker em gemakkelijk.

Heerlijk! Goede service!

Heerlijk en voedzaam.

Vers en snel

Lekker eten en vers..dit gaan we zeker vaker bestellen

Makkelijk en lekker!

Verse maaltijden! Vers en hartstikke lekker! Op zondag hoef ik geen food meer te preppen.. dit wordt voor je gedaan en nog lekker variërend ook.. Makkelijk voor als je het druk hebt en geen tijd hebt om elke dag in de keuken te staan of een hele zondagmiddag.. Top service! Aardige mensen en goede communicatie!

Altijd goed altijd vers en een top service

Goede maaltijden, super netjes en op tijd bezorgd. Erg tevreden over!

Uitstekende communicatie en prepmeals!

Vandaag is mijn levering binnengekomen (low carb prepmeals). Ik ben gelijk begonnen om een prepmeal bij de lunch te eten en ik moet zeggen dat het eten heel vers geleverd wordt. Daarnaast woon ik niet in de randstand en is mijn doos geleverd door PostNL. Hier heeft PrepTheFood uitstekend over gecommuniceerd en het eten is gekoeld binnengekomen. Dus zeker het bestellen waard!

Lekker eten, altijd op tijd. Top!!

Lekkere en gezonde maaltijd

Om te proberen wat verschillende maaltijden besteld (ook voor mijn bejaarde moeder). De communicatie rondom bezorging was up-to-date en de manier van verzenden zorgde voor gekoelde verse maaltijden. Heel lekker ook! Voor herhaling vatbaar dus.

Hey Petra, Dankjewel voor je positieve feedback. Wij zijn hier erg blij mee! Tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Super goede service

Wat een super ervaring had een vraag via de website en kreeg dan ook super snel antwoord. Keurig bezorgd in het aangegeven tijdsvlak. Eerst dacht ik van de maaltijd daar doe ik twee dagen mee had eerst een gedeelte gegeten en later de andere gedeelte want dit smaakte naar meer. Persoonlijk zou er voor mijn minder saus mogen en de pasta niet zo zacht. Surinaamse rijst, kip en broccoli smaakte super. De kip kerrie mocht wat meer saus was wat droger. Zit door de corona thuis en toch een gezonde maaltijd. Misschien meer keuze van groenten. Ook een idee is als je vaker besteld een spaarsysteem. Verder ga zo door ….

Hoi Fiona, Dankjewel voor je positieve feedback! Hier kunnen wij zeker wat mee. De pasta die soms wat "zachter" is dan anders, kan gebeuren. Helaas vind de een dit wel wat fijner dan de ander. Verder zijn wij op de achtergrond flink aan het ontwikkelen en komen er gave dingen aan. Dit soort feedback help hierbij. Nogmaals dank! Tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Perfect!

Heerlijk en ideaal voor wanneer je geen zin hebt om te koken en toch fatsoenlijk eten wilt hebben ipv een vette hap! De bezorger is ook altijd netjes.

Hey Mitch, Super! Thanks voor je feedback. Hier zijn wij erg blij mee. Weg met die vette hap! Wij regelen het voor je :) Tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Food preppen, dagelijks gemak

Sinds de uitvinding Food preppen, waar ik eerlijkgezegd nog nooit van had gehoord tot begin dit jaar, scheelt het mij zoveel tijd om niet na te hoeven te denken over mijn eetpatroon. Kan het zeker aanraden!

Super handig als je; niet kan koken, moeite hebt met porties klein houden en weinig tijd hebt om over koken en maaltijden na te denken. Ik ben fan!

Hoi Chelsea, Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent. PS: als je groente bij de pasta wilt kun je "groentemix" aanvinken. Dan krijg je een mix van verschillende groentes erbij. Wij hebben dit er niet standaard in zitten omdat niet iedereen groente bij de pasta's wilt. Tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Nooit gedacht dat een dieet lekker zou zijn!

Na de zoveelste poging om af te vallen maar eens de pakketten van Prep the Food geprobeerd. Vooraf dacht ik nou daar gaan we weer vies eten en hele dag honger hebben. Nou wat ben ik aangenaam verrast! Alles wat ik heb gekregen is heerlijk! En zeker vullend! Zo lukt het mij wel om af te vallen. Maandag begonnen met 90.7 op de weegschaal vanochtend (zaterdag ochtend) stond er 87.0 op de display. 2e pakket gelijk besteld! Ik ben happy!

Hey Mohamed, Wauw! TOP. Hier doen wij het voor. Wij willen smakelijke gerechten aanbieden met weinig kcal om je te helpen je doelen te bereiken. Dit is echt een mooi voorbeeld van hoe het moet. Succes met je traject en tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Makkelijk

Eten is goed en makkelijk

Hoi Martijn, Kort maar krachtig. Super bedankt voor je review. Wij zijn blij dat het bevalt. PS: als je volkoren pasta wilt, kun je dit aanvinken bij de maaltijden. Om volkoren pasta te krijgen bij de pakketten kun je dit bij de bestelnotities schrijven. Wij houden hier rekening mee. Nogmaals dank voor je review! Groetjes, Team Prep The Food

Elke maaltijd is heerlijk en verantwoord.

Al een tijd bestel ik mijn maaltijden bij Prep the Food en ben zeer tevreden.

Hey Peter, Topper! We zijn blij dat je tevreden bent. We hadden ook niet anders verwacht aangezien je al lang klant bij ons bent. Dank voor je review! Groetjes, Team Prep The Food

Goeie service, lekker eten

Bestellen ging snel en makkelijk, werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De kwaliteit van het eten is top en smaakt erg goed, wat ik in eerste instantie niet verwachtte. Ik zou deze service zeker aanbevelen.

Hi Marvin, Thanks voor je review! We zijn erg blij dat je de service goed vond en van de maaltijden genoten hebt. Wij blijven door ontwikkelen om de beste service te kunnen aanbieden met de lekkerste maaltijden. Nogmaals dank! Groetjes, Team Prep The Food

Ze laten netjes weten hoe laat ze je eten komen brengen. Het is gezond en het smaakt nog eens super lekker! Twijfel niet om bij Prep the Food te bestellen. 10/10

Hey Emanuel, Dankjewel voor je positieve review! Hier zijn wij erg blij mee!! Tot gauw! Groetjes, Team Prep The Food

Het is echt fantastisch

Het is allemaal vers gemaakt, super lekker en betaalbaar!!

Ben erg blij dat ik met Prep The Food ben gestart. Heb vandaag de eerste maaltijd genuttigd (Vega pasta) en ben erg onder de indruk van de kwaliteit van het eten. Ik hoef niet meer te koken, waardoor het mij veel tijd bespaart, tijd wat ik aan andere dingen kan besteden. Voor iedereen aan te raden!

Heel goed.

Ik kreeg per Whatsapp te horen hoe laat ze zouden komen. Echter was de bezorger iets vroeger dan de aangegeven tijd. Misschien een tip om dat even een extra berichtje te geven.

Lekker, makkelijk en gelet op wensen

Hoge kwaliteit, ruimte voor berbetering

Het eten is goed bereid, netjes verpakt en het is duidelijk wat erin zit en wat je krijgt. Het enige verbeterpunt dat ik zie is de hoeveelheid. Je krijgt de keuze tussen medium en large wat de hoeveelheid volledig vastlegt. Beter zou het zijn als je op de website je gewicht en lengte kunt opgeven en dat dat je een range geeft waarbinnen je het gewicht van de maaltijd kunt kiezen. Dit moet eenvoudig te implementeren zijn en geeft de klant een grotere mate van controle dan nu het geval is.

Smaakvolle gerechten

Goede hoeveelheid en goeie service

Over PREP THE FOOD

Gezonde maaltijden zonder onnodige toevoegingen is waar wij voor staan. Afgewogen, vers, verantwoorde & betaalbare maaltijden. Voor zowel de sporters als de niet-sporters!