Maaltijden worden heerlijk voorbereid, netjes en duidelijk verpakt. Top sevice en contact van het moment dat je besteld tot aan dat de bestelling is geleverd.

Top maaltijden

Lekker eten en goede leveringen. Prijs wel wat aan de hoge kant.

Onwijs lekker eten!

Lekker eten, niet droog. Erg verse smaak!

Top maaltijden!

De maaltijden van prepthefood zijn heerlijk en ook voldoende keuze aan maaltijden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en service!

De maaltijden zijn top en de prijzen ook. De persoonlijke service is erg goed en fijn. Je wordt al snel geïnformeerd en bij vragen reageren ze binnen 10 minuten. De maaltijden zijn erg lekker en beter dan concurrenten die alleen ingevroren leveren. Voor herhaling vatbaar!

Mega praktisch maar totaal niet lekker en smaakloos

Het eten is praktisch qua macro’s maar niet lekker en smaakloos. Meerdere meals gehad en niks was oprecht lekker. Alleen de pasta met tomatensaus is okay maar ook dat zou ik niet als lekker omschrijven.

Hi Julien, Bedankt voor je review! Jammer dat je de maaltijden niet lekker vond. Smaken verschillen enorm en dat is normaal. Wij hopen dat je wel een goede service hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Super bedrijf

Super bedrijf! Ideaal als je na een lange dag werken geen zin hebt om te koken maar toch gezond bezig wil zijn. Daarnaast is de klantenservice top en houden ze je goed op de hoogte (indien gewenst natuurlijk)

Word ik blij vsn

Eten is goed en lekker vers Portie is echt ruim voldoende

Snel geleverd en lekkere maaltijden

Goede ervaring

Supermarkt magentronmaaltijd waardig

80 euro verspild aan 12 maaltijden. Ze adverteren dat het vers is maar de groentes lijken rechtstreeks uit een hakpotje te komen. Mijn pasta was slap en smakeloos. Ik ben gevallen voor jullie goede marketing maar heb letterlijk alles weggegooid. Ik heb ervaring met andere mealpreppers en dit was verreweg de minste.

Hi Paul, Jammer van de 3 sterren. Smaken verschillen en dat begrijpen wij. Al onze maaltijden worden vers bereidt en afgeleverd. Daar is niets aan gelogen. Ik hoop dat onze persoonlijke service wel een voldoende scoort en ik nodig je graag uit om nogmaals een bestelling te proberen. Misschien is het handig om dan zelf een keuze te maken uit onze ruime assortiment in plaats van een "verassingspakket".. Dit omdat je dan zelf de maaltijden kan uitkiezen. Hopelijk tot gauw, Team Prep The Food

Lekker, simpel en gezond!

Vandaag besteld en op de volgende dag al ontvangen! Het eten is best lekker gezond maar ook super betaaldbaar! Dit is de best oplossing als je traint en weinig tijd hebt om te koken of juist geen zin hebt... Ik bestel hier al jaren en ik ben nooit teleurgesteld! Ik heb bij veel verschillende bedrijven getest maar Prepthefood blijft toch het beste voor mij:)

Makkelijk, lekker en gezond

Ik ben tevreden met de gekregen porties en geniet er van net als een huisgekookte maaltijd

Super maaltijden

Super maaltijden! Top! Porties zijn smaakvol en ruim.

Perfect voor snel eten doordeweeks

Altijd haast en toch goed willen eten, top uitkomst!

Ideale toevoeging aan mijn dagelijkse leven

Door de diversiteit in maaltijden en snelle leveringen maken zij het mogelijk voor mij om werk, sporten en school te combineren. Zo zijn de maaltijden makkelijk mee te nemen en ook makkelijk om warm te maken. Zeker een last die Prep The Food van mijn schouders heeft genomen!

Goede service, uitstekend eten!

Lekker en gezond eten om mijn summerbody gereed te krijgen. Aan te raden aan iedereen die op zijn eten wil letten.

Geweldige smaakvolle maaltijden

Ik ben al een tijdje klant bij PrepTheFood en kan zeggen dat consistentie en kwaliteit uitstekend zijn. Levering altijd op de gevraagde dag en als er iets niet goed is gegaan wordt het uitstekend opgelost. Omdat ik net buiten de bezorgregio woon kan ik helaas niet alles bestellen maar wat ik kan bestellen is altijd top. Aanrader dus!!!

Mijn verwachting was groot en het resultaat groter!

Als je veel werkt, veel beweegt en daarnaast ook nog werkzaam bent bij de brandweer schiet het eten koken er weleens bij in. Niet omdat ik niet wil maar omdat ik gewoonweg de tijd niet altijd kan vinden. Dit is DE oplossing…. Je neemt je maaltijd mee , je knalt hem in de magnetron en binnen 5 minuten heb je goed, lekker en niet geheel onbelangrijk vers eten. Ik ben echt meer dan tevreden over tot wat ik nu heb mogen ontvangen. En jullie hebben vóór in de toekomst zeker een klant erbij! Ga zo door!!!!!! Met hele vriendelijke groeten Een zeer tevreden klant (Melany)

Super makkelijk en bij elke maaltijd het gevoel dat je uit eten bent.

Smaakt goed en lekker makkelijk!

Heerlijke maaltijden en zeer handig om achter de hand te hebben wanneer je minder tijd hebt om te koken of om mee te nemen!

Super lekker

Of je nou wel of geen tijd hebt om te koken. De maaltijden zijn gewoon super lekker!! Snelle levering en prima service. Aanrader!

Eten smaakt top !

Eten smaakt super!! Het enigste nadeel is het bezorg gedeelte via post nl post nl stelt het leverdatum helaas vaker uit!

Lekkere gezonde gerechten, op de dag zelf vers bereid.

Er is volop keuze qua gerechten. Alles smaakt heerlijk. Ook de sapjes zijn perfect.

Lekker eten met een goede variatie

Lekker eten. Genoeg smaak aan en je krijgt het vers bereid bij je thuis. Mooie bakjes met goede duidelijke voedingsinformatie etiketten erop.

Aanrader !

vermoeid thuis komen na je training en binnen 2 minuten een goede maaltijd eten !

Over PREP THE FOOD

Gezonde maaltijden zonder onnodige toevoegingen is waar wij voor staan. Afgewogen, vers, verantwoorde & betaalbare maaltijden. Voor zowel de sporters als de niet-sporters!