Goeie service

Lossen problemen snel op en het eten is ook nog eens lekker !

Laatste keer en nooit meer. Rijst te zoutig en de rest weinig kruiden.

Vies

Beste Samir, Dank je wel voor het delen van je mening. We betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden was met onze maaltijd, en we waarderen eerlijke feedback, omdat dit ons helpt om onze service te verbeteren. We begrijpen dat smaken persoonlijk zijn, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je specifieke suggesties hebt over hoe wij onze gerechten kunnen verbeteren, zouden we graag meer details ontvangen. Jouw input is van onschatbare waarde voor ons, en we willen ervoor zorgen dat we beter aan de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten kunnen voldoen. Als je meer wilt delen, nodigen we je uit om contact met ons op te nemen via [email protected] We zijn er om naar je te luisteren en om te zorgen dat we jouw verwachtingen in de toekomst beter kunnen overtreffen. Bedankt voor je eerlijkheid en de kans om te groeien. Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Smaakvol

Lekker kruidige maaltijden en prima macro’s

Slecht door reclame trap je erin

Het smaakt echt niet goed ook als je honger hebt!

Beste S. Dank je wel voor de tijd die je hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We betreuren het ten zeerste dat de smaak van onze maaltijd niet voldeed aan je verwachtingen. Onze oprechte excuses voor eventuele teleurstelling. We waarderen feedback enorm omdat het ons helpt groeien en onze service verbeteren. Zou je alsjeblieft meer details kunnen delen over wat specifiek niet naar wens was? Op die manier kunnen we gericht werken aan verbeteringen. We begrijpen hoe belangrijk het is om een smakelijke maaltijd te hebben, zelfs wanneer de honger groot is. We zetten ons in voor het leveren van kwaliteitsmaaltijden en we willen graag de kans krijgen om het goed te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback en de kans om te leren en te groeien. Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Goede maaltijden, snelle bezorging

De maaltijden smaken prima, ik neem meestal een mix pakket en geniet van elke maaltijd. De bezorging is ook uitstekend verzorgd. De eerste keer had ik wat problemen met het openen van de verpakkingen, maar daarna leek dit ook volledig opgelost. Ik kan het iedereen aanraden!

Makkelijk gezond en lekker

Supertevreden en makkelijk als steuntje bij het afvallen.

Quick to prepare

Quick to prepare healthy food

altijd lekker vers en goede ruime porties, niks aan toe te voegen.

Ik ben altijd erg sceptisch geweest over Meal Prep services maar heb met het nieuwe jaar toch besloten het risico te wagen, wetende dat ik misschien mijn geld aan het weggooien ben. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat al mijn verwachtingen tot nu toe overtroffen zijn. Elke maaltijd die ik tot nu toe heb gegeten, was zoveel lekkerder dan dat ik dacht dat het zou zijn. Mijn complimenten naar de mensen die in de keuken werken, en al het andere personeel natuurlijk. Ik heb een 14-dagen mix pakket genomen en ik kijk er elke dag weer naar uit om een nieuwe maaltijd te proberen. En nog een bonus is dat ik nu veel minder geld uitgeef aan eten buitenshuis, omdat ik weet dat er thuis een maaltijd staat te wachten die niet alleen gezond is, maar ook gewoon geweldig smaakt. Bezorging was ook top! Eten kwam perfect op tijd aan, dezelfde dag dat het bereid was.

Beste verandering in mijn leven!

1 woord: briljant

Betaalbaar & smakkelijk

De maaltijden zijn vrij smakkelijk en vers. Zelfs na opwarmen lijken de groentes en pasta of ze net bereid zijn. Echt top.

Heerlijk

Eten is heerlijk en bezorging is goed. Zeker voor herhaling vatbaar

TOP

lekkere en verse maaltijden!

Ik at niet veel groente en door veel avonddiensten kon ik niet altijd gezonde maaltijden koken en mee nemen. Dus dank je wel voor alles ❤️

Perfecte maaltijden op tijd geleverd

Het is perfect optijd geregeld en het eten is lekker

Top bedrijf super goeie service!

Goeie betaalbare maaltijden die zeer rijkelijk gevuld zijn goeie porties je zit er altijd echt vol van. Snelle bezorging bezorgers zijn ook heel vriendelijk. Ook leuk dat ze acties hebben zoals proteïne pannenkoekjes die ik nu bij mijn bestelling mocht kiezen. Zeer vriendelijke mensen ook die je goed te woord staan en een snelle reactie of oplossing als je vragen hebt. Echt een aanrader als je van goed en vers eten houd. Tot snel toppers!

Weinig kip. Zit er echt zoveel eiwit als gezegd wordt in een bakje.

Ik vond dat er een beetje te weinig kip leek te zijn . Iets van 100 gram en op het etiket staat bijvoorbeeld 45 gram eiwit . En ik weet dat 100 gram kip is ongeveer 20 gram eiwit. Dus..

Heerlijke maaltijden

Maaltijden zijn super lekker, en niet duur.

Goede en snelle service

Genoeg keuze voor maaltijden afhankelijk van wat je zoekt. Voor mij is dat afvallen. Maaltijden zijn goed verpakt en werden netjes bezorgd door een vriendelijke bezorger. Vooraf kreeg ik via WhatsApp een tijdsindicatie, heel fijn!

Eten is oke

Makkelijk en zeer smaakvol

Voor herhaling vatbaar

Verschillende maaltijden besteld en er al een paar van op. Deze zijn goed bevallen. Alles vers bereid en dat proef je. Ik heb ook alle 3 de soepen geprobeerd: linzensoep, broccoli soep en pompoensoep, deze zijn goed in de smaak gevallen. Ik lus normaal geen linzen, maar de soep was echt heel lekker. We hebben nog 2 gerechten om te proeven, maar die zullen vast ook wel in de smaak vallen. Het makkelijke is dat het snel opgewarmd is en het is allemaal gezond en vers. Altijd handig op de dagen dat je niet veel tijd hebt om te koken, maar toch gezond wilt eten.

Overheerlijk!!!

Vers Perfect gekruid Overheerlijk!!!

Super!!

Het eten is lekker en zo vers! Zo blij mee als ik een dag haast heb en ik na het sporten wat gezond wil eten.

Zeer goede maaltijden. Ik kreeg een appje dat mijn maaltijden vers bereid zouden worden en de dezelfde dag bezorgd zouden worden. De maaltijden zijn goed en zelfs lekker. Als ik het vergelijk met andere prep food aanbieder zoals muscle meat vind ik dit vele malen beter.

Luzernestraat 37

2153GM Nieuw-Vennep

06 15093328

Over PREP THE FOOD

Wij ontzorgen mensen bij het behalen van hun gezondheidsdoel. Dit doen wij door gevarieerde en gebalanceerde maaltijden aan te bieden in combinatie met verschillende gezonde snacks, sapjes en supplementen.