So far so good

This is my second order; so far, so good. The packaging looks good, and the delivery is always within the specified time range. The meals are tasty, though a little bit small. Hopefully, the quantity can be slightly increased.

Eten smaakt super lekker ga hier zeker vaker bestellen

Perfect kwaliteit

Perfect kwaliteit, lekker smaakt, goede gepakt Reageert snel

Lekker vers bereid eten

Ik bestel altijd een maaltijd pakket zodat we de maaltijden kunnen invriezen. Als we dan een keer geen tijd hebben om te koken kunnen we toch lekker en gezond eten.

Gemakkelijk, snel en goed

Snel besteld, ruime keuze, snel bezorgd en goed eten. Lekkere smaak

Beste prepmeals

Ik heb al meerdere prepmeal bedrijven uitgeprobeerd maar tot nu toe vind ik prep the food uit de cijfers steken. Goede en lekkere gebalanceerde maaltijden. Vlotte levering en als ze iets kater zijn een persoonlijk appje. Helemaal top.

Heerlijk

Het eten is lekkerder dan verwacht . Ook de leverancier is supervriendelijk. Alweer een klant erbij !

Lekker en voedzaam

Lekker voedzaam eten zeer gemakkelijk als je weinig tijd hebt. Opwarmen en je bent binnen een paar minuten klaar. Minpunt vind ik dat de groente wel meer gegaard kunnen. Vind de groenten nu wat te hard.

Heerlijk

Het smaakt heel lekker. Heerlijke gerechten voor als je bezig bent met sporten of om het gewoon te proberen. Echt een aanrader

Heerlijk!

Top services gehad aan de deur. Netjes van te voren geappt, bezorgen heeft geduldig gewacht op mij omdat ik wat later thuis aankwam. Eten is heerlijk! Dank jullie wel

Een uitkomst

Heb het geprobeerd en zeer tevreden. Zo makkelijk met ploegendiensten. Lekkere maaltijden en niet zomaar een kant en klaar maaltijd zoals uit de winkels. Een echte aanrader voor als je weinig tijd hebt

Lekker, gevarieerd en super handig!

De maaltijden zijn (1 week mix besteld, om te proberen): - Gevarieerd - Geen “standaard” simpele gerechten maar echt met zalm, garnalen, kip, gehakt en vega. - Porties zijn +- 500 Kcal. - Niet meer nadenken wat je ook alweer moet koken. - Niet zelf onhandig aan het afwegen om de juiste hoeveelheden binnen te krijgen. - Eiwitrijk! - Vers gemaakt. - Het scheelt je veel tijd in voorbereiding, boodschappen en koken. En je krijgt precies genoeg binnen. - Normale porties. Vaak is “kant en klaar” net te weinig. - Geen verspil van eten: geen restjes of dat je te veel hebt gemaakt en dat laat liggen. - Halal vlees! Wij zijn fan. Het kost wat, maar tegenover het zelf bedenken, boodschappen halen en maken van de maaltijden. Met 2 personen gaan we de 2 weekse mix regelmatig bestellen. Kunnen we samen een week mee doen (waarschijnlijk iets langer, je eet ook soms buiten of op werk) en het is het voor ons helemaal waard! Oh en super service, er is goed contact dmv meldingen over je bestelling en bezorging. Makkelijk te bereiken!

Vers & lekker

Ik vond het eten lekker en het proefde vers. Ik ga zeker nog een keer bestellen. Echter mag de hoeveel aan eiwitten wel meer zijn vind ik. Ik ben een sporter en ik zie gemiddeld 90 gram aan eiwit per portie en dat is voor mijn doen te weinig.

Gemakkelijk, snel en erg smaakvol

Gemakkelijke website met goede uitleg. Snel besteld en volgens afspraak afgeleverd. Ze smaken erg goed, ik heb het afvallen- kip pakket.

Kwaliteit, maar ....

Het is goed ingepakt. Maaltijden zijn lekker. Dat betekent dat je daadwerkelijk kwaliteit proeft. Echter, vind ik de vlees/kip weinig in verhouding met de groente en rijst/noedels etc. Dit kan zeker meer, omdat je meer rijst/noedels en groente eet dan de vlees/kip. Bezorging tot aan huis is 10+. Nog een tip: Het lijkt me handig om ook een schema mee te geven hoe je de maaltijden het beste/effectief kan benutten. Dit heb ik zelf gevraagd via een WhatsApp contact. Maar dit zou standaard erbij moeten zijn. Als de vlees/kip meer zou zijn, dan raad ik het iedereen zeker aan!

Uitmuntend

Ik vind zelf dat PTF de uniekste vanaf dag 1 al is in bereiden van maaltijden. Smaak textuur verhouding samenstelling, ik ben overigens al 40kg+ afgevallen door behulp van de afval maaltijden in combinatie met sporten.

Gezonde maaltijden!

Gezonde maaltijden. Vult lekker. Een aanrader naar iedereen toe die wilt afvallen!

Lekker

Goed eten.

Slecht

Niets ontvangen

Hoi Ellen, Thanks voor je review. Ik denk alleen dat je een klein foutje hebt gemaakt of iets over het hoofd hebt gezien. Wij hebben de bestelling goed ontvangen en ingepland zoals gewenst. De bestelling staat namelijk ingepland om te bezorgen op 27 juni. Dit is de datum waarop je hebt gekozen de order te willen ontvangen. Dat is daarom ook de reden waarom je nog niets hebt ontvangen. Wij nemen contact met je op om dit toe te lichten en om te informeren over de bezorging. In de e-mail vind je nogmaals de order met daarin de datum waarop je hebt gekozen de order te willen ontvangen. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de review aanpast nadat je het pakketje hebt ontvangen en alles hebt geproefd. Ik hoop je hierbij genoeg te hebben geïnformeerd! Met vriendelijke groet, Team Prep The Food

Goede service, vervoer, verpakt. Niet mijn smaak, erg zout.

Goede service, vervoert en verpakt. Makkelijk in gebruik. Ik vind de smaak van de maaltijden veel op elkaar lijken. De groenten niet naar groenten smaken maar naar...? De kruiden zijn lekker maar het is heel erg zout. Hierdoor zou ik het een ander niet aanbevelen.

Makkelijk, lekker en goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk, lekker en goede prijs kwaliteit verhouding. Ook fijn dat ik vanuit werk kan afhalen

Boven verwachting goed

Ik heb al een keer eerder iets besteld en dat beviel prima, maar het lijkt alsof het recept van verschillende maaltijden is verbeterd. De porties zijn prima en zo eet ik niet meer dan ik eigenlijk nodig heb en niet te weinig dat ik in de late avonduren nog trek heb in snacks. Een aanrader. Probeer zelf wel verschillende maaltijden uit om vervolgens te kijken wat je zelf lekker vindt en bij je past.

Makkelijk en goed eten.

Eten was prima en genoeg. Wel is het handig dat er meer informatie wordt toegevoegd. Denk bijv aan hoeveel zout is er toegevoegd. Verder vond ik het eten goed. De verzend verpakking mag wel iets minder groot. Ik had een mega grote doos gekregen voor 4 maaltijden.

Heb een bestelling gedaan alles was goed geregeld pekket mooi binnen op het afgesproken tijd TOP.

Eten was er lekker

Het eten werd snel en professioneel bezorgd en smaakte bovendien erg lekker.

Over PREP THE FOOD

Wij ontzorgen mensen bij het behalen van hun gezondheidsdoel. Dit doen wij door gevarieerde en gebalanceerde maaltijden aan te bieden in combinatie met verschillende gezonde snacks, sapjes en supplementen.