Boven verwachting goed

Ik heb al een keer eerder iets besteld en dat beviel prima, maar het lijkt alsof het recept van verschillende maaltijden is verbeterd. De porties zijn prima en zo eet ik niet meer dan ik eigenlijk nodig heb en niet te weinig dat ik in de late avonduren nog trek heb in snacks. Een aanrader. Probeer zelf wel verschillende maaltijden uit om vervolgens te kijken wat je zelf lekker vindt en bij je past.

Makkelijk en goed eten.

Eten was prima en genoeg. Wel is het handig dat er meer informatie wordt toegevoegd. Denk bijv aan hoeveel zout is er toegevoegd. Verder vond ik het eten goed. De verzend verpakking mag wel iets minder groot. Ik had een mega grote doos gekregen voor 4 maaltijden.

Heb een bestelling gedaan alles was goed geregeld pekket mooi binnen op het afgesproken tijd TOP.

Eten was er lekker

Het eten werd snel en professioneel bezorgd en smaakte bovendien erg lekker.

Uitstekend!

Ik heb van meerdere bedrijven prepmeals uitgeprobeerd, maar geen een bedrijf overtreft PrepTheFood. Het eten is zo vers en lekker. Ook wordt het super snel geleverd. Zeker een aanrader!

Een tevreden klant !!

Ik heb hier voor bij een andere partij mijn maaltijden gehaald, waar ik niet zo tevreden over ben. Dacht doe ook proberen bij Prep The Food. Prep the Food onderscheid zich dat het vers bezorgd wordt en dat proef je echt. Mijn inziens veel beter dan de nieuwkomer in deze branche.

Super lekker

Super lekker. Maakt mijn dieet gemakelijk. Macro's zijn mooi uitgestippeld. Na zo een maaltijd heb je geen honger. Suoer tevreden. Mijn vaste plekje geworden.

Eenmalig.

Ik heb een afvalpakket besteld met 14 maaltijden. Sommige maaltijden zijn wel met koolhydraten en andere maaltijd niet. Ik zie dat liever allemaal met koolhydraten, maar dan in mindere mate. Ik had dat van te voren beter moeten zien op de website, maar doordat jullie ook volledig koolhydraatarm pakketten bieden (top!) heb ik daar niet bij stil gestaan. Daarnaast zit er verhoudingsgewijs veel meer koolhydraten in de pakketten dan het vlees en de groente. Zo had ik voor een pakket 230 gr rijst, 100gr kip en 120 gr groente. Ik zou er dan eerder 200gr groente, 100/150gr kip en 200gr groente van maken. Als advies wil ik meegeven om het gewicht per product te vermelden, zodat een kiezer vooraf beter kan bepalen om een maaltijd wel of niet te bestellen. Heel fijn dat je ziet wat er aan voedingswaarde in een maaltijd zit, echter wijken sommige maaltijden qua calorieën aantal flink af van waar ik op uit kom. Daarmee is het aantal calorieën niet betrouwbaar en moet ik extra alert blijven om in een deficit te blijven. In de pasta zat iets minder (680gr ipv 700gr) dan op de verpakking aangegeven. Bij de andere maaltijden die ik tot nu toe geproefd heb klopte het precies. De smaak van de gerechten is, voor zover ik geproefd heb, oké. De maaltijden zijn wel diezelfde dag vers bereid, waardoor je ze lang in de koeling kan bewaren en ze vervolgens nog kan invriezen.

Keurig eten.

Niks mis mee.

Makkelijk, lekker, gezond en veel eiwitten.

Ik heb zojuist voor de tweede keer een bestelling geplaatst want de eerste proef bestelling was bevallen. Wij zijn een gezin met drie kinderen waarvan er twee werken en een nog op school zit en een bijbaan heeft. Daarom heel handig dat ze nu een van jullie maaltijden kunnen ontdooien en meenemen. Ook omdat ze op hun voeding letten en eiwitten belangrijk vinden. Zelf at ik vanavond noodles met kip en sperziebonen. Vond de boontjes een beetje saai maar dat kan ook aan mij liggen.

Goede maaltijden

Mijn maaltijden waren erg smaakvol

Veel beter dan verwacht

Omdat ik door werk weinig tijd heb om uitgebreid en gezond te koken was ik opzoek naar een tussenweg en besloot ik Prep the Food te proberen. Allereerst 114 euro voor 14 maaltijden is 8,14 per maaltijd. Dit is een prijs die voor mij prima te doen is. De maaltijden worden in lage bakjes verpakt waardoor ze allemaal tegelijk plus andere dingen in mijn vriezer passen (ik heb 3 lades). Het nam ongeveer 1,5 lade in beslag. Ik had verwacht dat het machinaal gemaakt zou worden, maar ik kreeg netjes een berichtje dat het allemaal vers klaar gemaakt werd, een dag voor aflevering. De maaltijden zelf zijn tot nu toe lekker en gevarieerd. 4/4 tot nu toe zijn top. Ik beveel dit zeker aan.

Goede en snelle service

Er was iets mis gegaan met de post Firma. Ik kreeg snel antwoord en werd snel geholpen. Mijn pakje werd zo snel mogelijk nog geleverd. Heel fijn verlopen allemaal.

Snel thuis bezorgd en gevarieerde maaltijden.

Smaakvol!

Vegetarisch weekmenu van Prep the Food aangeschaft om in drukke weken wel gezond te kunnen eten. De porties zijn goed (soms zelfs wat groot voor mij als vrouw dus nog een restje voor de lunch de dag erna) en het is erg smaakvol! Een aanrader!

Dit concept is awesome!

Een gezonde maaltijd voor een moment waarop je even niet thuis kan Eten of wil koken.

Lekker, gezond en halal

Ben al een tijdje bezig met afvallen. Ik hou van mijn moeders gerechten alleen ze zijn niet gezond… Ik zocht dus naar een alternatief en vond prepthefood. Halal, lekker en gezond! Sinds ik ben begonnen met het eten van deze maaltijden ben ik al 3 a 4 kilo vet afgevallen!

Lekkere maaltijden op 1 na

Zeker lekker op 1 na dat was de kip kerrie met brocollie en witte rijst die was echt super droog verder waren ze super lekker volgende keer ga ik voor de vis maaltijden

Ben heel blij mee

Jullie zijn toppers , beste eten die ik heb geproefd

Top Food!!!!!!

Ik heb al eerder prep maaltijden besteld bij andere bedrijven maar nooit zo lekker en vers als bij Prep the Food. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goed en slecht

De maaltijden zijn fantastisch maar de sapkuur verschrikkelijk. De sapjes waren al kapot in de doos, zaten stukjes in. Dus daar was ik niet tevreden over.

Makkelijk én heel lekker

Ik vind de maaltijden echt top. Ik koos het in eerste instantie voor het gemak en omdat het gezond is. Het was even uittesten of het dan wel ook lekker is, maar het is echt heel lekker. Echt super voor als je heel druk bent met werk elke dag, je kunt het zo even opwarmen in een paar minuten.

Heel erg tevreden

Heel erg tevreden. Enigste wat nog wel beter kan zijn de verpakkingen. gaan heel moeizaam open.

Goede service en lekker eten

Lekker

Dit is een veel beter niveau magnetron eten dan die maaltijden uit de winkel! Proeft echt vers.

Luzernestraat 37 2153GM Nieuw-Vennep

06 15093328

Over PREP THE FOOD

Wij ontzorgen mensen bij het behalen van hun gezondheidsdoel. Dit doen wij door gevarieerde en gebalanceerde maaltijden aan te bieden in combinatie met verschillende gezonde snacks, sapjes en supplementen.