Makkelijk te bestellen, overzichtelijk en snelle levering.

Makkelijk te bestellen, overzichtelijk en snelle levering.

Goede snelle service

Had bokshandschoenen besteld en deze waren binnen een maand al kapot. Klacht wel erg snel in behandeling genomen. Handschoenen teruggestuurd en kreeg binnen een week een nieuw paar toegestuurd. Top service!

Dik tevreden

Bokshandschoenen snel geleverd en goedkoper dan elders. Kwaliteit is helemaal goed

Netjes op tijd binnen

Ik had mijn bestelling netjes op tijd binnen. Goede kwaliteit spullen

Mooie site

Mooie site, overzichtelijk en duidelijk. Levering was binnen 3 dagen

Erg blij met mijn aankoop

Vorige week scheenbeschermers besteld. Mijn pakket werd binnen 2 dagen geleverd en de scheenbeschermers zitten perfect.

Prima website

Overzichtelijke website erg duidelijk. Wat je besteld krijg je ook. Het versturen ging snel en je kunt het goed traceren. Ik ben blij met deze winkel

Goede website, mooi assortiment

Goede website, goed assortiment en goede kwaliteit bokshandschoenen

Goede producten

Goede producten, prima prijzen, snelle levering

De bokshandschoenen die ik had uitgekozen waren niet meer leverbaar. Na overleg met asahisports heb ik andere uitgekozen. Deze waren wat duurder maar het verschil kreeg ik cadeau. Dit werd zeer gewaardeerd en zal zeker vaker bestellen.

Echte aanrader

Aanrader, goed advies, topkwaliteit producten..

makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen en de kwaliteit is uitstekend van de geleverde bokshandschoenen. Goed voor elkaar allemaal.

Gewoon goed

Gewoon goed zoals het hoort. Netjes verpakt en op tijd geleverd

Goede service.

Erg tevreden, vlotte communicatie. Product was niet direct op voorraad maar hier heb ik een mail over ontvangen. Hierin werd een andere kleur aangeboden. Enige verbeter punt; online stond dat het product op voorraad was en dat achteraf niet zo bleek te zijn. Uiteindelijk alles goed opgelost en ik zou zeker opnieuw bij jullie bestellen.

Goede hulp bij maken van keuze

Na advies toch een kleinere maat besteld en zeer tevreden. Fijn als er mee wordt gedacht!

Ik had mijn bokshandschoenen de volgende dag in huis. Heel erg fijn en ook zeker niet duur voor zo een paar mooie handschoenen

Levering binnen afgesproken tijd

In het weekend scheenschermers besteld, dinsdag werden deze al afgeleverd. Erg blij mee!

Bokshandschoenen snel geleverd zonder klachten

Twins BGVL3-3T bokshandschoenen besteld, binnen 2 dagen zonder problemen geleverd

Niks op aan te merken

Prima webshop, duidelijk, niks op aan te merken

Goede afhandeling

De verzending was snel en goed maar door onvoorziene omstandigheden heb ik mijn zending retour moeten sturen. In samenspraak met de klantenservice had ik binnen 2 dagen mijn aankoopbedrag terug

Top geregeld

Alles voldoet aan de verwachtingen. Levering was binnen 2 dagen. Zal Nog veel plezier hebben van mijn nieuwe bokshandschoenen

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit producten en snlle levering, ik kom hier zeker terug

Fijne ervaring

Overzichtelijke website. Goede keuze kunnen maken.

Mijn bokshandschoenen zien er goed uit

Mijn bokshandschoenen zien er goed uit en waren netjes verpakt. Jammer dat DPD een dagje vertraging had waardoor ik mijn handschoenen na 2 dagen binnen had. Toch raad ik Asahisports aan en ik kom ik zeker weer terug

Snelle Levering en Top Handschoenen

Snelle levering en top bokshandschoenen. Niks op aan te merken. Ik heb een paar bokshandschoenen aangeschaft voor mijn dochter die begonnen is met kickboksen. De handschoenen zijn van stevige kwaliteit en zitten hartstikke lekker

Over ASAHISPORTS

Sportwinkel in fitness, kracht, training & vechtsport spullen - asahisports цен