Mooie bokshandschoenen, klantenservice vriendelijk

Nieuwe bokshandschoenen bij Asahisports besteld. Levertijd stond op 1-3 werkdagen. Mijn bestelling werd al na 2 dagen afgeleverd. De klantenservice heeft mij goed geholpen met het kiezen van de juiste maat.

Goede ervaring

De bokshandschoenen die ik had besteld van windy waren niet leverbaar in het zwart. De klantenservice bood mij aan een beter model te leveren voor dezelfde prijs.

Toffe webshop

Toffe webshop met mooie bokshandschoenen

alles is naar wens gegaan

alles is naar wens gegaan. op tijd alles geleverd. alles wat besteld is gekregen. prima gegaan.

foutje direct hersteld

Gister kreeg ik mijn bestelde bokshandschoenen binnen, men was vergeten de bandages mee te sturen. Direct contact gehad en vandaag 2 paar bandages gekregen als goedmakertje! Heel erg bedankt!

Bestelling was snel geleverd en de kwaliteit was conform mijn verwachting

Handschoenen zijn perfect

Ik train al jaren met Windy bokshandschoenen en deze heb ik gelukkig kunnen vinden. De handschoenen passen perfect en zijn snel bij mij thuis afgeleverd

Makkelijk bestellen, betalen en afhalen

Mijn bestelde sport artikelen waren klaar om af te halen vóór de geschatte tijd op een afhaal locatie in de buurt en verliep allemaal soepel.

Hele goede service

Ik had een paar Hayabussa T3 handschoenen besteld. Door de sluiting van de sportscholen niet kunnen proberen. Na de 30 dagen termijn kwam ik er achter dat 1 van de handschoenen niet goed zat. Contact opgenomen met de klantenservice. Zeer aardig geholpen. Werd direct gezegd dat ik een nieuw paar kreeg ondanks het verstrijken van de termijn. Nieuwe handschoenen gekregen en deze zitten geweldig. Hele goede service ik ga hier zeker vaker bestellen!

Leren bokszak ruim op tijd, product in orde

Online bestelde ik de Super Pro leren bokszak die ze keurig netjes hebben geleverd binnen 3 dagen zoals bevestigd. Product voldoet prima

Klantvriendelijk en ruim aanbod

Erg behulpzaam personeel. Mooie winkel met een rijke historie

Had te kleine maat besteld

Had te kleine maat bokshandschoenen besteld; levertijd : dag later. Makkelijk kunnen terugsturen en binnen 2 dagen juiste paar in huis.

Snelle levering en goede kwaliteit

Nadat ik de verkeerde handschoenen had besteld had ik snel gebeld om m’n order aan te passen en toen heeft de klantenservice me snel aan de juiste handschoenen geholpen. Goede verpakking, snelle levering en topkwaliteit. Bedankt nog.

Heel vriendelijk geholpen.

Al meerdere keren in de winkel geweest of gebeld en wordt altijd heel fijn en deskundig geholpen.

De enige aanbieder van Windy spullen

Ik kocht Windy bokshandschoenen bij Asahi, keurig geleverd binnen twee dagen

Goeie sportzaak centraal Amsterdam

Ik koop al jaar en dag mijn mma gear bij Asahisports. Ken de jongens uit de winkel goed, altijd behulpzaam en geen issue's met hun producten

Met Asahi is het zaken doen.

Goede keuzemogelijkheden. Snelle service!

Beste in Amsterdam

Goede kwaliteit en altijd eerlijk advies, een echte aanrader.

Zeer gedegen en profesioneel in zowel advies als assortiment op het gebied van vechtsport en fitnes.

Toppers!

Eenvoudig bestelproces

Eenvoudig bestelproces, ik had mijn bestelling snel in huis. Tevreden met het bestelde artikel

Mooie bokshandschoenen en snelle levering

De bokshandschoenen waren precies zoals afgebeeld en goed verpakt. Ook de scherpe prijs is een aanrader

Goed opgelost

De levering van mijn Hayabusa handschoenen duurde wat langer dan werd aangegeven (1 week te laat). Gelukkig werd ik hiervan netjes op de hoogte gehouden en heeft men mij gecompenseerd met een paar gratis boksbandages.

Aangenaam

Ik kom al sinds voor 2010 bij de winkel van Asahi Sports op de Overtoom in Amsterdam, en een bezoek is altijd erg aangenaam! Ze hebben alles op het gebied van kickboxen en geven mij altijd een goed advies. Ze voeren wel 8 of meer verschillende merken, en het is fijn de artikelen ook te kunnen passen. En prettig om wat sportvoeding mee te pakken wanneer ik er toch ben!

Deze site verkoopt niet alleen producten voor het sporten maar ook om gezonder en sterker te worden. Door behulp van vitamines en eiwitten is mijn lichaam een stuk sterker geworden!

Goed advies gehad, prima producten gekregen.

Prettig, eerst op eigen houtje bokshandschoenen besteld met swagsels. Dit knelde bij mij, vervolgens met deze klacht mij gemeld. Vervolgens hebben ze mij bokshandschoenen met bredere sluiting en een innerglove als alternatief geboden. Dit werkt fantastisch. Kan nu zonder pijn lekker los gaan op de zak.

Dank voor je reactie! Fijn om te lezen dat je tevreden bent Nick 🥊

Overtoom 360