Zeer slecht | Klantenservice is verschrikkelijk

Uitermate onbeschofte medewerkers. Luisteren totaal NIET!

Wat een rampenbedrijf - Zoek een andere afvalverwerker - ga niet in zee met.

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Wij vragen altijd begin van het kwartaal vragen om de plannen zodat wij weten wanneer welke container naar buiten moet. structureel sturen ze een maand te laat de planning door. Als wij de containers aanbieden volgens de planning worden ze niet geleegd en krijgen we elke keer het zelfde smoesjes, dat wij hem niet zouden hebben aangeboden. Voor uw beeldvorming, de container staat langs de openbare weg. Door deze gang van zaken zou ik het liefst naar een ander bedrijf overstappen helaas moet je een contact tekenen waar je niet meer vanaf kan komen.

Goede ervaring.

Wordt altijd goed geholpen, ook door Roy Beugelaar. De betrokkenheid is groot

Beste Parwana, Geweldig die 10, daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee! Ik zal de complimenten doorgeven aan Roy! Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Wij zijn zeer tevreden, zeker qua advies van Roy Beugelaar.

Beste Jolien, Bedankt voor die perfecte 10! Dat vinden we natuurlijk superfijn! Roy is onze buitenheld! Met vriendelijke groet, Martin, Team Milieu Service Nederland

Fijn contact.

Fijn contact gehad met Bart. Eerlijk, helder en transparant.

Beste Frank, Hartelijk dank voor deze prachtige review! Bart is onze topper in de regio inderdaad! Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Waardeloos

Even n paar aanpassingen gehad en goed doorgesproken met Bart Heldere en eerlijke account manager Hoop op een fijne samenwerking.

Beste Toon, Wat fijn dat je ons inmiddels met een 7 beoordeeld (zie nieuwere review. Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Met dank aan Bart

Maandag nieuwe containers aangekomen super mooi heel ruim en groot. Schoon. Ik raad het zekker iedereen aan. Met dank aan bart. Mvg nehir kebab

Onduidelijke afspraken en enorm hoge kosten bij opzegging

UPDATE: Intern is er helaas nogal wat mis gegaan. er zijn nieuwe debiteurennummers aangemaakt waardoor twee sporen langs elkaar zijn gaan lopen. Na contact, is het ene spoor (de overgebleven container) wat ineens tevoorschijn kwam opgelost. Nog steeds raad ik je aan je contract goed met MSN af te stemmen en onduidelijkheden te bespreken. Het andere spoor is na overleg ook opgelost. Daarom pas ik mijn sterren nu aan naar een 7/10. ------------------------------------------------------------------------ Wij zijn jaren klant geweest bij milieu service. Altijd fijn contact gehad tot we verhuisden naar een kantoor waar alles reeds geregeld was. Resultaat, contract opzeggen. Dit proces heeft nogal voeten in aarde. Blijkt dat het contract IEDER JAAR stilzwijgend verlengd wordt met 4 JAAR. In het contract staat dat er jaarlijks verlengd wordt. Waardoor bij ons de veronderstelling was dat dit met 4 jaar zou zijn bij afsluiting periode van 4 jaar, dit blijkt elk jaar weer 48 maanden??? In de algemene voorwaarden kan je tussentijds opzeggen indien je dit bespreekt met MSN en ze hiermee akkoord gaan. Nog steeds begrijp ik niet dat er ieder jaar voor 4 jaar verlengd kan worden? 4 jaar doorbetalen bij opzegging is dus standaard bij hun. Vervolgens een volgend probleem. De laatste container op locatie moet opgehaald. Nu maanden contact gehad en geen gehoor voor het ophalen. Belt de nieuwe huurder MSN vanwege de container die er staat, wordt deze per direct opgehaald en krijgen wij een factuur van 200+ EURO!!! Dit is absurd. Zodra ik hierover bel wordt ik weer van het kastje naar de muur gestuurd om alles weer op mail te zetten. Er wordt slecht gecommuniceerd en klaarblijkelijk kan iedereen een order uitzetten op jouw bedrijf zonder een bevoegdheidscheck. Ben niet te spreken over het afronden van de samenwerking.

Goedemorgen Eva, Bedankt voor je aangepaste review! Wij zijn blij te vernemen dat je na ons laatste contact een goed gevoeld hebt overgehouden. Hopelijk hebben wij dit op de juiste manier voor jullie op kunnen lossen. Mochten jullie in de toekomst gebruik willen maken van onze dienstverlening kijken wij hier enorm naar uit! Met vriendelijke groet, Sasja Team Milieu Service Nederland

Naar tevredenheid

We gaan nu extra afval scheiden en zijn tevreden over het advies van Peter Kuiper.

Beste Peter, Bedankt voor de mooie review! Peter is onze held in de regio. Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Probleem opgelost door afdeling aftersales, met naam Linda en Jeffrey. Top!

Bij probleem zijn de hulplijnen niet behulpzaam, noch hun leidinggevenden. Deze medewerkers zijn slecht getraind en worden alleen aangestuurd om bij probleem de schuld bij de klant neer te leggen. Gelukkig is de afdeling aftersales bereid naar klant te luisteren en probleem bij de wortel aan te pakken. Veel lof hiervoor.

Wat fijn dat het nu is opgelost! Linda en Jeffrey zijn inderdaad een topteam! Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Beste Chang, Heel erg bedankt voor deze prachtige review! 5 mooie sterren! Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Netjes geregeld, goed contact

Alles snel en professioneel geregeld. Contact met Bart verlooot goed. Ledigingen gaan in goed overleg. Mocht er iets voorvallen wordt er adequaat naar gehandeld.

Beste Ron, Bedankt voor de mooie review, Bart is één van onze buitentoppers inderdaad. Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Zou het niemand aanraden zo slecht!!!!

Milieuservice is een aaneenschakeling van containers die niet geleegd worden. Wanneer je meld dat heb jij als klant altijd ongelijk en komt er een dikke rekening achteraan. Vervolgens probeer je dit op te lossen met met Milieuservice, maar dat maken zij niet mogelijk. Je staat als klant met je rug tegen de muur en wordt op geen enkele manier als klant behandeld. Echt walgelijk en mega frustrerend. Ik ben werkelijk zo slecht behandeld. Ik heb niet gekregen waarvoor ik betaald heb en werd vervolgens beboet met een dikke eindafrekening. Nooit en nooit meer dat ik ooit nog in zee ga met Milieuservice. Ik raad het iedereen af!!!

Beste D, Wat ontzettend jammer dat u het zo heeft ervaren, ik herken onze organisatie hier helemaal niet in, ook gezien onze score die ver boven de 9 ligt. Ik zou heel graag met u in contact willen komen om dit met u te bespreken. Ik stuur u hiervoor een persoonlijk bericht Groet Martin Team Aftersales

Zeer positief

Wij zijn zeer tevreden over onze overstap naar Milieu Service Nederland. De dienstverlening die wordt verleend in onze zeven locaties gaat super. Als er op of afgeschaald moet worden zijn ze altijd bereikbaar! De grootste vooruitgang is de kartonpers die wij nu gebruiken bij ons distributiecentrum.

Beste Nick, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening en natuurlijk de kartonpers. We zijn ook blij met u als klant! Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet, Robin Milieu Service Nederland

Zeer spontane vertegenwoordiger Jack, zeer prettig. Groet Hylco Proce LAMINAAT OUTLET FRIESLAND

Beste Hylco, Dank voor je prachtige review! Jack is onze held bij u in de regio inderdaad. Groet Martin Team Aftersales

Goed opgelost na recensie

UPDATE OP ONDERSTAAND BERICHT; Er is goed naar me geluisterd. Contract is alsnog per 1 januari 2024 ontbonden zoals ook al telefonisch was toegezegd. Mijn waardering bij deze dan ook aangepast naar ruim voldoende ____________________________________________________ Ben ruim 10 jaar klant bij Milieu Service Nederland. In verband met verlenging contract opgezegd en nieuw voorstel aangevraagd. Telefonisch van accountmanager vernomen dat contract per 1 januari 2024 kon worden vernieuwd. Uiteindelijk diverse partijen vergeleken blijkt dat ze 22 procent duurder zijn dan de concurrentie. Vervolgens opgezegd en nu willen ze me vasthouden aan het oorspronkelijke contract uit 2014 waarin staat dat stilzwijgend elke 4 jaar wordt verlengd. Moet nu verplicht tot april 2025 klant blijven en betaal bovendien een nog hogere prijs. Uitknijpers!! Spijt dat ik nooit eerder prijs heb vergeleken en schandalig dat ze op deze manier afscheid nemen van ruim 10 jaar klandizie. Zelf zou ik nooit zo met mijn klanten omgaan. Dat je in de eerste contractperiode vasthoudt aan de voorwaarden is begrijpelijk maar om na 10 jaar nog even de laatste 1,5 jaar uit te knijpen is ronduit zielig.

Beste Geert, Hartelijk dank voor uw aangepast beoordeling. Wat mooi om te vernemen dat er zo goed naar u geluisterd is en naar een oplossing is gekeken. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Prettig en duidelijk contact

Prettig gesprek waarbij transparantie voorop stond.

Beste John, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te vernemen dat u zo een prettig gesprek en duidelijk contact heeft gehad met een van onze medewerkers of wellicht uw accountmanager. Wij streven natuurlijk naar de beste communicatie betreft de dienstverlening en service. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Uitstekend advies!

Ben goed geholpen! Duidelijk en goed advies mogen ontvangen van Michel! Direct en snel contact mogen ervaren met dit bedrijf!

Beste Bas, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel genotvol om te vernemen dat Michel u een uitstekend advies heeft mogen geven en uiteraard het contact ook vlekkeloos is verlopen. Dit zullen wij uiteraard ook aan Michel doorgeven. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Snelle reactie

Wij hebben al een restafval bak en hebben aangegeven graag en karton bak erbij te willen. De reactie hiervan was erg snel, waardoor de nieuwe bak deze week nog geleverd wordt. Bedankt!

Beste Rene, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij proberen natuurlijk zo snel mogelijk naar wensen een opdracht uit te voeren. Heel fijn om te vernemen dat de service zo goed is verlopen en u de container snel heeft mogen ontvangen. Wij streven natuurlijk naar de beste dienstverlening. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Goed geholpen door accountmanager

Accountmanager is langs geweest om ons te helpen bij de gewenste formaat container. Hierbij heeft ze ons goed advies gegeven. Fijn dat ze snel kon schakelen!

Beste Groentjes, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. We zijn enorm blij dat u zo goed bent geholpen door uw accountmanager. We hopen natuurlijk dat de dienstverlening naar behoren gaat en u zo tevreden blijft over de service. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Oplossingsgericht

Start service ging de eerste lediging niet goed. Samen met accountmanager gekeken waar dit aan kon liggen, hierna ook besproken met de klantenservice. Hebben meegedacht en hier zeer tevreden mee.

Beste Huut, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat het probleem meteen is opgelost en de communicatie goed is verlopen om naar een oplossing toe te werken. Wij streven natuurlijk naar de beste oplossingen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

goede start vd samenwerking .

Beste A, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mooi om te vernemen dat u een goede start van samenwerking ervaart. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Goede communicatie

Milieu Service Nederland houdt mij op de hoogte over de ontwikkelingen die er spelen. De service is goed, accountmanager goed te bereiken en de ledigingen worden goed uitgevoerd.

Beste Marcia, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel fijn om te horen dat u zo een goede communicatie heeft met Milieu Service Nederland. Uiteraard ook fijn dat u zo een goede service en dienstverlening ervaart. Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Fijne partij om mee te werken.

Mijn ervaring is overwegend goed. Als er een fout gemaakt wordt zorgen ze altijd dat het goed opgelost wordt. Ook zijn ze altijd makkelijk bereikbaar.

Beste Chafik, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat na een fout het meteen voor u word opgelost naar behoren. Wij proberen natuurlijk naar de beste oplossingen te werken zodat u een goede service en dienstverlening ervaart! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Containers worden met regelmaat geleegd

Nette containers. En zijn nu voorbereid voor de nieuwe wetgeving betreft gescheiden afval sorteren

Beste Aaldrik, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat uw nette containers naar behoren worden geledigd en u voorbereid bent voor de nieuwe wetgeving betreft gescheiden afval sorteren. Wij willen natuurlijk voor zorgen dat wij u zo snel en goed mogelijk meenemen in het proces. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Over Milieu Service Nederland

Milieu Service Nederland werd in 1986 opgericht. Het gebruik van computers en printers zorgde op dat moment voor een sterke toename van papiergebruik. Wij begonnen toen met het vernietigen van papier en vertrouwelijke documenten. Vanwege strengere milieuvoorschriften nam het afval scheiden een vlucht. Wij sprongen hier direct op in en groeide uit tot een bekend, landelijk en allround digitaal platformbedrijf in de afvalbranche. Inmiddels is Milieu Service Nederland de ondernemende afvalpartner voor zakelijk Nederland. Wij organiseren de afvalinzameling op de meest efficiënte en duurzame wijze. Wij lopen altijd een stap voor in de markt en komen met de meest innovatieve oplossingen op het gebied van afval. Wij zetten graag net dat stapje extra voor onze klanten. Verder door innovatie. Verder voor jouw organisatie. Verder met elkaar!