Containers worden met regelmaat geleegd

Nette containers. En zijn nu voorbereid voor de nieuwe wetgeving betreft gescheiden afval sorteren

Beste Aaldrik, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat uw nette containers naar behoren worden geledigd en u voorbereid bent voor de nieuwe wetgeving betreft gescheiden afval sorteren. Wij willen natuurlijk voor zorgen dat wij u zo snel en goed mogelijk meenemen in het proces. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Goede snelle service.

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u zo een goede en snelle service ervaart. Dit is uiteraard waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Geweldige persoonlijke service en dienstverlening

Persoonlijke betrokkenheid en meedenken in oplossingen door onze accountmanager. Schakelen snel en zorgen voor de de juiste uitvoering.

Beste Michiel, Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling! Zoals eerder aangegeven is het natuurlijk heel fijn om te vernemen dat u zo een goede dienstverlening en service heeft mogen ervaren. Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Geweldige dienstverlening en service!

Persoonlijke betrokkenheid en goed meedenken in oplossigen. Schakelen snel en zorgen voor juiste uitvoering.

Beste Michiel, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo een geweldige dienstverlening en service ervaart. Dit is uiteraard waar wij naar willen streven. Zo veel mogelijk persoonlijk betrokken zijn en naar oplossingen toewerken. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Prettig, professionele hulp zonder poespas

Het was een uiterst prettige ervaring om met Jack in contact te zijn. Hij keek goed mee met wat voor ons bedrijf handig was en kwam uiterst professioneel en vriendelijk over. Verder vond ik het erg fijn dat er niet te veel gepushed werd, een hele fijne ervaring!

Beste Josif, Hartelijk dank voor uw top beoordeling. Heel mooi om te vernemen dat u zo een prettige, professionele hulp met Jack heeft mogen ervaren. Dit zullen wij uiteraard aan hem doorgeven! Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Grote waardering

Gezellige hardwerkende mensen op de vrachtwagen, ook met slecht weer wordt de container netjes teruggeplaatst en is er altijd ruimte voor een vriendelijke groet.

Beste Audrey, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Heel fijn om te vernemen dat u zo een grote waardering heeft voor onze chauffeurs en onlangs het weer zij de dienstverlening als behoren uitvoeren. Dit zullen wij uiteraard ook doorgeven aan de chauffeurs. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Tevreden met het opvolgen na de aanvraag bij Roy Beugelaar

Er wordt snel door Roy Beugelaar geholpen en dit wordt goed gedaan

Beste Farid, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Wat fijn om te horen dat Roy Beugelaar u zo goed heeft geholpen. Dit zullen wij uiteraard aan hem doorgeven! Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Zeer behulpzaam en duidelijk

Vertegenwoordiger is zeer behulpzaam en duidelijk met uitleg over hun diensten en helpen waar nodig is

Beste Danny, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Fijn om te vernemen dat u een juiste uitleg heeft gekregen over onze diensten. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

Roy Beugelaar fantastische communicator.

Buiten het om dat Milieuservice goede dienstverlening verricht, is Roy erg communicatief en oplossingsgericht naar de klanten toe.

Beste Wai Soen, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Fijn dat u onze dienstverlening zo goed ervaart dit horen wij uiteraard graag. Wij gaan u mooie compliment doorgeven aan Roy. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

De dienstverlening loopt goed

Alles wordt goed gedaan.

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Milieu Service Nederland streeft natuurlijk naar de beste service en dienstverlening. Wij vernemen ook graag dat dit goed en naar behoren verloopt. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Top geregeld!

Komt afspraken na! Snelle levering en duidelijke afspraken.

Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel fijn om te vernemen dat alle afspraken zoals gewenst zijn nagekomen en u een snelle levering heeft mogen ervaren. Dit is uiteraard waar wij naar streven. Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Top service ga zo door

Ben op een nette manier geïnformeerd over de service van MSN. Alle opties die in het belang waren zijn benoemd en ook uitgevoerd.

Beste Amit, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Heel mooi om te horen dat u op een nette manier geïnformeerd bent over de service en u zo tevreden daarmee bent. Uiteraard ook mooi om te horen dat de dienstverlening goed verloopt zoals benoemd. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Fijne communicatie

Restafval container wordt elke dag opgehaald, dit gaat goed. Een extra karton container erbij werd snel opgepakt.

Beste Ra, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling! Fijn dat de dienstverlening zo goed verloopt op u locatie, dit horen wij uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

Geen commentaar

Via peter gaan we scheiden

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat goed om te vernemen dat u afval gaat scheiden dit horen wij uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

Goed geholpen door Jack. Snel, goede prijs en beter bestaat niet

Gestart met restafval en nu uitgebreid met papier/ karton. Ook starten we met een afzetcontainer. Geen dikke investering maar nette prijs per maand. Magda

Beste Magda, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent en de dienstverlening heeft uitgebreid. Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland.

Accuraat

Door Peter Kuiper laten adviseren hoe om te gaan met de afvalstroom binnen onze firma, prettig contact zonder poes pas.

Beste Mads, Hartelijk dank voor uw top beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat het contact met Peter Kuiper zo goed is verlopen. Dit zullen wij uiteraard ook aan Peter doorgeven. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

De containers worden netjes geleegd, en dan spelen de chauffeurs nog even met onze hond. Nu gaan we extra afvalscheiden.

Beste Corne, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fantastisch om te vernemen dat de containers netjes geledigd worden en u meer afval gaat scheiden. Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

Goede en snelle service

Goede snelle servic ee minipers de ideale oplossing voor i s bedrijf. Geen gesleep meer met contaienrs

Beste Susan, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! Fijn om te vernemen dat er een passende oplossing is gevonden voor op u locatie. Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

Goed en snel contact

Ik was al tevreden met de service en heb nu mijn karton container ook via milieu service lopen. Container wordt op de afgesproken datum opgehaald. Ik had nog een vraag over mijn factuur en deze is snel opgepakt.

Beste Subasi, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de service en dienstverlening. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen op het telefoonnummer: 0880809010 of mailen naar [email protected]. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Al drie jaar prima samenwerking. Afspraken moeten goed naar de chauffeurs gecommuniceerd worden. Als er een nieuwe accountmanager is ook graag aan de klant communiceren. Verder uitstekende en nette dienstverlening.

Beste Wachter, Hartelijk dank voor uw aangepaste beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat wij naar een oplossing hebben kunnen toe werken en u tevreden bent met de uitstekende en nette dienstverlening. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Goed bedrijf met een goeie samenwerking

Wij vinden de samenwerking goed en raden het bedrijf aan.

Beste B sabri, Hartelijk dank uw top beoordeling. Wat mooi om te horen dat u zo een goede samenwerking ervaart en ons aanraad als afvalbeheer. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jerrely Milieu Service Nederland

Fijn gesprek en goed advies

Juist advies en goed meedenken aan oplossingen.

Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Fijn dat er bij u een passend afvaladvies is gegeven, en er is meegedacht aan een oplossing voor op u locatie. Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

Op tijd op de dagen dat het afgesproken is

Belangrijkste voor ons is dat alles op tijd wordt opgehaald en bij eventuele problemen goed wordt opgelost. Dit gaat sinds we zijn begonnen prima en verder zijn we erg tevreden.

Beste Cheung, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te vernemen dat onze dienstverlening goed verloopt op u locatie. Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

Alles gaat goed en afspraken worden nagekomen

Alles verloopt zoals gewenst.

Beste Kalloe, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Fijn om te vernemen dat u onze dienstverlening loopt zoals dit bij u gewenst is. Met vriendelijke groet, Naomi Milieu Service Nederland

WAARDELOOS !

Mijn vaste ophaal dag is donderdag en ze hebben mij nu al 6 dagen laten zitten met mijn overvolle container. ELKE dag hebben ze een andere smoes waarom de chauffeur niet komt !! WANNEER WORD MIJN CONTAINER GELEEGD ?? Ik heb al meerdere klachten gehad van de buren, de raven lopen al te pikken en de maden lopen al rond !!niemand van jullie die mij helpt !!!

Stammerkamp 1 1112VE Diemen

088 – 08 09 010

Over Milieu Service Nederland

Milieu Service Nederland werd in 1986 opgericht. Het gebruik van computers en printers zorgde op dat moment voor een sterke toename van papiergebruik. Wij begonnen toen met het vernietigen van papier en vertrouwelijke documenten. Vanwege strengere milieuvoorschriften nam het afval scheiden een vlucht. Wij sprongen hier direct op in en groeide uit tot een bekend, landelijk en allround digitaal platformbedrijf in de afvalbranche. Inmiddels is Milieu Service Nederland de ondernemende afvalpartner voor zakelijk Nederland. Wij organiseren de afvalinzameling op de meest efficiënte en duurzame wijze. Wij lopen altijd een stap voor in de markt en komen met de meest innovatieve oplossingen op het gebied van afval. Wij zetten graag net dat stapje extra voor onze klanten. Verder door innovatie. Verder voor jouw organisatie. Verder met elkaar!