Super snelle en vriendelijke service!

Wij bij EvoBus Belgium hebben al een aantal keren beroep gedaan op de diensten van Magnus. Laatst hadden we vrij last minute een afscheidsgeschenk voor een collega nodig, eventjes gebeld, paar dingen overlegd en zo super geholpen geweest. Flexibiliteit ten top, bedankt!

zeer vlotte en snelle samenwerking

Top service met vlot contact met de medewerkers, snelle opvolging tot na de levering.

Vlotte service en echt op maat van mijn wensen

Wanneer ik een product in gedachten heb neem ik gewoon contact op met Magnus Business Gifts. Ik leg kort uit wat ik bedoel en ik krijg altijd meerdere producten aangeboden die perfect aansluiten bij wat ik in gedachten had EN die duurzaam zijn, voor mij één van de belangrijke criteria.

Zeer correcte en goede service. Snelle reactie bij het stellen van een vraag, correcte materialen en correcte prijzen! Aanrader!

Zeer correct opvolging

De bestelde items werden zeer nauwgezet en correct opgevolgd. Alles werd naar behoren en tijdig geleverd, zelfs met een korte deadline.