Problemen met de levering maar na contact met de klantenservice alsnog opgelost.

Beste Iris, vervelend dat de levering niet volledig naar wens is gegaan. Ik zal per mail contact met u opnemen op zoek naar een passende oplossing.

Goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering.

Producten die niet meer in de winkel te vinden is. Heel blij mee.

snel en correct geleverd

Het is een goedkope leverancier met goede service.

Snelle bezorging tegen de laagste prijs

na wat research een model gekozen en de goedkoopste variant opgezocht. Glunder dus. Snel bezorgd met goede tussenstanden.

duidelijke site en snel geleverd.

Was op zoek naar tandenragers en heb ze bij Glunder gevonden. Netjes verpakt en direct verzonden na bestellen. Kortom tevreden klant.

Voordelig en heel snel.

De ene dag bestel, de volgende in huis en geen 7 euro, maar 4,50 , daar kan ik mee vooruit.

Heb nog niets ontvangen

Kan nog geen ervaring geven heb nog niets ontvangen!!!!

Beste Marieke, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat uw bestelling nog niet is bezorgd. Ik ga per mail contact met u opnemen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Te grote verpakking voor kleine tube!

Snelle levering, product voldoet aan de beschrijving

Prima bedrijf.

Snel geleverd. Voor zo'n kleine tube, wel een erg grote verpakking. Had makkelijk door de brievenbus gekund.

Ik gebruik het pas 2 dagen dus ik weet niet of het helpen gaat, hoop van wel!

Kan het andere dus nog niet aan bevelen.

Wederom super blij met de geweldige producten…tot de volgende keer…

Pakketje was er snel en ben zeer tevreden hoe alles verpakt was

Prachtig product

Snel en goedkoop

Perfecte afhandeling

Snel en billijk !

Top webshop

Zeer tevreden over Glunder, scherpe prijzen, ruime keuze en vlotte levering. Ook reageren de klantvriendelijke medewerkers erg snel op een bericht. Aanrader!

Zeer snelle levering en lage prijs.

Volgende dag al thuis bezorgd.

Uitstekend product, snel verzonden

Uitstekend product, snel verzonden

Fijne webwinkel met een snelle levering!

Al jaren gebruik ik ragers van het merk piksters uit Australië geloof ik. Meestal bestel ik veel doosjes tegelijk zodat ik 1 jaar vooruit kan, dan vergelijk ik eerst van te voren een stuk of 5 webwinkels en nu kwam ik dus bij deze uit: Glunder. Leuke naam, fijne website, snelle levering en een goede service. Kortom een aanrader en daarom 5*****

Goede snelle service

Besteld, betaald en volgende dag in huis. Prima goede service, goed verpakt Betrouwbaar!

goede service

persoonlijke benadering en snele service

Vlotte levering . Goed verpakt

Vlotte levering . Goed verpakt

Ik vind het zeer snel bestellen en de volgende dag in huis. Keurig ingepakt

Lage verzendkosten zijn top

Ik bestelde flossdraad. Het werd snel geleverd en ik kon kiezen voor een parcelshop, wat ik altijd heel fijn vind. De verzendkosten zijn laag, waardoor het voor mij aantrekkelijker wordt om te bestellen. Wat mij betreft mag het verzenddoosje nog wel wat kleiner, maar dat is echt het enige minpuntje.

Over Glunder

Met de pakketten en naleverservice van Glunder heb je altijd alles in huis voor jouw specifieke behoefte op het gebied van mondzorg. Thuisbezorgd wanneer jij wilt. Wij maken alleen gebruik van de beste producten!