Vlotte service, voordelige webshop

Zeer scherp geprijst, bijzonder ruim assortiment en vlotte levering, ben zeer tevreden! Ook de naleverservice is een pluspunt.

Duidelijke website, snelle service

Producten op de website zijn makkelijk te vinden. Snelle levering

geweldig

het is bestellen en ik mag het ophalen. het ligt na 5 min al klaar. wat een geweldige service . daarnaast is het aanbod enorm. en de kwaliteit van de producten geweldig. het enthousiasme en de gedrevenheid van deze jongens is geweldig..

Goede prijs, vlotte levering en correcte correspondentie.

Bij een 'discount' drogist was het product wat ik zocht 40% duurder...glunderend heb ik de bestelling vervolgens bij Glunder geplaatst!

Gewoon goed gedaan

Goed geleverd en goede prijs

Meedenkende en goede service.

Positief

Zoals het hoort. Alles 100% in orde.

Nergens goedkoper een lading (ons gezin gebruikt nogal wat...) Flossdraad kunnen vinden. Met zelfs een 10% welkom-korting. Uiteraard gekocht. Snel geleverd. Met als resultaat: een zeer tevreden klant.

Super product en snelle levering

De Splat tandpasta is een heel fijn natuurlijk product zonder fluor. Ik ben er al jaren fan van. Een aanrader! De prijs was goed en de levering heel snel. Heel tevreden over Glunder!

Duidelijk en snel

Snel geleverd, goede producten

Goede snelle levering

Snelle levering en goede producten. Handige naleverservice

Prima service tegen een goede prijs

Ik bestelde Gorilla Floss. Het was er na twee dagen. Het flossdraad is zoals beloofd ijzersterk, heel aangenaam na altijd brekende flossdraadjes van andere merken. Het enige waar nog winst op te behalen is misschien, is het formaat van de verpakking. Die zou uit milieuoverwegingen wel wat kleiner mogen.

Makkelijk besteld snel in huis

klant vriendelijk .. goede service en niet te vergeten de spullen zijn fantastisch!

de spullen zijn fantastisch! ook de afhaal mogelijkheid is geweldig... de spullen staan gelijk klaar en kan ik ze afhalen... kortom een aanrader!

Goede producten en service

Top producten en goede service

Prima service goede kwaliteit

Ik gebruik dagelijks interdentale ragers van Te Pé vanwege de kwaliteit. Daar betaal je voor. Bij Glunder werd ik aangenaam verrast door de scherpe prijs en goede service.

Eerst gekozen voor eenmalige bestelling en nu omgezet naar naleverservice. Ideaal vanwege het gemak en altijd schone spullen in huis.

Snel geleverd!

Volgende dag al geleverd en goede prijs.

geweldig!

overzichtelijke website! makkelijk te bestellen... hele snelle reactie als je vragen heb. .afhaal mogelijkheid. en vooral de spullen zijn werkelijk fantastisch... kortom aanrader..

Topservice

Snelle levering. Topservice

Belofte wordt waar gemaakt

Belofte wordt waar gemaakt en keuze uit de beste producten

Snelle bezorging, deskundige medewerkers!

De medewerkers hebben veel verstand van de producten. De bestelling wordt snel geleverd en netjes verpakt verzonden.

Fijne nalever service. Hierdoor hoef ik nooit meer eraan te denken of ik genoeg in huis heb!

Lekker product

Mijn tandarts is weer trots op me!

Goede service. Goede levering. Doen wat ze beloven.

Heel blij mee

Heel erg handig. En mooie, bekende producten. Alles wordt netjes en op tijd geleverd. Heel blij mee.

Over Glunder

Met de pakketten en naleverservice van Glunder heb je altijd alles in huis voor jouw specifieke behoefte op het gebied van mondzorg. Thuisbezorgd wanneer jij wilt. Wij maken alleen gebruik van de beste producten!