Heel blij mee

Heel erg handig. En mooie, bekende producten. Alles wordt netjes en op tijd geleverd. Heel blij mee.

Snelle afhandeling van de bestelling

Bestelde artikelen volgende dag in huis.

Heel tevreden! Goede service!

Het pakketje ontvangen met een super leuk kaartje erin, heel persoonlijk! Het was de eerste dat ik hier bestelde, maar ga zeker vaker bestellen! Al met al top service!

Snelle verzending

De volgende werkdag had ik het al binnen. In de doos zal zelfs een geschreven briefje erbij. Dat is het extraatje wat het specialer maakt dan andere webshops.

Goed service

Goede service en abonnement

Gemak

Hoef nergens meer over na te denken. Heel fijn.

Snel geleverd. En precies wat beloofd was.

Supermakkelijk

Alle goede merken op het gebied van mondzorg en snelle levering.

Geweldige service

Was eerst wat terughoudend, maar inmiddels helemaal overtuigd van dit abonnement. Blij met de producten en service van Glunder.

Goed advies

Goed advies gekregen over de ragers en naleverservice. Zeer vriendelijk personeel.

Snelle levering, goede producten

Snel bezorgd en erg goede tandpasta!

Abonnement is een aanrader.

Goede service en goede producten. Dit abonnement is echt een aanrader.

Top webshop

Snelle afhandeling van mijn bestelling, en ook snel geleverd. Bij de bestelling zat een met de hand geschreven kaartje als dank voor mijn bestelling. Dat vind ik zeer persoonlijk overkomen anno 2021.

Super handig abonnement

Handig abonnement en goede producten

Goeie tandpasta

Alleen jammer dat het alleen online te krijgen is

Super tevreden!

Goede producten en service

Snelle zending keurig verpakt

Pakje keurig ingepakt met een persoonlijk briefje erbij

Flexibel abonnement

Snel geleverd en flexibel abonnement

Super goede producten. En het was zo snel in huis echt geweldig. En hoe fijn is het om elke maand de producten in huis te heben die je altijd gebruik.

Hele fijne website en perfecte nalevering opties zit gewoon nooit meer zonder producten . TOP GEWOON

Wat een gemak!!!

Je besteld via de computer en alles wordt voor je geregeld, perfect , echt een aanrader.

Ideaal in gebruik

Ik heb nu een aantal keren de naleverservice mogen gebruiken en het is ideaal. Heb je nog genoeg thuis, dan kan je optijd de bestelling uitstellen. Je krijgt namelijk een paar dagen van te voren een herrinering dat je bestelling verstuurd wordt. Zo denkt het bedrijf met je mee!

Super service!

Ruim assortiment en een snelle bezorging van de juiste producten! De volgende keer bestel ik weer hier!!

Een uitkomst

Een abonnement op ragers is echt een uitkomst. Heb gewoon uitgeteld hoeveel ragers ik in 10 weken verbruik. Laat dit nu om de 10 weken komen en zorg dat ik een zakje over heb, echt ideaal. Vergat die dingen echt altijd te halen.

Heldere site snelle levering

Leuk concept en werkt goed

Middelweg 58 4196JJ Tricht

Over Glunder

Met de pakketten en naleverservice van Glunder heb je altijd alles in huis voor jouw specifieke behoefte op het gebied van mondzorg. Thuisbezorgd wanneer jij wilt. Wij maken alleen gebruik van de beste producten!