Goed assortiment

Perfecte producten als je net de tanden hebt gebleekt.

Gemak dient de mens!

Nooit meer te oude mond verzorgingsproducten, bevalt erg goed!

Snelle en complete levering

Via een vriend de tip gekregen hier te bestellen en is me goed bevallen. Snelle levering, prijs/kwaliteit goed.

Vitis producten zijn

Compleet assortiment

Super goede producten en naleverservice

Handig dat ik nergens meer over na hoef te denken.

Top producten en leuk extraatje

Goed verpakt, snel geleverd en goede service.

Handig flexibel abonnement

Fijn dat je elke keer het abonnement kunt bijsturen.

Eenvoudige site met goed advies en snel geleverd

Goede service en snelle bezorging

De bestelling gaat eenvoudig, levering is vlug en de service is geweldig.

Goede advies is alles

Ik had een specifieke vraag en die werd snel en duidelijk beantwoord. Hierdoor kon ik de juiste producten bestellen en die werden supersnel geleverd!

Leuk kaartje bij de bestelling

Duidelijke site en snel geleverd, daarnaast erg leuk dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zit. De tandpasta die ik gebruik kan ik bijna nergens anders vinden, dus ik ben heel blij met deze site.

Voortvarend en zeer klantvriendelijk

Een persoonlijke boodschap bij de afgeleverde artikelen; super. Verder was de bestelling de volgende dag keurig bezorgd.

Gisteren besteld, vandaag al in huis. Eenvoudige site.

Top service!

De naleverservice is helemaal top! Hoef niet meer na te denken of ik genoeg tandpasta, raggers en spoelwater in huis heb, wordt gewoon iedere 6 weken thuisbezorgd!

Goede producten en snelle service

Goede specialistische producten en snel geleverd

Snelle goede levering

Prettig, makkelijke site met alle producten die ik dagelijks gebruik.. snel geleverd, goede ervaring

Handige naleverservice en duidelijke pakketten

Handig de keuzehulp om een pakket samen te stellen.

Goede producten en snelle levering

Goed assortiment met snelle levering

niet duur en snel bezorgd

goede ervaring niet duur en snel bezorgd

Snelle service en goede producten!!!

We zijn vooral erg enthousiast over de whitening toothpaste met fluoride van Opalescene. De smaak is top en het werkt echt goed, resultaat al snel te zien. Ik zou zeggen wie witte tanden en een frisse adem wilt gebruik deze tandpasta.

Advies van mondhygiënist

Vergeet altijd ragers te kopen, dus hierheen doorverwezen door de mondhygienist. 1 keer ingesteld en voor de rest geen omkijken meer naar.

Ideaal concept!

Ik maak nu al een aantal weken/maanden gebruik van het fantastische concept van Glunder. Ik zit nooit meer zonder tandpasta en ik kan eindelijk tijdig mijn tandenborstels vervangen. Het tandenpoetsen met een tandenborstel waar het eigenlijk niet meer mee kan is verleden tijd. Zeker een aanrader voor iedereen!

Helemaal tevreden met de aankoop

Heldere site. Gebruiksvriendelijk. Snelle levering

Snelle levering en leuke kortingen

Handig!

De bestelling kwam optijd en netjes verpakt binnen, handig dit!

Middelweg 58

4196JJ Tricht

Over Glunder

Met de pakketten en naleverservice van Glunder heb je altijd alles in huis voor jouw specifieke behoefte op het gebied van mondzorg. Thuisbezorgd wanneer jij wilt. Wij maken alleen gebruik van de beste producten!