Doet wat is beloofd

Alles werkt zoals beschreven. Ik hoop alleen dat hij heel lang mee gaat. Met vriendelijke groet, Jordan Dingemans

informatie matig, e-bike redelijk

Op een mail met aantal vragen voorafgaand aan mijn aankoop totaal geen respons gehad. On-line of op papier geen enkele informatie over de Lucius , vwb gebruiksaanwijzing. Omdat de fiets zelf ok is, hieronder een ' ja' gegeven.

Snelle bereikbaarheid en goede ervaring met een kundige medewerker

Zie boven

Ik heb nog wel een paar vragen. Hoelang moeten die batterij opladen en een uitgebreide gebruiks handleiding zou geweldig zijn.!

Alles goed geregeld

Geen woorden voor zonde van me tijd

Super slecht service

Geweldige klantenservice, kan het iedereen aanraden

Ik ben heel tevreden over de klantenservice qua bereikbaarheid en behulpzaamheid.

Vlotte service fiets netjes op tijd geleverd

Fiets besteld en snel geleverdalleen nog niet veel gefietst maar bevalt goed

De service is super!

De eerst fiets die ik kreeg mankeerde iets aan, maar de service was super! Binnen no time stond er een goede fiets. Die fiets fietst ook nog een super goed en ziet er prachtig uit.

Klantgericht

Prima overzicht, bestelling, betaling, levering, communicatie.

Snelle bezorging

Omvat het hele proces: van bestelling tot en met bezorging.

Na de bevestiging en betaling volgde niks

Ik heb de bestelling betaald en ontving daarvan netjes een bevestiging - op basis van de website verwachtte ik bezorging op de volgende werkdag. Na 3 dagen nog niks ontvangen dus gebeld - voicemail achtergelaten en gemaild. Op beide geen reactie. Nog een dag later werd de telefoon opgenomen en zou ik 15 min later terug gebeld worden - na 1,5 uur zelf maar weer gebeld. De bestelling was ergens vastgelopen in het systeem - uit de verklaring bleek dat het mijn 'schuld' was omdat ik voor een Ideal betaling had gekozen. Uiteindelijk kreeg ik de spullen een week na bestelling. Volgende keer bestel ik elders.

gemakkelijke en snelle dienst

gemakkelijke en snelle dienst

Perfect!

Perfecte en snelle levering! Goed product

Snelle levering, zoals steeds

Het product is misleidend.

Omdat het product niet conform illustratie is ontvangen.

Vlot !

Kwaliteit zoals omschreven en vlotte levering !

Snel, snel geleverd, betrouwbaar product

Zie boven

nvt

Alles klopte

Goede dienstverlening

Het duurde lang tot mijn bestelling kwam.

Vlugge levering, netjes verpakt

Alle bestelde artikelen perfect geleverd.

Slecht

Communicatie is heel slecht. 11 januari besteld.... 13 januari nog steeds niet verstuurd (schermen zelf met "de volgende dag in huis"). Vraag gesteld via de website. Geen antwoord maar wel ineens een mailtje dat mn bestelling klaar stond voor verzending. Geen mail van daadwerkelijk verzending of track & trace. Mijn vrouw gooit gisteren iets weg in onze vuilnisbak (en zette deze klaar om langs de weg te zetten). Blijkt DHL de doos (waarvan ik dus niet wist dat deze onderweg was) in de vuilnisbak te hebben gezet (zonder bericht achter te laten), Het is dat mijn vrouw het opviel dat de bak wel erg vol zat anders had het pakketje zo meegegaan in de vuilniswagen!

Over Ostrichoo

Naast de veiligheid van de Nederlandse consument, denken wij nu ook aan uw gezondheid. In deze zware tijden, door het Corona virus, staat Ostrichoo alsnog voor u klaar. We gebruiken onze krachten en connecties om u te voorzien van mondkapjes tegen de kostprijs van de fabrikant. Wij vinden het belachelijk dat de prijs van de mondkapjes in zo'n korte tijd is geëxplodeerd. We zetten ons maximaal in tegen het Corona virus, want samen staan we sterk! Wat wij normaal doen? We zijn een jong en innovatief bedrijf welk een e-bike produceert die in 30 minuten volledig is opgeladen en veel veiliger is in gebruik. Door het gebruik maken van een supercondensator als accu zijn onze e-bikes niet alleen super snel opgeladen, maar gaan onze accu's ook 2x zo lang mee, is deze veel veiliger in gebruik en is de accu milieuvriendelijk. Hoe veilig? Onze supercondensatoren worden nooit warm bij gebruik en de kans op explosie & brand zijn daarom ook nihil.