Goede duidelijke mail met prijsopgave en een snelle levering

Kan niet beter

Keurig op tijd en geen nare verrassingen

Perfecte service en goede prijs

Chauffeur hielp me vriendelijk mee Geen stalen gezicht. Goedkoopste met de knauff op moment van bestellen. Goed service aan de telefoon gehad. Moet nog aanvangen met het karwei maar ale artikelen zijn compleet, snel en netjes geleverd !

Snel geleverd goede prijs lage bezorgkosten

Alles mooi op tijd geleverd door een kundige vriendelijke chauffeur!

Perfect materiaal

Materialen prima in orde, snelle levertijd ook.!

Heel bereikbaar en fijne communicatie

Vond het super fijn dat het materiaal ook werd geleverd zonder dat ik zelf aanwezig was

Vlot en gemakkelijk

Met gemak isolatieplaten gevonden, besteld en thuisbezorgd gekregen. De bezorging verliep zoals gepland.

Snel en goed geleverd

Komen de afspraken na en via chat werd ik goed geaviseerd

En snelle levering

Goed geprijsd, goede service.

Was net te laat voor 1500 besteld morgen in huis. Na telefonisch contact gehad te hebben, hebben ze het via een andere postbezorger de volgende dag kunnen bezorgen. Bedankt nog voor de service!

Top service!! Snelle afhandeling en op tijd bezorgd.

Fijne zaak en goede communicatie

Snel geleverd, goed meegedacht en duidelijke communicatie.

Goed en snel

Makkelijk op de site te vinden en te bestellen. Snel verzonden en goed kwaliteit.

Goed geregeld

Flexibel en acuraat

Ze denken echt goed mee!

Als particulier had ik een probleem met een koudebrug. Er is door de medewerker van dun isoleren veel tijden moeite in “het meedenken” gestoken. Geweldig!

Supersnel en volledig

Keurig verzorgde snelle service. Er is een ruime keuze in het assortiment en de omschrijvingen zijn prima. Helemaal goed dus.

Gewoon goed

Prima levering en altijd op tijd!

Snel besteld. Zeer goede communicatie. Levering perfect afgehandeld.

Perfect geregeld

Perfect geregeld, vlotte bezorging.

Prima spullen en stipte levering

Alles via de site kunnen vinden en bestellen. Op tijd geleverd en compleet. Enige vage stuk was de prijs opbouw (ex BTW en ex levering) waarbij je als consument toch rekening moet houden met het feit dat je de BTW en de leveringskosten erbij krijgt.

Goed aanbod, prima prijs.

Zelf de rol isolatie opgehaald. Uitstekend geholpen door de werknemers. Ze hebben zelfs geholpen de rol in mijn auto te doen.

Top service!

Snel geregeld en snel geleverd! Top service hier gaan we vaker zaken mee doen

Te vroeg geleverd

Ik heb gevraagd voor de 2 te leveren en kwam aan op de eerste

Snelle levering en alles correct en netjes afgeleverd. Spullen zijn van een prima kwaliteit. Prijs kwaliteit is meer dan goed. Ik kan het andere zeker aanbevelen

Over Dunisoleren

Al zeker 10 jaar zijn wij actief als importeur en handelaar van één merk isolatiefolie en overige traditionele isolatiematerialen. De laatste jaren zien wij steeds meer leveranciers hun eigen isolatiefolies online verkopen. Ga je vervolgens zelf deze isolatiefolies vergelijken, dan zie je door de bomen het bos niet meer. Om deze reden hebben wij een platform ontwikkeld waarop wij u de meest toonaangevende isolatiefolies kunnen aanbieden. Zo besparen wij u de online zoektocht naar een goed geïsoleerd huis.