Goed aanbod, prima prijs.

Zelf de rol isolatie opgehaald. Uitstekend geholpen door de werknemers. Ze hebben zelfs geholpen de rol in mijn auto te doen.

Top service!

Snel geregeld en snel geleverd! Top service hier gaan we vaker zaken mee doen

Te vroeg geleverd

Ik heb gevraagd voor de 2 te leveren en kwam aan op de eerste

Snelle levering en alles correct en netjes afgeleverd. Spullen zijn van een prima kwaliteit. Prijs kwaliteit is meer dan goed. Ik kan het andere zeker aanbevelen

Alles heel en optijd binnen

Ongezien service

Ongeziene service

Snelle levering voor een goede prijs.

Na bestelling ben ik keurig op de hoogte gehouden van de levering. 1/2 uur voordat de chauffeur er was werd ik zelfs opgebeld dat hij er aan kwam. De bestelling is keurig op de door mij aangegeven plaats in de garage gezet. Echt super service.

Super ervaring, Top bedrijf

Super ervaring waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen. Goede communicatie. Snelle levering. Ook de levering TOP geregeld. Ondanks het slechte weer redelijk op de gestelde tijd en netjes kort van tevoren gebeld.

Denken met je mee. Werkt goed en volgens afspraak

Snel besteld nog sneller geleverd. Toppie

Werd goed geholpen en gelijk antwoord nachatten. Netjes gebeld hoe laat ze alles kwamen brengen en een kwartiertje ervoor nog een belletje, top

Fantástico

Zéér prettig!!!

Super snel en goed product

Vlot geregeld e snelle levering

Hele fijne telefonische ondersteuning en een super snelle verzending!

Een absolute aanrader. Ze denken met je mee en ik kon zelfs de volgende ochtend om 08:00 al mijn bestelling in ontvangst nemen.

Goede prijs, snelle levering

Snelle levering, chauffeur die meedacht met plaatsing van artikelen.

Komt afspraken na, snelle levering, goed contact met de transporteur

Goed geregeld

produkten goed, bezorging slordig.

De pallet zou tussen 10 en 12 worden afgeleverd, dat werd uiteindelijk 3 uur. En toen belde de bezorger aan bij het verkeerde huis. Kwam gelukkig nog net goed.

produkten goed, bezorging slordig.

Goede prijs en service

In aanloop naar investering van isolatiemateriaal een paar keer contact gehad met Dunisoleren. Steeds adequaat geholpen. Levering volgens afspraak.

Keurige service, goed bereikbaar

Isolatie voor kerst besteld. Keurig de eerst volgende werkdag geleverd. Daarnaast ook prima geholpen met mijn vraag hoelaat er geleverd zou worden door de transporteur.

Snelle, vriendelijke en behulpzame mensen!

Wij zijn geholpen met het uitkiezen van de juiste vloerisolatie, het werd vervolgens snel geleverd en -ookal plaatsen we het zelf- we mogen altijd bellen voor vragen. Topservice!

Bestelprocedure duidelijk. Snelle beantwoording van vragen. Tevens snelle en accurate levering

Geven altijd goed advies leveren top materiaal en altijd op tijd. Bij Dunisoleren geven ze net dat beetje extra wat een goed gevoel bij je achterlaat. Zeker aan te raden.

Zelfs pallets even garage ingereden voor me! Super!

Goede service binnen 48 uur werd de bestelling bezorgt en dat tussen kerst en oud en nieuw Mijn man kan mooi door met het isoleren van het dak Top service

Coevorderweg Noord 16 7776BW Slagharen

Over Dunisoleren

Al zeker 10 jaar zijn wij actief als importeur en handelaar van één merk isolatiefolie en overige traditionele isolatiematerialen. De laatste jaren zien wij steeds meer leveranciers hun eigen isolatiefolies online verkopen. Ga je vervolgens zelf deze isolatiefolies vergelijken, dan zie je door de bomen het bos niet meer. Om deze reden hebben wij een platform ontwikkeld waarop wij u de meest toonaangevende isolatiefolies kunnen aanbieden. Zo besparen wij u de online zoektocht naar een goed geïsoleerd huis.