helemaal top!

Helaas nu pas 'gevonden'; tot hieraantoe elders besteld. Scherpe prijs, super service, snelle levering. Dikke tien!

Slecht

Volgende dag zou het in huis zijn. Maar helaas niks ontvangen

Snelle levering, top geregeld

Fijne webshop, snelle levering!

Heel klantvriendelijke ondersteuning ook toen PostNL de aflevering ernstig vertraagde

Fijn bedrijf

Mijn gehele vloer van mijn woonkamer geïsoleerd door de levering van dunisoleren. Erg fijn dat ik de levering kon inplannen bij hun datum dat ik graag de levering wilde ontvangen. Top!

Vlotte communicatie

Alles ok

Snelle levering, alles in orde

Snelle levering, scherpe prijzen, behulpzaam personeel

Bedrijf dat die stap extra maakt

Bijzonder te zien dat er nog bedrijven zijn die meedenken en als het tegenzit toch leveren zonder jou daar voor te laten betalen. Zeer pro actief en persoonlijkcontact. Super tevreden!

Het isoleermateriaal is erg prettig. Niet stoffig of pluizig. Verder is het erg makkelijk te verwerken. Top spul!

Makkelijk bereikbaar

De bezorger moet nog even leren om zichzelf van te voren aan te melden. Verder allemaal vriendelijk

Top. Zou er zo weer bestellen

Zeer goede prijs, goede bezorging en communicatie en goed ingepakt.

Snelle bestelling en levering op afgesproken termijn

Snelle bestelling en levering op afgesproken termijn. Materiaal zoals besteld!

Snel, vriendelijk, top

Tussen de zending zat één verkeerd item bij de levering. Dat is direct opgepakt door de klantenservice en de volgende dag in helder overleg en zonder extra kosten voor me omgeruild. Ja, ik zou zonder meer bij een volgende bestelling weer dunisoleren. Nl kiezen.

zeer goed

Goed bedrijf

Goed bedrijf, goed in de communicatie, nemen van tijd, geven van advies

Makkelijke site en goede prijzen

Na een bestelling die later kwam zeer netjes en snel na geleverd de volgende dag, kunnen andere bedrijven wat val leren. Ga zeker vaker bestellen.;)

Erg tevreden over de geboden materialen en service

Er werd steeds erg snel gereageerd op mijn mailtjes mbt aanvraag offerte. Ook toen ik twee dagen nog graag wat wilde nabestellen was dat zeer snel geregeld en kon het nog met de zelfde levering mee. Johan Jonkman

TOP

Snel levering Vriendelijk klantenservice contact

Prima materialen en snelle levering

Overzichtelijke website. Materialen zijn prettig te verwerken. En is snel geleverd.

Accuraat en meedenkend.

Vragen worden snel beantwoord en de spullen zijn topkwaliteit.

Dunisolerendoet wat ze beloofd

Mijn ervaring met dunisoleren omschrijf ik als positief en ben zeer tevreden hoe ik behandeld ben als klant

warmte

Eenvoudig zelf te doen, tacken, tengels, panlatten, en geen massa's puin in huis, waardoor je weer naar de stort moet, overvolle puinzuigers... hoop, dat dit mijn eindstation wordt kwa isoleren. Geen verbouwing meer, maar lekker een middagje tacken

Prima persoonlijk advies, levering snel zoals afgesproken.

Goed is goed. Geen verdere dingen te melden

Gemakkelijk bestellen en afrekenen.

doen wat ze beloven

Prima bedrijf, kan er nis anders van maken.

Coevorderweg Noord 16

7776BW Slagharen

Over Dunisoleren

Al zeker 10 jaar zijn wij actief als importeur en handelaar van één merk isolatiefolie en overige traditionele isolatiematerialen. De laatste jaren zien wij steeds meer leveranciers hun eigen isolatiefolies online verkopen. Ga je vervolgens zelf deze isolatiefolies vergelijken, dan zie je door de bomen het bos niet meer. Om deze reden hebben wij een platform ontwikkeld waarop wij u de meest toonaangevende isolatiefolies kunnen aanbieden. Zo besparen wij u de online zoektocht naar een goed geïsoleerd huis.