Uitstekend bevallen.

Uitstekend bevallen, voor herhaling vatbaar.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jos, Fijn dat het huren zo goed bevallen is en bedankt voor je review! Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Perfect.

Mooie nieuwe caravans, naar de wens van de klant. Compleet

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste EG, Fijn dat alles naar wens was en bedankt voor je beoordeling! Groet, team Henk Pen

Prima start van de vakantie

Zeer behulpzaam bij het reserverenen dito uitleg van de camper bij het ophalen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste B, Bedankt voor deze positieve beoordeling! We hopen dat jullie een mooie vakantie hebben gehad! Groet, team Henk Pen

Prima camper ,goed afgeleverd

Het rijden in de camper van Henk Pen is prima. Bij problemen kun je n qr code scannen, en op zoek gaan naar de oplossing. Gelukkig hadden we dit niet nodig. Omdat we zelf nog kampeerspullen hebben, waren we geen extra uitrusting nodig. Meer dan voldoende opberg ruimte. Koelkast wat klein, en deur krap te openen. Gasfornuis niet helemaal schoon. Verder prima vakantie gehad met de camper.Top.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Eddy, Bedankt voor jullie goede beoordeling en voor het doorgeven van jullie feedback. We zullen er extra op letten dat alles goed wordt schoongemaakt. We hopen jullie in de toekomst weer terug te zien! Groet, team Henk Pen

Prima bedrijf voor het huren van een camper.

Geen enkele verrassing achteraf.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bert, Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Wij hebben het als zeer goed ervaren om bij Henk Pen een camper te huren

Wij hebben dit zomer een mooie camper gehuurd en we zijn 5 weken door Scandinavië rondgetrokken. Helaas hebben we een ongelukje met de buitenspiegel gehad, maar dit werd allemaal erg goed opgelost. Zeer vriendelijk personeel (Luuk van de afdeling verhuur). Voor vertrek werd alles goed uitgelegd. Wij komen zeker terug!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Monique en Michel, Bedankt voor jullie 10! Vijf weken door Scandinavië rondreizen klinkt echt als een droomvakantie! Als jullie het leuk vinden om een reisfoto te delen, mag je die sturen naar [email protected]. We kijken uit naar jullie terugkomst! Groet, team Henk Pen

Goed geregeld

Beste Remco, Bedankt voor deze goede beoordeling! Groet, team Henk Pen

Prima geregeld

Alles was weer prima geregeld net zoals voorgaande jaren. Top

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Rene, Bedankt voor dit mooie cijfer! We hopen jullie ook volgend jaar weer terug te zien! Groet, team Henk Pen

Voor het eerst een caravan gehuurd. Alles was prima verzorgd door Henk Pen! leuke vakantie gehad!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bas, Goed om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en bedankt voor dit mooie cijfer. Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

De klantenbinding ontbreekt

Het veruurproces verloopt volledig digitaal. Geen probleem natuurlijk, maar daardoor is e.e.a. wel wat afstandelijk. Waar het mis gaat is als je wat speciale wensen hebt. Wij wilden de caravan wat eerder ophalen. Dat was geen probleem, maar er zou dan geen tijd zijn voor een uitgebreide uitleg. Ook geen probleem, want wij hebben ervaring met caravans. Toch had ik, nadat we de caravan in ontvangst hadden genomen, nog wel een vraag. Immers, de ene caravan is de andere niet. Toen bleek dat bellen om deze vraag te stellen niet de bedoeling was. Ik werd eenvoudigweg afgewimpeld. Als laatste moesten wij betalen voor schade die niet door ons is veroorzaakt, simpelweg omdat we dat pas bij het inleveren meldden (naast schade die we wel hebben veroorzaakt). Zwart-wit gezien terecht, maar een beetje klantvriendlijke ondernemer zou ons het voordeel van de twijfel hebben gegeven. Wij denken eraan om een camper of caravan aan te gaan schaffen. Maar dus waarschijnlijk niet bij Henk Pen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Martijn, Wat jammer van deze onvoldoende beoordeling. We hebben ons best gedaan om aan al jullie wensen te voldoen. Eerder ophalen was er hier één van. Helaas was er door jullie wens geen tijd voor enige uitleg bij de caravan. Daar waren jullie ook mee akkoord gegaan. Het is dan ook vervelend te horen, dat jullie alsnog een aantal vragen beantwoord hadden willen zien over de caravan. Op het originele uitgiftetijdstip hadden we hier alle tijd voor gehad. Op andere momenten hebben we hier helaas geen personeel voor beschikbaar (dus ook niet telefonisch). In het geval van schade zijn we helaas letterlijk door schade en schande wijzer geworden. We vragen al onze huurders in al onze communicatie om schade op voorhand te melden. In jullie geval is dat niet gedaan. Gebeurt dit niet, dan is een simpel: ‘dit hebben wij niet veroorzaakt’, helaas niet voldoende. Er zijn simpelweg te veel klanten die hier misbruik van maken en allemaal graag ‘het voordeel van de twijfel’ willen. Jammer dat jullie ervaring niet optimaal was. We wensen jullie in de toekomst veel kampeerplezier! Groet, team Henk Pen

Nette service

We hebben een fijne caravan kunnen huren inclusief inventaris. Het afhalen en retour brengen was zeer goed geregeld en er is samen gekeken naar een oplossing bij een onverwachte schade. Fijne communicatie en super service!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Frederike, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat het jullie zo goed bevallen is. We hopen jullie in de toekomst nog eens terug te zien! Groet, team Henk Pen

Vanaf de reservering tot het inleveren van de caravan prima geregeld

Het hele traject van aanvraag tot aan het inleveren is uitstekend geregeld. Dit is de 4e keer dat ik bij jullie huur en alle keren heb ik kwalitatief uitstekende caravans mee gehad. Ook even een "pluim op de hoed" van de heren die de caravan meegeven en weer innemen. Zij bieden een uitstekende service en alles gaat zeer relaxt op z'n Twents.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Marcel, Goed om te horen! We zullen de 'pluim op de hoed' doorgeven. Bedankt voor deze beoordeling en graag tot ziens voor de vijfde keer huren! Groet, team Henk Pen

Zeer positief

Beste Bert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, team Henk Pen

Het is een prettig bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers.

Vanaf het eerste contact voelde het goed zaken te doen met het bedrijf Henk Pen. Het digitaal reserveren ging goed en bij vragen werd er duidelijk uitgelegd. Bij het ophalen van de caravan verliep ook alles vlekkeloos. Wij hadden helaas een caravan met een kapotte koelkast, maar dat werd opgelost met een losse koelkast. Was eigenlijk wel prettig want dan hoefde ik niet iedere keer naar binnen om een koud biertje te halen. (Wellicht een argument om een extra losse koelkast bij te verhuren.) Ook het inleveren van de caravan verliep vlotjes. Al met al was het fijne ervaring dus we hebben ons weer aangemeld voor aankomend jaar.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Andre, Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review! Gelukkig heeft je koude biertje niet geleden onder de kapotte koelkast en is de losse koelkast goed bevallen. Tot volgend jaar! Groet, team Henk Pen

Goed geregeld

Alles goed geregeld. Duidelijke uitleg bij afhalen en snelle afwikkeling bij retourneren.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Nicky, Bedankt voor deze fantastische beoordeling. We hopen je in de toekomst nog eens terug te zien! Groet, team Henk Pen

De service achteraf was slecht.

Bij vertrek werkte de navigatie in de camper niet. Deze kon die dag niet hersteld worden. Nadat wij telefonisch contact opnamen, zouden we terug worden gebeld, dus niet ! Nadat we de camper op de afgesproken dag weer ingeleverd hadden, zouden we de daar opvolgende week terug gebeld worden, dus weer niet ! Vorige week maandag heb ik weer gebeld en zou dinsdag terug gebeld worden, maar dit is ook weer niet gebeurd ! Vorige week donderdag nogmaals gebeld en ze beloofden dezelfde dag terug te bellen, tot op heden nog niet gebeurd !

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Joop, Jammer om te lezen dat niet alles naar wens was. We hebben meerdere malen geprobeerd om je te bereiken. Helaas kregen we geen gehoor. We nemen jouw feedback mee om onszelf te blijven verbeteren. Groet, Team Henk Pen

Top geregeld

Vriendelijke benadering,goede uitleg Ook voor uitleg bereikbaar. Nette camper,comfortabel.

Beste Marion, Bedankt voor je geweldige review Groet, Team Henk Pen

Ik zou het zo weer doen!

Een Camper huren bij Henk Pen is gewoon top geregeld. Wij hadden het nog nooit gedaan, met een camper op pad en om toch te weten hoe dat zou zijn, hebben we er een gehuurd. Het voelde die week ook als echt "ons" huisje en hebben er ontzettend van genoten. Je krijgt een mooie nette camper mee. Van te voren wordt ook alles nagelopen of alles oké is in de camper en hoe het werkt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Mochten we weer een camper willen huren, gaan we zeker naar Henk Pen :)

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Patricia, Goed om te lezen dat jullie een goede ervaring hebben gehad met de camper en met ons. Groet, Team Henk Pen

Heel correct in alles.

Vriendelijke ontvangst en begeleiding bij het afhalen van de caravan. Hetzelfde beeld bij het terug brengen. Alles netjes verzorgt door de mensen van Henk Pen

Beste Hans, hier doen we het voor! Groet, Team Henk Pen

Zeer fijn contact en super nieuwe camper!

Voor herhaling vatbaar!

Beste Johan, fijn te horen dat je tevreden bent! Groet, Team Henk Pen

Uitstekende service, goed materieel

Prettige mensen die geven om een goede ervaring

Beste Peter, Bedankt voor je enthousiaste review. Groet, Team Henk Pen

Prima camper, vriendelijk personeel

Prima camper

Beste Andreas, Fijn te zien dat je tevreden bent. Groet, Team Henk Pen

Beste Milan, Bedankt voor je positieve waardering! Groet, Team Henk Pen

Een fantastische ervaring

Geadviseerd en voorgelicht door super vriendelijk personeel. Nooit eerder met een camper op pad geweest maar wij vonden het heerlijk!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Dian, Wat fijn dat jullie eerste keer op pad met een huurcamper zo goed bevallen is! Bedankt voor deze mooie review! Groet, Team Henk Pen

Super service, uitleg en voorwaarden

Eerste vakantie met een camper. Hele proces van huur, voorwaarden, betalingen, service en uitleg was top! Aan de kleinste dingen is gedacht (bijv parkeerschijf, waterpas etc).

Beste M, Bedankt voor je geweldige review. Groet Team Henk Pen

Over Henk Pen Verhuur

Henk Pen is een professionele, servicegerichte en toonaangevende specialist in de recreatiebranche. Henk Pen biedt unieke, innovatieve en hoogwaardige producten en diensten op het gebied van campers en caravans. Henk Pen voorziet in alle middelen die een camperaar of caravanner nodig heeft om de ultieme vrijheid van kamperen te beleven en doet dit op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze. Henk Pen Campers & Caravans Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen Tel: 053-5722083 [email protected]