Positieve ervaring

Caravan gehuurd. Prima bevallen. Betrof een nieuwe caravan. Ook het ophalen en het terugbrengen verliep naar tevredenheid.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

vriendelijke medewerkers, maar te druk om zorgvuldig te zijn

Pen heeft wel wat steekjes laten vallen bij het verhuur klaar maken van de camper: geen kaarten voor Italië in het navigatiesysteem, geen oprijblokken aanwezig, geen ruitensproeier vloeistof gevuld. Ook communicatie kan wat beter ( geen antwoord op per e-mail verstuurde vragen. Pen heeft op een coulante wijze de aan het fietsenrek opgelopen schade afgehandeld.

Betrouwbaar

Na enige mankementen zijn we na de tijd goed geholpen

Beste Familie Kwast, Bedankt voor deze mooie review. Groet, team Henk Pen

Henk Pen heeft een ons een mooie buscamper geleverd met een geweldige vakantie als gevolg.

Wij zijn blij met de service van Henk Pen

Beste Rien, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Prachtige ervaring

Voor het eerst gecamperd! Gaan we vaker doen. Mooie nieuwe camper. Prima begeleid en voorgelicht door Luuk! Enige nadeeltje.....je huurt hem voor 8 dagen maar eigenlijk zijn het er 6 1/2. De reden is begrijpelijk, maar hier zou enigszins rekening mee gehouden kunnen worden, bv 7 volle dagen betalen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Wim, Bedankt voor deze waardering. We nemen deze feedback graag mee voor de toekomst! Groet Team Henk Pen

Tot in de puntjes geregeld!

Vriendelijk en behulpzaam, en alles klopt.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Ab, Bedankt voor je geweldige review. Hier doen we het voor! Groet Team Henk Pen

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn ervaren caravan gebruikers dus niets heeft ons verrast. Wij kunnen ons wel voorstellen dat onervaren gebruikers in het begin wat moeite zullen hebben met bepaalde disciplines betreffende het aan en afkoppelen, waterpas zetten, stempelen enz. zeker als je iedere dag met de caravan er op uit gaat.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Ruud, Bedankt voor je positieve waardering. We nemen deze feedback graag mee voor de toekomst! Groet Team Henk Pen

Spullen zijn goed en nieuw.

Beste JanKees, Bedankt voor je positieve review! Groet, team Henk Pen

In algemene zin voldoende

De overdracht van de camper had wat uitgebreider mogen zijn. Zo werd niet verteld waar de afsluiting van de watertank zat (die stond open waardoor het vullen van de tank niet lukte). Ook werd niet verteld dat de gasfles nog dichtgedraaid was, waardoor we de eerste nacht, dag geen verwarming en water hadden.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Krijno van Vugt, Bedankt voor je review. We zullen je feedback meenemen om de overdracht te blijven verbeteren! Groet, team Henk Pen

Was een heerlijke vakantie met de camper.

Ondanks dat de verlichting in de camper niet altijd optimaal werkte hebben we een prima vakantie gehad.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Melissa Brinke, Bedankt voor de positieve waardering! Goed om te horen dat jullie, ondanks de gebrekkige verlichting, een heerlijke vakantie hebben gehad. Groet, team Henk Pen

Top geregeld

top geregeld, nette camper mee (kon ook niet anders was nieuw) tijdens de vakantie paar kleine dingetjes ervaren, (we hadden er geen last van) bij het terug brengen dit vermeld. prettige afwikkeling. 1 ding is wat minder, je bent te strak aan de dagen gebonden, je kunt om 15 uur de camper halen en om 9 uur morgens weer inleveren, eigenlijk heb je de camper maar 5 dagen. en dan moet je ook nog reizen. Mooier zou zijn om enkele dagen langer te kunnen huren

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Andre, Bedankt voor je waardering en feedback. Wellicht is een camper huren voor twee of drie weken, of zelfs een volledige kalendermaand, een interessante optie voor jullie. Dan heb je nog meer tijd om te genieten van je reis! Groet, team Henk Pen

Gewoon een goed bedrijf met hele goede service

Een hele fijne goede camper gehuurd met als gevolg een zorgeloze vakantie

Beste Jos, Bedankt voor deze waardering! Groet Team Henk Pen

Goede ervaring bij aflevering van de gehuurde camper en ook de inlevering ging soepel.

Zeer aangenaam om een camper bij Henk Pen te huren. Helaas twee aantekeningen, te weten; Voor één maand hebben wij de camper gehuurd, de aangesloten gasfles was al de 3e dag - bij minimaal gebruik- leeg. De gasflessen kunnen toch voor aflevering gewogen worden en indien nodig bijgevuld worden? De afhandeling van de borg ging erg moeizaam, het is dat wij er ‘n paar keer achteraan gebeld hebben. Binnen 5 minuten is de prijs van ‘n wielstopper vd fietsendrager op te vragen. Jammer dat dit 14 dagen moest duren. De camper is ons uitstekend bevallen en ondanks bovenstaande kunnen wij uw bedrijf bij anderen zeker aanbevelen. Met vriendelijke groet, Angela en Norbert van Velzen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Angela en Norbert, Bedankt voor jullie waardering. Gasflessen kunnen helaas niet bijgevuld worden, maar moeten omgeruild worden. Uit het oogpunt van duurzaamheid willen we al het gas opmaken, als we deze gasflessen tussentijd omruilen dan moeten we voor 3 dagen gas ‘weggooien’. De afhandeling van de borg is iets dat door een externe partij is afgehandeld en deze problemen zijn bekend bij ons. Wij zijn ondertussen in gesprek geweest met deze partij en deze problemen zouden vanaf nu tot het verleden moeten horen. Excuses voor het ongemak. Groet Team Henk Pen

Prettig contact

Contact is goed, personeel weet waar ze het over hebben.

Beste JJ, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Goed voor elkaar

Werden zeer klantvriendelijk geholpen en bij vragen achteraf ook zeer goede uitleg/communicatie. Bij ophalen huurvoertuig duidelijke uitleg en instructie.

Beste Fred, Bedankt voor je positieve waardering! Groet, Team Henk Pen

Top kwaliteit en klantvriendelijk

Perfecte service

Beste Rob, Bedankt voor deze waardering! Groet, Team Henk Pen

Goed geregeld

Konden de camper eerder inleveren ivm ongeluk aan knie in frankrijk. Werd netjes afgehandeld.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jose, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Hopelijk gaat het met de knie weer snel beter. Groet, Team Henk Pen

Mooie caravan, misschien handig om de caravan ook met een simpele zak luifel te verhuren. Dan hoef je niet een gedeelte van de hele tent op te zetten.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bert, Bedankt voor je positieve waardering en feedback. Groet, Team Henk Pen

Voor de eerste keer een caravan gehuurd, en gelijk door de goede service en adviezen de juiste caravan hiervoor. De persoon die ons hielp heeft er verstand van en begrijpt wat je wilt. Alles zat bij de caravan dus bijna zelf niks nodig.

Beste Gerben, hier doen we het voor! Groet, Team Henk Pen

Zeer fijn!

We kregen een nieuwe camper mee met alles er op een aan. De uitleg is helemaal duidelijk bij afhalen. Men neemt de tijd voor vragen. Na akkoord van inlevering de borg snel terug betaald gekregen. Ik ben zeer tevreden en heb een mooie vakantie gehad.

Beste Léon, Bedankt voor deze waardering! Groet, Team Henk Pen

Gewoon goed, zoals verwacht.

Net bedrijf, alles naar wens geweest.

Beste Inge, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groet, Team Henk Pen

Dit kan niet in 1 zin worden verwoord.

Er is veel miscommunicatie geweest van jullie en er is zonder ons medeweten door jullie voor een andere camper gekozen. Verder waren er punten zoals de deur van de camper die moeilijk dicht ging aan de binnenkant en vieze bekleding van de stoelen en banken. Zo erg dat we ze hebben afgedekt om er op te gaan zitten. Een ander punt was dat jullie aangeven dat de huurder een nieuwe camper mee krijgt. Nu kan het zijn dat dat door omstangheden niet lukt, maar comminuseer dat niet pas als huurder de camper terug brengt en hier opmerkingen over heeft. Tijdens onze vakantie tien we net de grens over waren werd aangegeven dat de motorolie moest worden ververst en later werd aangegeven dat Ad blue bij gevuld moest worden. Vooral dat laatste had voorkomen kunnen worden als er voordat wij de camper meekregen dit bij was gevuld. Al met al reden om toch nog eens goed na te denken of we volgend jaar weer bij Henk Pen huren en of we een aanbeveling doen in onze omgeving

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Han, Vervelend dat onze communicatie niet op het niveau is geweest dat wij nastreven. We nemen jullie feedback mee om dit punt te verbeteren. Het klopt dat wij elk jaar nieuwe campers en caravans inzetten, maar aan het eind van het seizoen kan het natuurlijk voorkomen dat er wat gebruikssporen zichtbaar zijn. Wat betreft de olie en AdBlue, deze vullen wij bij, maar rond de 3.500 km heb je kans dat je een eerste waarschuwing krijgt om zelf bij te vullen. Dus als je tijdens je reis veel kilometers maakt zul je ook zelf de AdBlue nog eens moeten bijvullen. We hopen jullie volgend jaar natuurlijk weer te zien, al was het alleen maar omdat wij morgen graag beter zijn dan vandaag. Dit willen wij jullie dan graag laten zien. Groet Team Henk Pen

goede service

we hebben onze camper gehuurd bij henk pen en dit is ons uitstekend bevallen. vooral de uitleg bij het ophalen en de vlotte afhandeling bij het terug brengen verliep soepel. we hebben een super vakantie gehad!

Hoi Jolanda, fijn om te horen dat je tevreden bent! Groet, Team Henk Pen

Heerlijke campertrip

Mooie nieuwe camper, complete uitleg.

Beste Gerard, Bedankt voor deze waardering! Groet, Team Henk Pen

Wij hebben deze zomer voor het 2e jaar een caravan bij Henk Pen gehuurd. We zijn 3 weken op pad geweest met een splinternieuwe Tabbert Rossini 450e. Super fijne degelijke caravan. We zijn goed geholpen tijdens het ophalen, we konden de caravan zelfs een dag eerder ophalen. Helemaal top! Al met al voor herhaling vatbaar!

Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen

Over Henk Pen Verhuur

Henk Pen is een professionele, servicegerichte en toonaangevende specialist in de recreatiebranche. Henk Pen biedt unieke, innovatieve en hoogwaardige producten en diensten op het gebied van campers en caravans. Henk Pen voorziet in alle middelen die een camperaar of caravanner nodig heeft om de ultieme vrijheid van kamperen te beleven en doet dit op een maatschappelijk verantwoorde en duurzame wijze. Henk Pen Campers & Caravans Westsingel 2 7481 WK Haaksbergen Tel: 053-5722083 [email protected]