iphone kabel was goed en snel geleverd

hier dinsdag een iphone kabel besteld was woensdag al in huis. had hem snel nodig dus dat was perfect

Waardeloos

Drie Apple Toetsenborden besteld op 20 juni. Zogenaamd verzonden met DPD, maar nooit bezorgd. Allerlei wazige antwoorden waar pakket zich zou bevinden. Weer opnieuw verzonden met DPD ondanks mijn verzoek andere vervoerder en naar een afhaalpunt. Weer niet geleverd. Gevraagd om levering van goederen of gewoon geld terug en inmiddels al meer dan twee weken geen enkele reactie.

Lange levertijd

Op vrijdag op tijd bestelling gedaan en pas op woensdagmiddag de bestelling ontvangen. De reclame vandaag besteld voor 17.00 uur de volgende dag in huis doen ze geen eer aan

Uitstekende producten tegen een mooie prijs

Laatst weer bij kabelmix besteld, product was geleverd in bulk verpakking verder gewoon originele kabel. Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs en snelle levering. Ik zal hier vaker gaan bestellen!

Goede klantenservice!

Ik had een product gekocht op Kabelmix. Ik was over het product zelf ontevreden en wilde het zodoende retourneren. Dit ging heel gemakkelijk en de medewerker heeft me hierbij goed geholpen.

Prima oplader

18w besteld voor mijn iphone 12

prijs niet verkeerd

Bovenal vind ik de prijs heel goed.

Goede kabels

Oplaadkabel gekocht voor vakantie, op tijd geleverd en prijs was goedkoop. Meteen een Magic mouse besteld voor mijn macbook.

Goede kwaliteit

Had nieuwe airpods nodig. Uiteindelijk uitgekomen bij kabelmix vanwege de aantrekkelijke prijs. Vorige week binnen gekregen en ze zien er top uit!

Goedkoop en snelle levering

Adapter voor mijn Mac besteld tegen een goede prijs. Om 19:00 uur besteld, volgende dag 's ochtend in huis. Doen wat ze beloven.

Precies wat ik nodig had

Goedkoop alternatief voor Apple kabels. Kabel die ik heb besteld werkt perfect en ziet er goed uit.

Kabel die ik nodig had volgende dag gekregen, zoals aangegeven.

Gewoon niks mis mee

Helemaal prima!

Helemaal goed

Had nieuwe Apple Earpods nodig, oude waren kapot. Uiteindelijk gegaan voor Kabelmix en de kwaliteit stelt niet teleur. De prijs ook niet!

Variatie aan aanbod

Benodigde kabel zo gevonden. Meteen besteld en zoals gepland in huis. Als ik nog iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Top producten.

Top producten voor een mooie prijs

Goede producten

Zojuist mijn producten ontvangen, en ben er tevreden mee.

Goed werkende oplader

Ik heb een oplader gekocht en die werkt goed.

bedankt voor de goede kabels na verkeerd te hebben besteld.

Supper

Hele goeie service en snelle levering van het bestelde artikel. Ze doen wat ze beloven en waar ze voor staan,dikke pluim dus

Earpods

Ik had earpods voor mijn dochter besteld en kreeg die door een verkeerd huisnummer niet binnen, de klantenservice heeft mij hier goed in geholpen en een nieuwe setje opgestuurd. Al met al super blij met het product en de service.

AMAZING!

Yesterday I ordered an Magic mouse 2 in Spacegrey and I received it already. Great company..

Product besteld die overal uitverkocht was, volgende dag in huis en origineel. Beter kan niet :).

zeker aanrader

Super goede service

Mijn bestelling ging niet goed, ik bestelde de verkeerde kabels. Na een telefoontje kon ik de kabels retour sturen en kreeg direct de juiste toegestuurd. Heel vriendelijk personeel en een super goede service.

Over Kabelmix

Kabelmix is dé marktleider met een groots assortiment originele Apple accessoires. Bij ons staat de klant centraal. Dit realiseren wij door middel van goede kwaliteitsproducten te leveren en een uitstekende klantenservice te hanteren tegen de beste prijs.