Mijn eerste bestelling kon niet beter

Apple pencil 2 besteld. Kabelmix had de beste prijs. Ruim 20 euro goedkoper dan elders. Ik had nog nooit eerder van kabelmix gehoord. Mijn eerste ervaring is gelijk goed. Had niet beter gekund, vandaar 5 sterren.

Beste prijs en supersnelle levering

Apple pencil was bij Kabelmix het goedkoopst. De site en het bestelproces zijn super gemakkelijk. Levering next day. Alles perfect geregeld dus en ik ben superblij met mijn product.

Goede service en prima prijs/kwaliteit

Super geholpen bij de klantenservice en product in goede orde ontvangen.

Erg tevreden

Zeer goede klantenservice en uitstekende opladers ontvangen.

Amazing

I ordered an few Apple chargers, they work fine.

Amazing

I ordered an charger and got it delivered the day after. Great!

Een en al top!

Gisteravond om 18.30 besteld en vandaag al binnen. Aangezien de winkels nu dicht zijn moest ik wel bestellen. Heel blij met deze super snelle service.

Magsafe 2

Oude deed het plots niet meer, hier besteld en is prima

Snel geleverd, netjes verpakt

Ik moest een adapter en een kabeltje hebben. Deze werden de volgende dag geleverd en zaten goed in een klein doosje.

Namaakproducten worden als origineel verkocht

Kabelmix verkoopt namaak Apple producten als origineel. Ze willen na constatering hiervan wel het product terugnemen, maar ze gaan wel door met het verkopen van namaak producten.

Beste Fabian, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze meest verkochte product: MagSafe, maar om deze als 'namaak' op te geven is best wel vals en niet eerlijk, aangezien wij juist bekend staan met onze 100% originele producten, wij kopen direct in bij Apple gecertificeerde partijen. Ik hoop alsnog van je te mogen horen, aangezien je niet meer reageert op onze e-mails waarin we je vragen te klacht op te willen lossen. Al met al wil ik bedanken voor je feedback! Kabelmix

2 meter Kabel

2 meter kabel nodig voor op mijn bureau , snel geleverd prima kabel tot nu. Klantenservice heeft me goed geholpen prima bedrijf dus. gr Dave

Snel, bereikbaar en charmant

Kabelmix is goed bereikbaar en reageert snel op e-mail. Product was snel in huis en toen bleek dat er per abuis een korter kabeltje dan besteld werd geleverd gaf de klantenservice meteen thuis. Dag later het juiste kabeltje in huis. Schoolvoorbeeld van fatsoenlijke en anno-2021 rappe webshop, zou achter mekaar opnieuw bestellen.

Origineel en snel geleverd

Heb voor mijn moeder heb ik een iPhone kabel besteld bij kabelmix, hij werd snel en goed verpakt geleverd, de kabel werkt heel goed

Magic Mouse 2

Ik had een magic mouse 2 besteld, volgende dag in huis en klantenservice reageert snel

Ik had een verkeerd kabeltje besteld, Kabelmix meteen een nieuwe opgestuurd uit service. In 1 woord, geweldig :)!

bedankt voor kabel

bedankt voor de kabel werkt prima

uitstekende service

Zeer snelle levering, uitstekende service, goede bereikbaarheid van de klantenservice. Ik ben zeer tevreden.

Doen wat ze beloven

Bestelling was erg snel aangekomen. De magsafe oplader doet het tot nu toe prima

Top service!

Ik heb een iPhone kabel bij kabelmix besteld en deze is snel geleverd. De service is echt top !

Levertijd

Snel geleverd! kwaliteit zoals omschreven.

Super goeie product en snel geleverd

Kwaliteit en prijs is in verhouding

Goede producten en een snelle levering

iPhone kabeltje en een oplader voor m'n MacBook gekocht. Producten zijn top en de levering was de volgende dag al. Aanbevolen!

Goede ervaring, snelle levering werkt prima! Erg blij met de service, zeker voor herhaling vatbaar!!

Toppers

Mijn kabeltje doet het prima, afgelopen dinsdag avond besteld , nu (donderdag) in huis.

Witboom 1 Unit 12

4131PL Vianen

06 36453528

Over Kabelmix

Kabelmix is dé marktleider met een groots assortiment originele Apple accessoires. Bij ons staat de klant centraal. Dit realiseren wij door middel van goede kwaliteitsproducten te leveren en een uitstekende klantenservice te hanteren tegen de beste prijs.