Goed werk en fijn meegedacht

Hebben goed meegedacht en konden een prima prijs bieden. Ontzorgen en denken mee.

Goede informatie en vakkundig gelegd

Een prima advies vooraf ontvangen en de medewerkers denken mee tijdens de werkzaamheden. Wij zijn heel tevreden.

Top bedrijf

Wij hebben door wondervloer totaal, een vloerverwarming, pvc vloer. en een traprenovatie met verlichting laten plaatsen. Ze komen de afspraken na en een geweldig service en vakmanschap. Echt een aanrader! Wij zijn super tevreden!

Uitstekend bedrijf!

Ik heb begin april mijn badkamer en wc laten renoveren. Had direct goede communicatie met wondervloer totaal ze stonden mij direct te woord en heb mijn wensen met ze besproken en dit is goed meegepakt door de jongens van wondervloer. Resultaat? Geweldig! Het is prachtig geworden! Buiten dat om hebben ze ook erg mooie vloeren dus gelijk maar een vloertje uitgezocht en hoefde vrij weinig zelf te regelen, alles werd voor mij geregeld. Dit bedrijf is zeker een aanrader, ik twijfelde tussen een aantal bedrijven maar geloof me ik ben enorm blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Vakwerk door Vakmensen

Een best wel lastige vloer met kromme muren en hoogteverschil. Perfect gedaan!

Supertevreden

Vakmensen en dan ook nog supervriendelijk, heel makkelijk te benaderen bij vragen en altijd bereid om details nog bij te werken. Ik zou ze altijd aanraden.

Super tevreden!

Bij ons hebben ze vloerverwarming, vloer egalisatie, pvc vloer en een traprenovatie uitgevoerd. Super leuke en vriendelijke mensen, goede communicatie & super blij met het eindresultaat! Alles wordt netjes gemaakt & en toen ik zag dat er een klein stukje pvc niet geheel vast zat kwamen ze het direct oplossen. Wij genieten nu onwijs van onze mega mooie vloer & trap, bedankt!!

Vakwerk geleverd

Super strak mijn trap renovatie gedaan met PVC en verlichting. Netjes advies gegeven en ook de boel netjes achtergelaten.

Ik had nog een extra pakket vloer nodig voor mijn woning in verband met doorleggen in de trappenkast. Er werd mij vriendelijk te woord gestaan en heb snel een pakket kunnen afhalen. Bedankt

Super bedrijf! Zeker een aanrader!!

Wij hebben een ontzettende goede ervaring met Wondervloer Totaal! Bij ons hebben ze drie verdiepingsvloeren voorzien van PVC gelegd in visgraat inclusief de plinten. Twee complete trappen voorzien van PVC in de zelfde kleur als de vloeren waarvan ze bij één trap traptrede verlichting hebben gemonteerd. In een woord vakwerk!! Zeer tevreden met het eindresultaat. Tevens hebben zij bij ons de badkamervloer voorzien van een gietvloer op maat inclusief antislip. Wederom super eindresultaat! Ontzetten blij mee. Communicatie, planning en montage verliep heel soepel zowel kantoor als met de buitendienst. Hun denken niet in problemen maar zijn oplossingsgericht echt een aanrader. Verschillende kennissen, vrienden en familieleden hebben wij al doorgestuurd naar Wondervloer Totaal. Bedankt mannen! Ga zo door!!

Buitengewoon positief

Mijn aankoopervaring van visgraat PVC bij Wonder Vloer Totaal was uitzonderlijk dankzij de deskundige verkoper (Omar) die mijn wensen zorgvuldig begreep en snel, vriendelijk communiceerde. Hij dacht actief mee om binnen mijn budget te blijven en verraste mij positief met een efficiënte bezorging binnen 24 uur, wat het hele proces buitengewoon aangenaam maakte.

Uitstekend!

Echt een aanrader! Deze jongens zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ze denken graag met je mee. Het resultaat mag er wezen!! En toen er iets was, hebben ze dat ook goed opgelost! Top service!

Ze zijn echt een top team. Vanaf klantcontact tot aan oplevering alles soepel en mooi verlopen. Mooie deal gesloten voor vloerverwarming, vloer van woonkamer en slaapkamers leggen tot aan pvc trap. Het was binnen binnen 7dagen klaar. Super blij

Fantastisch mooie vloer gelegd

Wij zijn erg blij met de gelegde visgraatvloer van Wondervloer. Het ligt er strak en mooi bij.

Vloerverwarming en pvc laten leggen door dit geweldige bedrijf. Binnen 1 week was het klaar en wat een mooi resultaat

Goede ervaring

Vanaf het begin prettige manier in omgang. Duidelijke afspraken. Komen afspraken na. Denken mee. Na egaliseren veel vocht in huis. Gaven aan om leggen even uit te stellen. Ben blij met me nieuwe vloer.

Top resultaat geleverd

Afspraken nagekomen en top resultaat. Prijs en kwaliteitsverhouding is zeer goed.

Goede communicatie en snelle service

Super goede communicatie en de vloer kon snel worden gelegd! Zit er netjes in! Een aanrader.

Goed werk geleverd

Bedankt mannen, voor het goede werk!

Strak en snel geregeld door deze mannen

Goeie service

Vriendelijk en vakkundig

De communicatie verliep op een prettige manier, waren goed bereikbaar. De vloer is perfect gelegd, klein foutje met een plint is snel en goed opgelost.

Vakmensen die met alles meedenkend zijn

Wondervloer heeft heel netjes de pvc vloer gelegd in ons huis, alles is netjes overlegd en er is altijd mee gedacht als we op een probleem uitkwamen.

Satisfied

Very good service and timely response

Top bedrijf en Zeer professioneel

WonderVloer heeft deze week onze trappen gerenoveerd en PVC vloer aangelegd. Ik kan met vertrouwen zeggen dat de WonderVloer is niet alleen een uitstekende vloer- en traprenovatie bij me heeft geleverd, maar ook een positieve en lonende ervaring. Hun goede communicatie, vriendelijke prijs en aardige mensen maken het bedrijf ten zeerste aanbevelenswaardig voor anderen die op zoek zijn naar vloerspecialisten. De Wondervloer is punctueel met hun team. Ik was onder de indruk van hun professionaliteit en efficiëntie. Ze werkten gestaag en met grote precisie, en zorgden ervoor dat ze de deadline haalden zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Bovendien waren ze allemaal vriendelijk en beleefd, waardoor het hele proces een plezierige ervaring werd.

Communicatief, snel en mooie oplevering

Wondervloer heeft onze trappen en vloer gelegd op de 1e verdieping en het resultaat is super netjes en strak! Daarnaast waren ze erg communicatief en bij elke vraag werden we ingelicht en door het hele proces meegenomen. Door een eigen fout hadden we te weinig PVC en hier waren ze erg geduldig mee en hebben ze de klus helemaal afgemaakt. Dankjewel voor onze mooie vloer en trappen!

Over Wonder Vloer Totaal

Wondervloer levert en/of legt met alle liefde uw wondervloer in huis. Benieuwd naar onze diensten en materialen? Bekijk gerust eens onze webshop! Neem contact op met één van onze specialisten voor een vrijblijvend advies op maat.