Echte vakmannen.

Zeer tevreden. Het zijn echte vakmannen. Daarbij ook nog vriendelijk en werken netjes. De pvc vloer ligt er strak in. Nadat ik mijn muren geverfd had mocht ik bellen en kwamen ze ter afwerking nog even langs om de plinten er op te lijmen. Daardoor een mooi resultaat waar ik zeer blij mee ben. Dank jullie wel mannen. Groetjes Caroline

Het was super makkelijk alles te vinden!

Uitstekend!

Na een lange zoektocht naar een betrouwbare bedrijf kwam ik terecht bij Wondervloer via facebook, al mijn twijfels verdwenen gelijk bij het zien van het prachtige eindresultaat, het is precies zoals ik het wilde hebben heel erg bedankt!!!!

GEWELDIG!!

IK ben zo ontzettend tevreden over wat deze mannen hebben opgeleverd! Ik heb (mflor pvc vloeren wat ook nog in actie was) besteld inclusief service en pvc traprenovatie met verlichting. toen ik thuis kwam en ik zag dat het af was, was ik zo ontzettend blij. Zij verdienen echt alle lof dankje wel mannen!

Erg tevreden!

Ik ben een hele prettige ervaring gehad bij Wondervloer, Hard werkende mannen die hun afspraken netjes nakomen, binnen een dag lag mij PVC vloertje er al in. Een hele snelle service met een prachtig eindresultaat. Ik raad Wondervloer aan!

top service!

Erg vriendelijke medewerkers, en het is netjes gelegd. Ik ben helemaal tevreden zeker een aanrader!

zeer tevreden!

Super goed geholpen, ruim assortiment en mooie prijzen. Zeker een aanrader!

Super mooie

Jullie doen echt goed heel veel succes

Vakmannen die weten hoe het werkt

Blij dat ik mijn vloer heb laten leggen door Wondervloer. Je merkt dat het echte vakmannen zijn met jarenlange ervaring. Ik zou het iedereen aanbevelen!

geweldig

Wat een top team, van bestelling, bezorging tot aan het opleveren van onze visgraat vloer.. GEWELDIG. Traprenovatie PVC aan te raden via Wondervloer totaal. Inclusief led verlichting

Top bedrijf!

Ik heb een erg mooie vloer hier gehaald en voor een betaalbare prijs. Zo vriendelijk te woord gestaan door het personeel en vind ik de communicatie ook een dikke 10 waard! Ze komen netjes hun afspraken na en als er wat is betreft mijn vloer of woning ben ik ook op de dag zelf nog geïnformeerd hierover en kwam ik niet voor onverwachte kosten te staan. En echt waar mensen mijn trap is ook gerenoveerd en dit is echt een WAUW waard. Je kunt wel merken dat het personeel en de leggers vooral erg professioneel zijn. Dit raad ik iedereen aan want, je krijgt hier echt totaal geen spijt van!

Uitstekende service, vloeren van hoge kwaliteit.

Uitstekende service, vloeren van hoge kwaliteit.

Hele mooie vloeren

De juiste expertise en hele mooie producten.

Goed, behulpzaam en meedenkend

Zeer goede service, meedenken aan oplossingen (ookal kwam ik maar voor een laag bedrag iets kopen) en erg vriendelijk. Aanrader

Hele open/sociale/hard werkende mensen en makkelijk te bereiken. Ze hebben oog voor detail, en zorgen ervoor dat wanneer ze klaar zijn je je huis direct kan inrichten. Al met al top werk!!

Netjes

De mannen legden de vloer voor onze school, we konden al vanaf het start zien dat ze wisten wat ze deden. Top werk mannen, aju.

Hele mooie pvc vloer gelegd door wondervloer

Enorm vriendelijk team en de service was ook top! Zeker aan te raden!

Top service, goede kwaliteit en contact met bedrijf

Alles snel kunnen regelen, ik ben blij hoe het is gegaan. Zeer zeker een aanrader!

Ben onlangs in contact gekomen met dit bedrijf bij toeval en ben blij dat het is gebeurd. Tevreden over het contact en kwaliteit. Veel succes in de toekomst.

Uitstekend service en prachtige vloer

Hele nette en vriendelijke jonge man met passie voor zn werk. De vloer kende een aantal lastige plekken maar door het egaliseerwerk van wonder vloer is dit mooi verholpen. Vervolgens hebben de mannen een prachtige visgraaf plakpvc vloer! Echt top en enorm tevreden!

Mijn huis is weer modern en mooi!

Personeel hebben alles gedaan wat ik vroeg. Geen gezeur , alles naar wens.

Top team !

Yunus kwam langs om de vloer te komen egaliseren. Hij zag gelijk dat de vloerverwarming die er op dat moment lag niet op de juiste manier was aangelegd. Het bedrijf die hier verantwoordelijk voor was, heb ik vriendelijk verzocht het eruit te laten halen. Yunus heeft mij toen zijn collega Sander aangeraden die opnieuw op de correcte wijze de vloerverwarming heeft aangebracht. Yunus heeft daarna de vloer geëgaliseerd and last but not least heeft Kadir voor ons een pvc vloer gelegd. Ik ben meer dan tevreden! Super gedaan mannen! Keep up the good work en ik ga zéker reclame voor deze heren maken, want dat verdienen ze!

Nog dezelfde dag dat ik had gebeld kwamen ze langs om even te kijken in welke toestand mijn vloer was. Omdat mijn planning straks was waren ze zo flexibel op zondag langs te komen. Kwaliteit was de hoog, service was top.

Subliem

Ik heb weinig woorden nodig voor Wonder Vloer Totaal. Kwaliteit, service, garantie. Alles is aanwezig. Kan deze zaak aan iedereen aanbevelen!

Blij met mijn wondervloer

Top team, echt een aanrader. Ik ben zo ontzettend blij met mijn visgraat vloer' dankjewel Wondervloer. Ook nog bedankt voor de bos bloemen omdat ik jarig was. Wat een service zeg

Over Wonder Vloer Totaal

Wondervloer levert en/of legt met alle liefde uw wondervloer in huis. Benieuwd naar onze diensten en materialen? Bekijk gerust eens onze webshop! Neem contact op met één van onze specialisten voor een vrijblijvend advies op maat.