Zeer professioneel.

Harde en vriendelijke werkers. Men houdt zich aan de afspraken. Goede service. We zijn dik tevreden!!!

Netjes/top werk/ komen afspraken na

Super tevreden met onze nieuwe vloer/traprenovatie. Alles zoals verwacht, niks aan op te merken. Zeker aan te raden en personeel is ook heel meedenkend en aardig.

In één woord: Prachtig!

Afgelopen donderdag (20 april 2023) is bij ons de vloer geëgaliseerd. De vloer egaliseren was een lastige klus, omdat er veel oneffenheden in de ondervloer zaten, maar de mensen van Wondervloer hebben dit perfect gedaan. Vanmorgen (22 april 2023) hebben zij de vloer gelegd. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Daarbij zijn de mensen die bij Wondervloer werken zeer beleefd en vriendelijk. Het contact verliep prima. Daarbij zijn ze zeer eerlijk: bij ons waren de vierkante meters te ruim genomen, dus ging er op het eind nog geld van het totaalbedrag af. Ik kan geen minpunten verzinnen. Het zijn harde werkers die een prachtig eindresultaat leveren.

Geweldig keurig bedrijf met Snelle Service

Dit zijn mannen die weten hoe het werkt! Alles strak gelegd en conform afspraak keurig afgeleverd!

Super tevreden

Goede en duidelijke afspraken. Kwaliteit geleverd binnen korte tijd. Hele vriendelijke mensen die ook terugbellen.

Mooie pvc vloer incl. vloerverwarming

Duidelijke prijs afspaak. Goede planning. Afspraken worden nagekomen. Mooi resultaat!

Vloer egaliseren en plak pvc leggen. Ik kan niets anders zeggen dat super service, snel contact en vakkundig personeel. Zeer tevreden met het eindresultaat en de weg daar naar toe.

Professionele partij die snel kan schakelen en top werk levert!

Prima plinten geleverd en geïnstalleerd

Contact was netjes en fijn. Plinten zijn prima geplaatst. Ook als er iets niet klopt of goed gaat, wordt dat netjes opgelost.

Plinten zien er goed uit

Plinten keurig geplaatst en als er iets is wat niet goed is komen ze keurig terug om het op te lossen.

Super bedrijf

Gaan goed en securer te werk vriendelijk personeel Top bedrijf!

Onwijs tevreden met het resultaat !

Wondervloer is een zeer prettige partij om mee te werken. Ze denken uitstekend met je mee en zijn zeer flexibel. Daarnaast werken de mannen erg netjes en leveren een perfect resultaat. Wij zijn enorm blij dat we voor Wondervloer hebben gekozen!

Vakmannen

Echte specialisten die alles met alle plezier doen, ze hebben mooie acties als je meer afneemt! Zeker een aanrader

Super blij

Ontzettend blij met wondervloer, vloerverwarming pvc visgraat en 2 trappen laten renoveren! Afspraken werden goed nagekomen, klantvriendelijk en super kwaliteit! Wij zijn er heel blij mee.

Hele vrolijke/oprechte mensen. Praten en doorwerken hebben ze goed onder de knie. Makkelijk te bereiken en ze denken goed mee over eventuele knelpunten. Kwalitatief ook uitstekend werk achtergelaten. Mijn mening: Voor iedereen AAN TE RADEN!!!

Zeer ervaren en gedreven vakman

Ze komen afspraken na!!!!

Vakmannen

Pvc visgraat (wonder)vloer is heel mooi geworden. Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Ga zo door!!

Beter kan niet

Top gasten. Mannen die werken met ervaring. Gaan netjes te werk. Ik raad jullie zeker aan om je vloer en leg service door deze mannen te laten doen. Hartelijk bedankt mannen van Wondervoer Totaal.

Professionele vakman

Wonder Vloer Totaal heeft bij ons vloerverwarming en pvc aangelegd. Zeer tevreden.

Snelle reactie op bestelling en duidelijke communicatie

Snelle reactie op WhatsApp vragen. Bestelling was snel en eenvoudig te plaatsen in de webshop. Duidelijke communicatie voor afspraak voor de levering.

Pvc laten aanleggen

Zeer goede service hele huis met pvc laten leggen inclusief trap pvc met verlichting! En ook nog eens zeer scherpe prijs! Een echte aanrader!! Top!! Mvg Ramazan

Helemaal top

Positieve ervaring en zeker een aanbeveling. Mensen nemen de tijd om langs te komen en eenmaal aan t werk doen ze al t mogelijke om de klant tevreden te stellen.

Top bedrijf

Ik heb door wondervloer een vloerverwarming laten leggen, een pvc visgraat laten leggen en een pvc traprenovatie inclusief led verlichting! Wij zijn ontzettend tevreden, voor een mooi prijsje ivm een combi actie, vakmensen en topservice.

Heb wat artikelen besteld voor de vloer. Werd vrijwel direct gebeld voor wat tips. Kon de spullen meteen afhalen voor een leuke prijs.

Super blij!

Zeer tevreden met de service van wondervloer. Ik zat met een krappe planning en de jongens van wondervloer hielden daar rekening mee en hebben mijn pvc vloer boven verwachting mooi gelegd. Een aanrader!

Over Wonder Vloer Totaal

Wondervloer levert en/of legt met alle liefde uw wondervloer in huis. Benieuwd naar onze diensten en materialen? Bekijk gerust eens onze webshop! Neem contact op met één van onze specialisten voor een vrijblijvend advies op maat.