Super blij!

Zeer tevreden met de service van wondervloer. Ik zat met een krappe planning en de jongens van wondervloer hielden daar rekening mee en hebben mijn pvc vloer boven verwachting mooi gelegd. Een aanrader!

Mooie PVC vloeren te koop, besteld en binnen 3 dagen had ik de bestelling al gekregen, zij gaven ook netjes advies! Top service

Echte vakmannen, goedkoop en transparant. Zo blij met onze pvc vloer en trap! Hier zit je goed

Super mooi gelegd, vriendelijke mensen! Denken ook super mee hoe je vloer het mooiste gelegd word en het mooiste uitkomt. Zoek niet verder !

Top Wondervloer! Uitstekende service, kwaliteit en communicatie.

Wij hebben voor onze nieuwe woning een vloer besteld via de webshop. Supersnel aan huis afgeleverd. Klantvriendelijke communicatie en de legservice is uitstekend netjes en snel uitgevoerd. De vloer van onze nieuwe woning zit er echt strak en keurig in. Bij Wondervloer voor een Wonder service! Snelle service met een prachtige eindresultaat.

Vak mensen! Zeer tevreden!

Via via zijn wij bij uw bedrijf terecht gekomen en vanaf het eerste gesprek hebben wij alles als zeer goed ervaren. De prachtige pvc vloer is precies zoals wij in gedachten hadden! Wij raden Wonder vloer zeker aan voor degene die een kwaliteitsvloer wenst die gelegd wordt door mensen die het vak verstaan. Nogmaals, bedankt voor de prachtige vloer en top service! Mvg, Fam: El Khattouti

Top kwaliteit vloer!

Via de webshop een vloer besteld, waarbij de levering super snel ging, contact was super en de legservice is uitstekend, de mannen van wondervloer denken graag mee met de klant en het was een zeer fijne ervaring!

Wij zijn heel blij met wondervloer totaal. We hebben vloerverwarming, visgraat vloer en een traprenovatie gedaan. Geweldig gedaan. Nadat we een pot verf hebben laten vallen in een hoek, zijn ze binnen 2 dagen langsgekomen om de plankjes te vervangen

Uitstekende service!

Had alleen een overgangsprofiel nodig, dus niet een grote bestelling, maar de heren van Wondervloer Totaal hebben mij uitstekend geholpen met de keuze van het profiel. Goed contact via Whatsapp gehad en mij op de hoogte gehouden van de levering. Top service!!!

Kwaliteit en communicatie staat hoog in het vaandel

Wat een verademing om Younes en zijn mannen over de vloer te hebben. Ze leveren kwalitatief hoogstaand werk. De vloer en plinten zitten er echt keurig in. Communicatie verloopt zeer soepel en krijgt altijd vrij snel terugkoppeling. Hard werkende mensen met het hart op de juiste plaats. Bedankt voor het prachtige resultaat!

Snel leverbaar en goed advies

Had egaline nodig waarbij geholpen werd de juiste keuze te maken. werd netjes terug gebeld en kwamen op oudjaardag speciaal zodat ik het kon afhalen

Echte vakmannen.

Zeer tevreden. Het zijn echte vakmannen. Daarbij ook nog vriendelijk en werken netjes. De pvc vloer ligt er strak in. Nadat ik mijn muren geverfd had mocht ik bellen en kwamen ze ter afwerking nog even langs om de plinten er op te lijmen. Daardoor een mooi resultaat waar ik zeer blij mee ben. Dank jullie wel mannen. Groetjes Caroline

Het was super makkelijk alles te vinden!

Uitstekend!

Na een lange zoektocht naar een betrouwbare bedrijf kwam ik terecht bij Wondervloer via facebook, al mijn twijfels verdwenen gelijk bij het zien van het prachtige eindresultaat, het is precies zoals ik het wilde hebben heel erg bedankt!!!!

GEWELDIG!!

IK ben zo ontzettend tevreden over wat deze mannen hebben opgeleverd! Ik heb (mflor pvc vloeren wat ook nog in actie was) besteld inclusief service en pvc traprenovatie met verlichting. toen ik thuis kwam en ik zag dat het af was, was ik zo ontzettend blij. Zij verdienen echt alle lof dankje wel mannen!

Erg tevreden!

Ik ben een hele prettige ervaring gehad bij Wondervloer, Hard werkende mannen die hun afspraken netjes nakomen, binnen een dag lag mij PVC vloertje er al in. Een hele snelle service met een prachtig eindresultaat. Ik raad Wondervloer aan!

top service!

Erg vriendelijke medewerkers, en het is netjes gelegd. Ik ben helemaal tevreden zeker een aanrader!

zeer tevreden!

Super goed geholpen, ruim assortiment en mooie prijzen. Zeker een aanrader!

Super mooie

Jullie doen echt goed heel veel succes

Vakmannen die weten hoe het werkt

Blij dat ik mijn vloer heb laten leggen door Wondervloer. Je merkt dat het echte vakmannen zijn met jarenlange ervaring. Ik zou het iedereen aanbevelen!

geweldig

Wat een top team, van bestelling, bezorging tot aan het opleveren van onze visgraat vloer.. GEWELDIG. Traprenovatie PVC aan te raden via Wondervloer totaal. Inclusief led verlichting

Top bedrijf!

Ik heb een erg mooie vloer hier gehaald en voor een betaalbare prijs. Zo vriendelijk te woord gestaan door het personeel en vind ik de communicatie ook een dikke 10 waard! Ze komen netjes hun afspraken na en als er wat is betreft mijn vloer of woning ben ik ook op de dag zelf nog geïnformeerd hierover en kwam ik niet voor onverwachte kosten te staan. En echt waar mensen mijn trap is ook gerenoveerd en dit is echt een WAUW waard. Je kunt wel merken dat het personeel en de leggers vooral erg professioneel zijn. Dit raad ik iedereen aan want, je krijgt hier echt totaal geen spijt van!

Uitstekende service, vloeren van hoge kwaliteit.

Uitstekende service, vloeren van hoge kwaliteit.

Hele mooie vloeren

De juiste expertise en hele mooie producten.

Goed, behulpzaam en meedenkend

Zeer goede service, meedenken aan oplossingen (ookal kwam ik maar voor een laag bedrag iets kopen) en erg vriendelijk. Aanrader

Installatieweg 5 8263BS Kampen

Over Wonder Vloer Totaal

Wondervloer levert en/of legt met alle liefde uw wondervloer in huis. Benieuwd naar onze diensten en materialen? Bekijk gerust eens onze webshop! Neem contact op met één van onze specialisten voor een vrijblijvend advies op maat.