Het plaatsen van de opdracht en de levering waren in één woord: probleemloos.

Makkelijk, eenduidig, toegankelijk.

Hiii Rob! Bedankt voor je mooie review en het mooie cijfer dat je ons geeft. We doen ons best om de site zo overzichtelijk mogelijk te maken en te houden. :) Mochten we in de toekomst nog eens iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag uiteraard! Groetjes, Kirsty

vlotte levering

goede

Hiii, Bedankt voor je review, dat waarderen we enorm! Fijn dat de levering lekker snel ging en dat je tevreden bent, daar doen we het voor. :) Mochten we je in de toekomst weer eens kunnen helpen weet je ons te vinden. Groetjes, Kirsty

Perfect!

Makkelijk en super snel. Aanrader!

Heee Nicole, Wauw, een 10! Dankjewel daarvoor! Goed om te lezen dat je zo te spreken bent over de zelftesten. Als we in de toekomst weer eens wat voor je kunnen betekenen horen we dat graag! :) Groetjes, Kirsty

Snel geleverd. Per abuis dubbele bestelling gedaan. Retour snel geregeld en snel terugbetaling ontvangen.

Hiii Monique, Bedankt voor je mooie review! Heel fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen en tevreden bent met de service, daar doen we het voor! :) Mochten we je in de toekomst weer eens kunnen helpen, weet je ons te vinden! Groetjes, Kirsty

Alles in goede orde ontvangen en geleverd volgens afspraak,

Hey Sarani, Wauw, wat een mooi cijfer heb je ons gegeven! Dankjewel :). Fijn om te lezen dat de zelftesten snel geleverd waren en mocht je ons vaker nodig hebben weet je ons te vinden! Groetjes, Kirsty

goed geregeld

Na telefonisch contact te hebben gezocht was het makkelijk besteld en snel geleverd!

Hey Robert, Bedankt voor je mooie review! Heel fijn om te lezen dat het contact met mijn collega als prettig is ervaren en dat je tevreden met bent de levering, daar doen we het voor. :) Mochten we in de toekomst weer eens iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag uiteraard! Groetjes, Kirsty

Heel erg slecht

Ik heb de bestelling veel te laat ontvangen waardoor ons evenement problemen heeft gehad met het tijdig testen van personeel. Deze moesten last minute allemaal naar Testen voor Toegang

Hiii Sander, Bedankt voor je feedback, deze waarderen we enorm zodat we beetje bij beetje beter kunnen worden! Als allereerst, onze welgemeende excuses. Zoals mijn collega via de mail al aangaf leveren wij onze zendingen met PostNL. In principe hebben wij de afspraak dat de zendingen in 99% van de gevallen de dag erna geleverd worden. Echter kan het onverhoopt wel eens voorkomen dat een zending vertraagd is, dit was bij jou helaas ook het geval. Omdat Post NL een externe partij is, hebben wij dit zelf niet in de hand. Nogmaals onze excuses! Hopelijk is het testen voor toegang nog op tijd gelukt! Groetjes, Kirsty

Snelstart is overzichtelijk

Snelstart is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Hey Jan, Bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te lezen dat je te spreken bent over het product. :) Mochten we vaker iets voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden! Groetjes, Kirsty

zeer snelle reactie, en geboden service

vanwege onze haast, heeft online zeer snel gereageerd en geleverd.

Hiii, Fijn om te horen dat de communicatie prettig is verlopen en dat je tevreden bent met de levering, daar doen we het voor! :) Bedankt voor het mooie cijfer en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kirsty

negatief

sneltesten gedaan resultaat was negatief

Hey Lupo, Bedankt voor je leuke review. Goed om te lezen dat je ons aanbeveelt en fijn dat de uitslag negatief was, ook niet geheel onbelangrijk! :) Groetjes, Kirsty

good and easy product

quick delivery, good and easy product

Hey Paolo, Thanks for the review, we appreciate that! Glad the test came in quickly. Hopefully see you next time. Great, Kirsty

snelle service

Eens besteld, de volgende dag in huis!

Prima in orde

Snel en makkelijk

De uitslag kwam ongeveer na 15 minuten, lekker snel en gelukkig negatief. Staafje blijft een beetje vervelend maar gelukkig minder vervelend dan de ggd staven.

Snel geleverd, goed verpakt!

Levering binnen 24 uur en de zelftesten waren goed verpakt. Niks mis mee!

Ze zeggen voor 16:00 uur besteld is de dag erna in huis en dit is ook echt zo! Verder zit er een duidelijke beschrijving bij het artikel, dus dat is top.