Ik had de sneltests snel en goed in huis.

Hey Miriam, Dankjewel voor je revieuw. Goed om te zien dat de sneltesten snel bij je thuis waren. Groetjes Dewi

Alles verliep prima.

Geen problemen gehad met bestellen van Covid test.

Goededag Jan, Bedankt voor jou 10! Wat fijn dat je geen problemen hebt gehad met het bestellen van je test. Hoop dat de uitkomst van je test negatief was ;) Groetjes Dewi

Werkt naar wens

Jammer dat de “c” ook tot verwarring kan leiden. Misschien staat die dan ook wel voor “Corona “?

Hey Jenna, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat sneltesten naar wens zijn. Ik snap inderdaad waar de verwarring met de 'c' vandaan komt. In dit geval staat de 'c' voor controle. Helaas hebben wij hier niet zelf voor gekozen en is dit bij elke sneltest zo. Gelukkig kun je in de handleiding lezen dat de 'c' staat voor controlelijn en de 't' voor testlijn. Deze handleiding is er dan ook om grote misverstanden te voorkomen. Groetjes Zoë

Nog geen reactie gehad op mijn vraag

Ik heb Corona tests ontvangen met een houdbaarheid van 3 maanden terwijl op de site staat 1,5 jaar. Mail gestuurd naar klantenservice en zij hebben dit boven verwachting opgelost. Zeer tevreden.

Hey Charlotte, Wat fijn om te horen dat mijn colllegas je goed hebben geholpen. En dat je hiermee tevereden bent! Groetjes Dewi

Te duur

Ik vond de testjes te duur ik heb ze meteen retour gestuurd

Goed en snel geleverd

Hi Cor, Dankjewel voor de 10! Fijn dat alles snel geleverd was :) Groetjes Zoë

Helemaal goed!

Als boven.

Hey A. M. H., Dankjewel voor de 10! Fijn dat alles helemaal goed is gegaan :) Groetjes Zoë

Goede keuze

Hoi Henk, Bedankt voor je review! Fijn dat we je sneltesten snel hebben kunnen leveren :) Groetjes Zoë

Snelle service zoals het hoort

Hoi Yordi, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat de service naar wens was. Groetjes Zoë

Snel en goed geleverd thuistesten

Hoi Jacques, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat we je sneltesten snel hebben kunnen leveren :) Groetjes Zoë

Snel en goed geleverd.

Snel en goed geleverd.

Goedemiddag R, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat we je bestelling snel en goed hebben kunnen leveren :) Groetjes Zoë

Snelle levering!

Hoi R, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Goed...

Snelle en nette levering..

Hi, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat we je bestelling snel en netjes hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Super makkelijk bestellen op een overzichtelijke site tegen een goede prijs

Super makkelijk bestellen op een overzichtelijke site tegen een goede prijs

Hey Ron, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je het bestelproces via onze website makkelijk vond gaan. Groetjes Zoë

snelle service

makkelijk bestellen en snelle service

Hoi Christina, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je het bestelproces via onze website makkelijk vond gaan. Groetjes Zoë

De sneltesten werden de volgende dag al bezorgd, netjes verpakt en niet duur.

Hi Monique, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat we je sneltesten snel hebben kunnen bezorgen. Groetjes Zoë

Snelle verzending, scherpe prijzen

Beste prijzen op dit moment. Snel verzonden en goed klantcontact.

Hi Simone, Dankjewel voor je review! Ik begrijp uit je review dat je iets hebt ontvangen wat je liever niet wilde ontvangen, klopt dit? Ik zie namelijk wel dat er een bestelling is geplaatst onder dit e-mailadres en dat deze via Ideal betaald is. Zou je mij kunnen inlichten waar het precies fout is gegaan? Dan kijk ik graag mee naar een oplossing! Groetjes Zoë

Is goed

Het was goed

Hey John, Dankjewel voor de review. Fijn om te horen dat alles goed was! Groetjes Zoë

Zeer snelle levering

Testen werden snel geleverd tegen goede prijs.

Goedemiddag, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat we je testen snel hebben kunnen leveren. Wij proberen zo'n laag mogelijke prijs aan te bieden :) Groetjes Zoë

Goede en snelle levering

Goedemiddag Bianca, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

snelle bezorging

Goed produkt & snelle levering!

Hey Chris, Dankjewel voor de review. Goed om te horen dat onze testen naar wens waren. Hopelijk was de uitslag wel negatief ;) Groetjes Zoë

Lekker snel binnen

Binnen 24 uur besteld en bezorgd

Hey Marian, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat we je sneltesten snel hebben kunnen bezorgen. Groetjes Zoë

Snel besteld, snel bezorgd

Hoi Margriet, Bedankt voor de review! Wat fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen bezorgen. Groetjes Zoë

Zeer goed.

Het heeft me goed gedaan.

Hey Cor, Bedankt voor de 10! Goed om te horen dat onze zelftesten je goed hebben gedaan, hopelijk waren ze negatief :) Groetjes Zoë

Hey Ria, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met onze webshop. Groetjes Zoë

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.