Prachtige producten en geweldige service!

Prachtige producten in het assortiment en super snelle levering! Daarnaast ook nog geweldige service! Een mooi pakket samengesteld voor vrienden en bij de bestelling gevraagd of het mooi verpakt kon worden. Dit was totaal geen probleem en mogelijkheden genoeg! Na ontvangst bij de geadresseerde lovende woorden ontvangen over het mooie pakket (en de mooie inpakwijze uiteraard). Een zeer tevreden klant hier! En geen twijfel om Tevreden-baby.nl aan te bevelen aan vrienden en bekenden!

Ik had een bestelling gedaan met de optie betalen via Klarna, haastige spoed is zelden goed want ik bleek het proces niet helemaal goed te hebben afgerond (niet in de gaten) Toen ontving ik een mail en hebben ze mij direct geholpen alles toch in orde te maken. Pakket super snel ontvangen, super producten en super service! Aanrader!

Goede, snelle & nette service!

Al meerdere malen hier wat besteld, altijd snelle en nette levering! Laatst zocht ik een bepaald product dat ze niet hadden maar ze konden het wel bestellen! Een aanrader dus!

Over Tevreden-baby.nl

Tevreden-baby.nl is een webshop waar je bijna alles kunt vinden voor jouw/jullie (toekomstige) baby. Wij bieden mooie, kwalitatieve producten aan om de start en eerste levensfase van een baby zo aangenaam mogelijk te maken. Denk bijvoorbeeld aan babykleren en aan producten voor thuis en onderweg zoals draagdoeken, bedden, boxen en nog veel meer. Vergeet ook de kleine producten niet zoals hydrofiele doeken, knuffels, drinkflessen, aankleedkussens en bad-toebehoren.