Topproduct!

Na een achillespeesruptuur de zool voor achillesklachten gebruikt tijdens de revalidatie. De zool geeft bijzonder veel steun en heeft de revalidatie aanzienlijk aangenamer gemaakt. Direct merkte ik een stuk minder klachten en kon ik makkelijker en sneller grotere afstanden lopen. Ook na de revalidatie blijf ik de zool gebruiken. Hij vormt zich prettig naar je voet en loopt heerlijk.

Zo fijn!

Ik ben zo blij met de zooltjes! Ik werk in de zorg en moet dus veel lopen.. voor dat ik ze droeg had ik vaak last van mijn voeten maar sinds ik die zooltjes draag zijn mijn voeten niet meer moe en heb ik nergens geen last meer van. Echt een aanrader!

Geen pijn meer in mijn voorvoeten

Ik heb al jaren last van mijn voorvoeten. Heb op advies van een collega Medisole voorvoet gekocht. Ik loop er nu 4 weken op en had al vanaf dag 1 geen pijn meer in mijn voorvoeten. Heb nu een extra paar gekocht, zodat ik ze niet steeds in mijn schoenen hoef te wisselen. Past prima in mijn sneaker, maat klopt ook. Super blij mee!

Heeelijk

Van al mijn voetklachten verholpen.

Klachtenvrij

Sinds het gebruik van deze zolen eindelijk geen last meer van lage rugklachten. Top product.

Op tijd, goede kwaliteit, volgende keer weer.

Gewoon goed. Goede zooltjes en levering liep zoals het hoort.

Top steunzolen

Super snel geleverd en voetprobleem opgelost met goede steunzolen!

Over Medisole.nl

Medisole is het resultaat van uitgebreid wereldwijd onderzoek onder meer dan 50.000 paar voeten. Schoeisel en loopgedrag is hierbij uitvoerig onder de loep genomen. De ontwikkeling van dit concept gaat gepaard met veel toegepaste kennis en know-how van onze specialisten. De medische inlegzolen voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen en worden onder strenge controle geproduceerd. Medisole is een selectie van inlegzolen, speciaal ontwikkeld voor de vijf meest voorkomende klachten aan de voet. Medisole biedt geen behandelmethode, maar verhelpt in de meeste gevallen klachten bij het lopen zonder daarvoor een medisch traject te ondergaan. Een snelle en makkelijke weg naar comfort en bewegingsvrijheid. Medisole draagt in veel gevallen bij tot verlichting of een oplossing. Voor de kosten hoeft u het ook niet te laten: Medisole is namelijk een stuk goedkoper dan maatwerk oplossingen.