Goede ervaring

Na de bestelling verliep de verzending en aflevering vlot.

Alles liep soepel (pun intended)

uitstekende inlegzool met fantastische ondersteuning

Ik maak nu al een aantal jaren gebruik van de Mysole inlegzolen, met veel loop plezier.

Werken goed maar de kwaliteit is minder

Ik gebruik deze zolen tijdens mijn werk waar ik veel loop, ze bieden goede ondersteuning en ben er erg blij mee maar na 5 weken zat er al een gat bij de teen. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden want verder vind ik het een erg goed.

Prima zolen

Helaas zijn ze voor mij niet goed. Zijn inmiddels aangepaste zolen gemaakt. Had gehoopt dat het goed uit zou pakken. Qua service prima in orde had ze de andere dag al in huis.

Al veel eerder moeten kopen

Het is een geweldige aankoop geweest. Ik heb er veel baat bij. Groetjes

Eerste bestelling werd niet afgeleverd door DHL maar na contact te hebben gehad met de klantenservice werd alles keurig opgelost. Chapeau

We lopen weer.

Adequaat advies en snelle levering.

snelle levering en prima afhandeling bij problemen

Had per ongeluk de verkeerde maat besteld en had problemen met het retourformulier aanmaken. Een telefoontje naar Mysole en het probleem was opgelost.

Correct en snel

Voldoet aan verwachtingen

Ze werken redelijk bij een doorgezakte voorvoet.

Ik heb ze nu een maand in mijn werkschoenen zitten. In mijn normale wandelschoenen zitten orthopedische (dure) versie. Ze doen redelijk hun werk, maar na een dag voel je het wel. Gelukkig niet erg, dus zijn geld meer dan waard.

snelle levering, betaalbare prijzen

snelle levering, betaalbare prijzen

Goed assortiment

Zeer tevreden, mijn 5e set

Ik gebruik Mysole in alle schoenen waar de bijgeleverde losse binnenzool onvoldoende steun geeft. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Prijs-kwaliteit zeker correct, goeie website. Stipte en snelle levering.

Zitten goed en direct resultaat

goed product, vlotte levering

goed product, vlotte levering

Goede en duidelijke website

Het uitzoeken en bestellen van de inlegzooltjes ging makkelijk Duidelijke uitleg over waar de zooltjes het beste voor geschikt zijn. Ik ga hier zeker vaker zooltjes bestellen.

Positief enkel komt onderkant snel los

Positieve ervaring. Na gebruik zijn hielklachten verdwenen. De gele rubber aan de onderkant van de zool kwam echter na het tweede gebruik al deels los bij het bovenste gedeelte van de voetzool.

Helemaal prima

Alles wordt netjes en prima geleverd.

Heb al jaren ervaring met de zooltjes .en kwam jullie advertentie bij toeval tegen.dus, gelijk nieuwe besteld.

prima zool, snel geleverd

prima zool, snel geleverd, doet wat die moet doen dus prima bedrijf

Goed product

Nu geruime tijd in mijn wandelschoenen zitten. Bieden perfecte ondersteuning aan de voeten.

Top de zooltjes lopen perfect

Ik loop zeer fijn op de nieuwe zolen

Bedrijfsgegevens

Nies van der Schansstraat 1

5161 CE Sprang-Capelle

0416 209 170

[email protected]

Over Mysole

Mysole ontwikkelt en produceert kwalitatief hoogwaardige inlegzolen bestemd voor een breed publiek. Het innovatieve en anatomisch verantwoorde ontwerp in combinatie met het gebruik van superieure materialen maken Mysole tot een uniek concept. Alle inlegzolen zijn toegespitst op veel specifieke toepassingen en situaties. Ze bieden de voet ondersteuning en comfort. Bovendien hebben ze een positieve invloed op prestaties en de preventie van voet- en lichaamsklachten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.