Niet op maat, snel defect

De bestelde zool bleek niet op maat, schoenmaat 47 en zool 47 besteld. Zool was te klein dus retour gestuurd. Door de retourkosten en onzekerheid of 48 wel ging passen heb ik in de winkel geshopt. Na 1 dag lopen liet het afdekmateriaal los. Kwalitatief ben ik dus ook niet tevreden.

Goede zool, snelle levering

Voldoet aan verwachting. Levering ging snel en zoals afgesproken.

Duidelijke site

Alles snel gevonden en verzonden

Na een aantal weken gedragen te hebben duidelijk minder last van hielspoor.

Na enkele weken duidelijk minder last van hielspoor. Een tweede paar heb ik besteld voor mijn “tuinschoenen” omdat ik na in de tuin gewerkt te hebben meteen weer flink last had van hielspoor. Na enkele maanden in alle schoenen zolen te hebben nu geen last meer van hielspoor.

Heel heel tevreden

Zeer snelle levering. Zooltjes zitten comfortabel.

Duidelijke site met zeer goede artikelen. Snelle verzending.

Super oplossing voor pijnlijke voeten, goede service

Had last van pijnlijke voeten, aan de voorkant (metatarsalgie). Naar de huisarts en pololoog geweest, speciale zooltjes gekregen (kostbaar!), hielp wel iets, maar te agressief voor mijn gevoel. Op aanraden van een vriend Mysole gekocht en na een paar dagen van alle klachten af. Geef exact voldoende steun. Ik heb ze nu in al mijn schoenen. Laatst had ik weer besteld en was er bij de verzending iets fout gegaan. 1 keer bellen en alles perfect en snel opgelost. Super ervaring.

Goede ervaring

Na de bestelling verliep de verzending en aflevering vlot.

Alles liep soepel (pun intended)

uitstekende inlegzool met fantastische ondersteuning

Ik maak nu al een aantal jaren gebruik van de Mysole inlegzolen, met veel loop plezier.

Werken goed maar de kwaliteit is minder

Ik gebruik deze zolen tijdens mijn werk waar ik veel loop, ze bieden goede ondersteuning en ben er erg blij mee maar na 5 weken zat er al een gat bij de teen. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden want verder vind ik het een erg goed.

Prima zolen

Helaas zijn ze voor mij niet goed. Zijn inmiddels aangepaste zolen gemaakt. Had gehoopt dat het goed uit zou pakken. Qua service prima in orde had ze de andere dag al in huis.

Al veel eerder moeten kopen

Het is een geweldige aankoop geweest. Ik heb er veel baat bij. Groetjes

Eerste bestelling werd niet afgeleverd door DHL maar na contact te hebben gehad met de klantenservice werd alles keurig opgelost. Chapeau

We lopen weer.

Adequaat advies en snelle levering.

snelle levering en prima afhandeling bij problemen

Had per ongeluk de verkeerde maat besteld en had problemen met het retourformulier aanmaken. Een telefoontje naar Mysole en het probleem was opgelost.

Correct en snel

Voldoet aan verwachtingen

Ze werken redelijk bij een doorgezakte voorvoet.

Ik heb ze nu een maand in mijn werkschoenen zitten. In mijn normale wandelschoenen zitten orthopedische (dure) versie. Ze doen redelijk hun werk, maar na een dag voel je het wel. Gelukkig niet erg, dus zijn geld meer dan waard.

snelle levering, betaalbare prijzen

snelle levering, betaalbare prijzen

Goed assortiment

Zeer tevreden, mijn 5e set

Ik gebruik Mysole in alle schoenen waar de bijgeleverde losse binnenzool onvoldoende steun geeft. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Prijs-kwaliteit zeker correct, goeie website. Stipte en snelle levering.

Zitten goed en direct resultaat

Nies van der Schansstraat 1

5161 CE Sprang-Capelle

Over Mysole

Mysole ontwikkelt en produceert kwalitatief hoogwaardige inlegzolen bestemd voor een breed publiek. Het innovatieve en anatomisch verantwoorde ontwerp in combinatie met het gebruik van superieure materialen maken Mysole tot een uniek concept. Alle inlegzolen zijn toegespitst op veel specifieke toepassingen en situaties. Ze bieden de voet ondersteuning en comfort. Bovendien hebben ze een positieve invloed op prestaties en de preventie van voet- en lichaamsklachten.