Heb al jaren ervaring met de zooltjes .en kwam jullie advertentie bij toeval tegen.dus, gelijk nieuwe besteld.

prima zool, snel geleverd

prima zool, snel geleverd, doet wat die moet doen dus prima bedrijf

Goed product

Nu geruime tijd in mijn wandelschoenen zitten. Bieden perfecte ondersteuning aan de voeten.

Top de zooltjes lopen perfect

Ik loop zeer fijn op de nieuwe zolen

Keurig verzorgd

Goed advies, snelle en persoonlijke service

En voor het eerst in jaren zonder pijn weer 10km rennen, bijzonder wat goede zooltjes kunnen doen

Functional

All done professionally

Prettige zool met goede ondersteuning

Snelle levering in een kleine verpakking.

Goed product, past goed .

Prima passend

Duidelijke website, genoeg keuze en duidelijke uitleg wat je moet kiezen.

Ok

Mijn podoloog ontwierp nieuwe zolen voor mijn wandelschoenen: achter hoog! Voor andere schoenen die niet geschikt zijn voor complete inleg werd my Sole aangeraden Het is lastig om appels met andere appels te vergelijken. En jullie vraag komt veel te vroeg !

Prettige website

Alles duidelijk omschreven en zo de juiste zool gevonden.

Makkelijk te plaatsen en geen ongemak.

Geen enkele opmerking

Grote inlegzolen zijn fantastisch.. cups voor de hielspoor lastig aan te meten.. mss een beter plaat

Ik ben zeer blij met mysole!

Door het dragen van mysole in combinatie met een zachte gymp kan ik nu lopen zonder last van mijn hielspoor.

Ik ben in 3 weken van mijn hielspoor af.

Helemaal top!

Snelle verzending, alles in orde, prima dus!

Geven goede steun en zijn heel comfortabel

Mijn beide zonen gebruiken de zolen met zeer goed resultaat. Voetbal en basketbal

Heel fijn

Fijne communicatie

Goede service.

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling.

Snel geleverde goede inlegzool

Ik kreeg last van ontstoken peesplaat in mijn linkervoet. Na inmiddels 3 weken alleen maar lopen met de inlegzool in mijn beide schoenen gaat het in combinatie met wat oefeningen al beter. Goed stevig product!

Blije mensen lopen nooit naast hun schoenen

Blij met jullie zolen!

veel gemak van werkt goed

Past perfect

Je moet wel een maatje kleiner nemen dan je schoenmaat maar bij de aankoop word je goed geholpen hierbij de juiste maat te nemen. De zool past precies in al mijn schoenen en geeft goede ondersteuning.

Over Mysole

Mysole ontwikkelt en produceert kwalitatief hoogwaardige inlegzolen bestemd voor een breed publiek. Het innovatieve en anatomisch verantwoorde ontwerp in combinatie met het gebruik van superieure materialen maken Mysole tot een uniek concept. Alle inlegzolen zijn toegespitst op veel specifieke toepassingen en situaties. Ze bieden de voet ondersteuning en comfort. Bovendien hebben ze een positieve invloed op prestaties en de preventie van voet- en lichaamsklachten.