Toppie.

Goed en snel. Netjes verzorgd. Ik ben zeer tevreden.

Snelle verzending!

Snelle verzending, volgende dag al in huis.

Goed passende zool en hele goede servive

Fijn

Fijne zolen

Ik was verrast: hoe je van zoiets saais als inlegzooltjes toch een leuk product weet te maken! Goede site, fijn bestelproces, snelle levering en zelfs de verpakkingen zien er aantrekkelijk uit. En bovendien uitstekende kwaliteit zooltjes. Top!

Online besteld voor mijn vader. Keurig geleverd. Helaas vond mijn vader de bestelde zolen niet lekker zitten dus geretourneerd en direct geld teruggestort gekregen. Top service.

een dode teen tijdens padel

Voor mij zijn de zolen net iets te dik als ik sportkousen aan heb ik heb ook steeds 1 dode teen maar de vering aan de hiel lijkt me dan wel fijn om mijn rug wat te sparen tijdens padellen

Degelijke zooltjes

Mysole heeft degelijke en goed passende zooltjes. Ideaal om in meerdere schoenen een zooltje te doen, dan hoef je ze niet steeds te wisselen.

Jammer dathielvehoging l niet bestelbaar was

Comfortabel en duurzaam

Heb jaren geleden ooit een set gekocht en deze gaan langer mee dan de schoenen waar ze in zaten. Ze veranderen je sneakers tot fijne schoenen waar je zo een dag op loopt of staat. Ze zijn niet goedkoop maar wel goed.

Duidelijke site en snel geleverd

Prima firma

Goede hulp

Na vele jaren gezien dat m´n bekken meer dan 1cm verschil heeft. Mbv zooltje proberen corrigeren. In het begin last gehad maar het komt beetje bij beetje goed

Snelle levering!

Snelle levertijd!

Ze leverden snel

Geweldig produkt

Inlegzolen van Mysole,voor mij echt onmisbaar na lang hielspoorleed. De tip die ik kreeg was voor mij de gouwe,nooit meer klachten gehad

Super zooltjes

Snel en goed geleverd. Op de site heldere informatie.

Prima spul

Zit comfort prima

Loopt als de beste

Goed product.

Ondersteuning was snel en vriendelijk maar onjuist

Ik vroeg of het klopte dat ik de zool met mijn voetlengte moest gebruiken, omdat hij niet tot het einde van mijn sportschoen kwam. In de mail werd gezegd dat ik de lengte van mijn schoen moest gebruiken. Ik zocht het terug op de site. Daar staat het tegenovergestelde.

Heel tevreden

Ik loop al heel wat jaartjes heerlijk op my sole. Ik heb ze in mijn sneaker, wandelschoenen en waar ze maar in willen passen. Altijd netjes en snel geleverd. Top.

Prima verpakt en gratis bezorgd! Niets op aan te merken.

Zeer klantvriendelijk

Snel, duidelijk en geen poespas

Snel en netjes geleverd.

Ik heb de link naar de juiste zolen van mijn fysiotherapeut gekregen dus om heel eerlijk te zijn is mijn mening vooral op basis van bestellen en leveren. Hoe soepel de webshop werkt weet ik dus niet echt maar als dat net zo netjes is als bestellen en leveren dan zit dat ook wel goed.

Ondersteunt mijn voeten zoals het moet

Goed product voor betaalbare prijs.

Over Mysole

Mysole ontwikkelt en produceert kwalitatief hoogwaardige inlegzolen bestemd voor een breed publiek. Het innovatieve en anatomisch verantwoorde ontwerp in combinatie met het gebruik van superieure materialen maken Mysole tot een uniek concept. Alle inlegzolen zijn toegespitst op veel specifieke toepassingen en situaties. Ze bieden de voet ondersteuning en comfort. Bovendien hebben ze een positieve invloed op prestaties en de preventie van voet- en lichaamsklachten.