Zeer klantvriendelijk

Snel, duidelijk en geen poespas

Snel en netjes geleverd.

Ik heb de link naar de juiste zolen van mijn fysiotherapeut gekregen dus om heel eerlijk te zijn is mijn mening vooral op basis van bestellen en leveren. Hoe soepel de webshop werkt weet ik dus niet echt maar als dat net zo netjes is als bestellen en leveren dan zit dat ook wel goed.

Ondersteunt mijn voeten zoals het moet

Goed product voor betaalbare prijs.

Om mee weg te lopen

Snelle levering goede pasvorm

Prima zool.

Goeie pasvorm en ondersteuning. Schoen loopt direct een stuk fijne.

Goed, snelle levering

Goede demping

Ideaal in mijn zaalvoetbalschoenen

Perfect!

Mysole zooltjes zijn de enige zooltjes waar ik geen hielspoor in terugkrijg. Vele zooltjes geprobeerd, maar of ze waren te hard of hadden niet de juiste steun. Inmiddels zitten deze zooltjes in elke schoen van mij en heb ik nergens meer last van.

Fijne bestelervaring.

Goede producten voor een betaalbare prijs, snelle levering.

Snelle levering goede zool!

zooltje voor in de voetbalschoenen van m'n zoon besteld. Past goed voelt prettig.

Ruime selectie met snelle levering van een erg goed product!

Ruime selectie met snelle levering van een erg goed product! Gedurende m'n werkdag loop ik zo'n 10 km op werkschoenen. Met deze inlegzool is er optimale steun, geen vermoeide voeten. Einde dag zijn de sokken nog droog.

Geen pijnlijke likdoorns, het verhoogt het werktempo en loop genot.

Prima ervaring

Prima ervaring. Goed advies. Meerdere zolen besteld en voelen fijn onder de voeten

Goede winkel met groot assortiment

Snelle levering van de inlegzolen van goede kwaliteit

Snel en goed.

Ze bevallen.

Ik gebruik de zooltjes dagelijks en ze nemen de ergste pijn aan mijn voeten weg .

Heel tevreden

Alles ging zoals aangegeven.

Product, levering en ook de service zijn prima in orde.

Advies gevraagd omdat ik twijfelde. Super geholpen en heel tevreden met de zolen.

fijne zolen

Heel fijne zolen, gebruik ik al jaren

Snelle levering Goede zolen

Fijn dat je de zooltjes kunt kunt terugsturen als ze niet bevallen.

Beter dan menig steunzool van een podoloog

Beter dan menig steunzool van een podoloog

Plezier

Kan weer lekker wandelen.

Top zooltjes!

Zooltjes zijn overal te koop. Waarom je dan toch hier moet zijn?! Het verschil zit 'm er in dat hier echt goed over is nagedacht. De zooltjes werken perfect. In het begin even wennen maar daarna wil je niet anders meer. Voor een gericht advies en top kwaliteit dat echt waarde toevoegt, moet je dus hier zijn!

Nies van der Schansstraat 1 5161 CE Sprang-Capelle

Over Mysole

Mysole ontwikkelt en produceert kwalitatief hoogwaardige inlegzolen bestemd voor een breed publiek. Het innovatieve en anatomisch verantwoorde ontwerp in combinatie met het gebruik van superieure materialen maken Mysole tot een uniek concept. Alle inlegzolen zijn toegespitst op veel specifieke toepassingen en situaties. Ze bieden de voet ondersteuning en comfort. Bovendien hebben ze een positieve invloed op prestaties en de preventie van voet- en lichaamsklachten.