Plezier

Kan weer lekker wandelen.

Top zooltjes!

Zooltjes zijn overal te koop. Waarom je dan toch hier moet zijn?! Het verschil zit 'm er in dat hier echt goed over is nagedacht. De zooltjes werken perfect. In het begin even wennen maar daarna wil je niet anders meer. Voor een gericht advies en top kwaliteit dat echt waarde toevoegt, moet je dus hier zijn!

Kon beter

Ik heb deze gekocht omdat ik 5cm extra aan mijn linker schoenhiel moet laten toevoegen. Gezien de huidige mode is dit niet altijd mogelijk. Ik moet de zool kleven dus voor het aantal schoenen zal dit zeer duur worden. Kan wel aanbevolen worden.

Goed geholpen

Had comfort plus besteld deze voelde te hard en mocht ze retour doen en andere besteld

Precies zoals beschreven

Netjes geleverd

Prima zool voor wandelschoen

Zool past goed. Nog te kort in gebruik om duurzaamheid te beoordelen.

Hele fijne zolen!

Bezorging op tijd, om nog maar niet over de fijne zolen te praten!

Gewoon zoals het hoort.

Correct en netjes

Boven verwachting

Helemaal top

Ik heb moeilijke voeten overgehouden na een operatie was op zoek naar juiste schoenen en slippers maar daar ben ik niet in geslaagd.ene dag zitten/lopen ze goed en de andere dag is het weer prut!. Nu met de zooltjes kan ik op moeilijke dag ze erin stoppen en de andere dag verwijderen!

Product was op voorraad en werd de volgende dag volgens afspraak geleverd.

Snelle levering van goed product

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en goede producten

Snel en accurate levering, duidelijke website

Snel en accurate levering, duidelijke website

het ging mis met het invullen van de borglocatie maar de medewerker heeft dit prima opgevangen

De zool was echt niet geschikt voor mensen met hielspoor. Ze waren duur en van slecht kwaliteit. 27

Negatief. Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Edith, Jammer om te horen dat de bestelde inlegzolen niet het gewenste resultaat hadden. We kunnen uw order niet in onze webshop terug vinden en vermoeden dat u de zolen elders heeft gekocht. We zijn erg benieuwd naar het door u gekochte artikel en/of deze inderdaad verkeerd zijn geadviseerd. Neem gerust contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing voor uw voetproblemen. T: +31 (0) 416 20 91 70

Erd betrouwbare firma!

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop (hak verhogingen) maar zeker ook over deze webwinkel. Het leek of mijn zending niet doorkwam en ik belde of ze het konden nakijken voor me. De dag erna werd ik teruggebeld door de firma om na te vragen of alles wel degelijk in orde was aangezien men hen beloofd had dat het die dag zou geleverd worden! Ik vind dit een fantastisch goede service en ga er zeker nog kopen!

Voel echt verschil met deze zolen. Voeten worden goed ondersteund. Ik ben er blij mee.

Bevalt goed

Goede zooltjes, snel geleverd

De informatie op de site is heel inzichtelijk en je kunt zo gemakkelijk de juiste zooltjes vinden.

Grote inlegzolen dempen erg goed, hiel verhoging idem

Zeer snel en goed verpakt geleverf

Wacht op antwoord

Hallootjes Bedankt voor de mail. Ik heb ze net in mijn sport en “gewone schoenen ‘ gestopt en begon na een paar keer dragen klachten te krijgen!! Dus het advies om deze 8mm niet meer te dragen maar de 4mm opnieuw te gebruiken… Dus zit ik in mijn maag met 2 paar te hoge zolen, en moet ik de lagere bestellen. Kunnen jullie iets voor me betekenen ? Gr. Geera

Product is prima, alleen DHL is ***

Prima zolen, dus niks op te merken daarop. Alleen DHL is RUK!!!!!!!!!!! De zolen gingen gewoon weer retour afzender. Ik was wegens vakantie de hele week thuis, het adres klopte... Maar toch gingen de zolen retour afzender. Waarom? Geen idee. Gelukkig waren ze bij Dumco My Sole coulant en hebben meteen nieuwe zooltjes gestuurd.

Super comfortabel

De zooltjes plakken goed en zitten heel comfortabel. Weer een paar schoenen gered die ik anders niet meer kon dragen

Super fijn en comfortabel!

Erg goede en fijne zooltjes. Comfortabel en steun waar nodig.

Nies van der Schansstraat 1

5161 CE Sprang-Capelle

Over Mysole

Mysole ontwikkelt en produceert kwalitatief hoogwaardige inlegzolen bestemd voor een breed publiek. Het innovatieve en anatomisch verantwoorde ontwerp in combinatie met het gebruik van superieure materialen maken Mysole tot een uniek concept. Alle inlegzolen zijn toegespitst op veel specifieke toepassingen en situaties. Ze bieden de voet ondersteuning en comfort. Bovendien hebben ze een positieve invloed op prestaties en de preventie van voet- en lichaamsklachten.