zeer goed

goede service!!!!!goede communicatie!!!!!!!!!!!!!!artikel uitstekend in orde!!!!!!!prima winkel.

Bestellen bij PlayMoto heeft mij positief verrast.

Ik zelf kende PlayMoto niet maar heb reviews gelezen en aan de hand daarvan toch besloten om een bestelling te plaatsen. En ik moet zeggen dat ik positief verrast ben, alles is goed verlopen van het bestellen tot het in ontvangst nemen.

Afgesproken voor ophalen bij aangegeven plek. Dus hoefde niet naar s gravenzande.

Very good experience.

Very good experience.

Très comptant

Super rapide tres belle experience avec le cite mais achas ce sontvtres bien passer.

Helemaal prima!

Product ontvangen, bedankt!

Netjes en op tijd geleverd

Duidelijke site, netjes verpakt, snel geleverd.

Slecht dat de batterij zeer lastig vervangen kan worden (de klik schiet niet los)

Kliks moeten ook weer makkelijk los te klikken zijn, zeker als er een batterij achter zit. Nu moet met schroevendraaier met zeer brute kacht de klik geforceerd worden

Duidelijk, snel en goed.

Duidelijk, snel en goed.

Perfecte service

Goede communicatie en service

Heel fijne aankoop

Nogmaals bedankt voor deze zeer fijne aankoop.

Goed, op tijd.

Goede website, bezorging prima.

Snel en betrouwbaar

Verschillende keren een bestelling geplaatst bij PlayMoto Toys en nooit enige problemen gehad. Altijd gekregen wat besteld was en altijd uitstekend ingepakt. Wat wil een mens nog meer? Zal zeker nog de nodige keren bestellen. Mark

Goed aanbod, netjes geprijsd

Ik ben positief over het aanbod, hele bijzondere Playmobil sets vind je hier. Ook heel normaal geprijsd. Wat mij betreft mag de verzending sneller, zeker als je er 7 euro voor betaalt. Ik verwacht niet levering de volgende dag maar nu duurde het 2 dagen voor verzenden door de verkoper en daarna nog 2 dagen bij de koerier. Krijg je van de koerier een bericht dat het pakket is opgehaald en pas een dag later bericht dat het verwerkt is. Het was net op tijd binnen gelukkig maar bij betaling van 7 euro verzendkosten verwacht ik levering binnen 2 dagen.

Producten zijn netjes en schoon en zorgvuldig ingepakt

Producten zijn goed die worden geleverd. Ze zijn zorgvuldig ingepakt om beschadiging te voorkomen. Ik kan het iedereen aanbevelen om hier Playmobil aan te schaffen.

Prompt reply, friendly

Martin is a nice, friendly and helpful person. He replied my request promptly. He is very professional too

Betrouwbaar bedrijf met passie voor Playmobil

Contact verliep goed. Duidelijk over wat wel en niet kon. Verzending zou kunnen betekenen dat we het pakket te laat zouden binnenkrijgen. Derhalve besloten om het af te halen. Afgehaald op de afgesproken tijd. Dat ging ook heel goed. Mooi om mensen met passie voor Playmobil te ontmoeten.

Amazing

Ordered from Northern Ireland and they were amazing!! Customer service was excellent and keep me up to date with everything. Will definitely by from them again.

Mooi produkt, goede service en contact

Door een fout van de bezorgdienst werd mijn bestelling niet bezorgd. Prettig contact en het werd snel opgepakt. Jarige Job was blij met zijn Playmobil Lego City Brandweer Gymtas.

Al verschillende keren besteld. Altijd perfect in orde . Topverkoper. Aan te raden

Na achter de bestelling aan gebeld te hebben ok

Ik denk dat de vertraging m’n door Dpd kwam. Er is aangegeven in dalen te bezorgen, dit is coevorden geworden. Persoonlijk vond ik dit bijzonder.

Perfect,vlot,snel,super

perfect

zeer goede service

Over PlayMoto Toys

PlayMoto Toys, in- & verkoop van al uw Playmobil!