Betrouwbaar bedrijf met passie voor Playmobil

Contact verliep goed. Duidelijk over wat wel en niet kon. Verzending zou kunnen betekenen dat we het pakket te laat zouden binnenkrijgen. Derhalve besloten om het af te halen. Afgehaald op de afgesproken tijd. Dat ging ook heel goed. Mooi om mensen met passie voor Playmobil te ontmoeten.

Amazing

Ordered from Northern Ireland and they were amazing!! Customer service was excellent and keep me up to date with everything. Will definitely by from them again.

Mooi produkt, goede service en contact

Door een fout van de bezorgdienst werd mijn bestelling niet bezorgd. Prettig contact en het werd snel opgepakt. Jarige Job was blij met zijn Playmobil Lego City Brandweer Gymtas.

Al verschillende keren besteld. Altijd perfect in orde . Topverkoper. Aan te raden

Na achter de bestelling aan gebeld te hebben ok

Ik denk dat de vertraging m’n door Dpd kwam. Er is aangegeven in dalen te bezorgen, dit is coevorden geworden. Persoonlijk vond ik dit bijzonder.

Perfect,vlot,snel,super

perfect

zeer goede service

Over PlayMoto Toys

PlayMoto Toys, in- & verkoop van al uw Playmobil!