Ik kreeg mijn Juul&Belle sneakers supersnel thuis bezorgd. Heel blij mee.

Snelle levering en mooi verpakt!!!

Super!!!

Handige site, goede zoekfunctie, snelle levering en goed op de hoogte gehouden van gang van zaken.

Snel, snel, snel!!!

Ik zei het al SNEL……

Komen hun afspraken na.

Uitstekende service. Als men iets retourneert dan stort men binnen 2 dagen het betaalde bedrag terug op je rekening.

Snel geleverd, top

Helaas was de broek te groot en het geld was in no-time weer op mijn rekening

Klantvriendelijke, betrouwbare en eerlijke service

Persoonlijk heb ik altijd veel contact vooraf met Petrouchka. Heel fijn en eerlijk. Ze weet goed wat ik leuk vind en hoe de modellen vallen en geeft advies wat ik wel en beter niet kan bestellen. Bestelling wordt vlot en mooi afgeleverd. Bestel er altijd graag. Staat oo mijn lijstje om de winkel zelf te bezoeken!!!

Snel en netjes

Ik heb 2 x op verschillende momenten een pakje besteld. Keurig bevestigingsmailtjes ontvangen en en wanneer mn pakje bezorgd zal worden. En de bestelling was ontzettend snel ontvangen.

snel

niets aan toe te voegen ik heb de schoenen ontvangen die ik graag wilde!

Snelle en goede levering

Snelle levering, mooi verpakt.

Fijne service

Ik ben goed geholpen toen bleek dat mijn keuze er niet meer was. Ook snelle levering. Top!

Eerste aankoop online was geslaagy

Bij mijn bestelling werd duidelijk aangegeven dat er voldoende voorraad was. De volgende dag werd het ook netjes bezorgd.

is helemaal oke

goede en snelle service

Mijn eerste bestelling bij jullie. Snelle service en als een geschenk verpakt.

Alles op tijd geleverd..

Besteld en alles goed!!

De ene dag besteld, de volgende dag in huis!

Helemaal top!

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. En erg leuk verpakt: een kadootje voor mezelf!

Snel bezorgd. Per mail plek waar het tasje stond door gegeven. Super service!

Prima, snelle levering.

Bestelde artikel werd snel geleverd. Alleen jammer dat ik bij bezorging niet direct een PostNL afhaalpunt kon kiezen, maar pas toen de chauffeur zou gaan bezorgen.

Tevreden met m’n blouse en super mooi verpakt, Bedankt

Fijne website met mooie kleding en mogelijkheid om je bestelling groen/per fiets te laten bezorgen. Zelfde dag nog in huis en heel blij met de warme trui

Super snelle levering.

Netjes verzorgt geleverd

Vriendelijk meedenkend

Vlotte service alleen verkeerde levering

Helaas is het verkeerde shirt geleverd maar ik ga ervan uit dat het juiste shirt mijn kant op komt. Wel hoop ik dat er nog een vergoeding komt voor het retourbedrag dat ik heb moeten betalen Groeten mady van schaik

Over Favorietemode.nl

www.favorietemode.nl is de webwinkel van Zuid7even. Onze boetieks zijn gevestigd in Huizen en Hilversum. We voeren o.a. de merken Studio Anneloes, Geisha, Juul & Belle, Simple, Bianco, Zhrill, Nukus en Isay.