Snel bezorgd, super mooi verpakt dikke 10! En nog een leuke blouse ook. Heel blij mee

Goede en snelle service mooi product

Snel en keurig bezorgd

Ik had schoenen in de winkel gezien, maar wist nog niet zeker of ik ze zou kopen. Toch wel; bezorging was snel en in de winkel ben ik heel goed geholpen.

Kleding prima, bezorging slecht

Kleding zat in een doos in papier verpakt. Dat is prima maar bezorger heeft de doos in de stromende regen naast de voordeur gezet terwijl er 2 mtr verder een overdekte carport was. Doos incl. kleding doorweekt.

Snel en goede service

Prima webshop er goede producten.

Keurig verpakt, en snelle levering

Mijn eerste bestelling gedaan Goede indruk, keurig verpakt in een doos, Snelle verzending . Ga zeker weer een keer bestellen Niks op aan te merken.

Laagdrempelig benaderbaar voor info. Snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

Bestelling geplaatst, nog geen uur later had ik de bestelling in huis! Persoonlijk bezorgd. Top reserve

Makkelijk shoppen

Kon makkelijk een keuze maken en spullen in de winkel ophalen. Ook ruilen ging eenvoudig. Alleen jammer dat er geen beschrijving van materialen online staat. Daardoor moest ik een mooi wollen vest ruilen omdat ik niet tegen wol kan, maar is dus goed gekomen.

Snelle verzending en mooi verpakt

Zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en denken mee

Favoriete mode is voor mij een prima keus. Ze hebben mijn kledingsmaak. Ook als er iets aan de hand is met een artikel wordt het keurig opgelost. Kortom een fijne kledingwinkel waar ik eigenlijk altijd slaag

Uitstekende service en snelle levering

Leuke kleding en snelle en duidelijke levering. Kortom, top!

Mooie blouse met aantrekkelijke korting

Fantastische service

Binnen 2 uur had ik mijn bestelling in huis.

Klasse!!

Duidelijke website, gemakkelijk betalen, snelle reactie en artikel binnen 24 uur in huis.

Zelfs in deze tijd redelijk snel

Zeer zorgvuldig verpakt en ondanks de drukke kersttijd best snel na bestellen ontvangen

Een zeer tevreden klant!

Super snel. Goede service. Grote voorrad.

Voldoende

Na een vraag waar de bestelling bleef ( zou op voorraad zijn) kreeg ik snel antwoord. De bezorging was een paar dagen later dan de vermelding deed geloven.

Mooie merken, uitstekende service

Mooie collectie, snelle levering. Ben helemaal tevreden

Zaterdag bestelling gedaan, zelfde middag al afgeleverd!! Super service

Snelle en vriendelijke service.

Zeer snelle service. In de middag besteld en begin van de avond gebracht. Echt super!

Zeer goed verzorgd en snelle afhandeling

Zeer goed verzorgd en snelle afhandeling

snelle levering en zeer verzorgd

een aanrader, vlotte afhandeling

Kadootje per post

Zeer vlotte levering en mooi verpakt, was zo echt een kadootje voor mezelf.

Over Favorietemode.nl

www.favorietemode.nl is de webwinkel van Zuid7even. Onze boetieks zijn gevestigd in Huizen en Hilversum. We voeren o.a. de merken Studio Anneloes, Geisha, Juul & Belle, Simple, Bianco, Zhrill, Nukus en Isay.