Snel en goed en vriendelijk

Top geregeld

Besteld via de site en de volgende dag werd mijn bestelling geleverd. Vlot afgehandeld en ik ben blij met mijn aankoop.

Heel prettig

Goede service en snel voor elkaar.

Klantenservice en contact waren helemaal top. Ben tevens ook heel blij met de bestelde artikelen.

Altijd vriendelijke bediening met goede adviezen. Leuke modellen en ook betaalbaar.

Positieve en negatieve punten

Positief De aankoop via de website is erg klantvriendelijke Levering perfect Negatief Dat het retourneren van artikelen erg duur is. Daardoor zal ik kijken of het artikel ook elders te verkrijgen is.

Duidelijke web side

Allemaal heel makkelijk te bestellen ! En dan zelf ophalen in de winkel !

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam!

Ik kocht daar regelmatig mijn kleding daar. Nu online sneackers, waar ik al een tijd naar uitkeek maar nooit kocht, gekocht! Julle en Belle sneacker zitten héérlijk!

heel goed

ben natuurlijk liever in de winkel, maar online is er ook hele goede service.

Snel en netjes.

Supersnelle en klantvriendelijke service!

Supersnelle en klantvriendelijke service!

Uitstekende service!

Ik zag een leuke blouse, de broek hadden ze niet. Maar binnen notice hebben ze broek ook voor mij besteld. En alles thuisbezorgd. Super

Snel en tip top

Besteld en de volgende dag bezorgd. Top

Vriendelijke service

Zoals altijd weer vriendelijk geholpen, fijn personeel en fijn dat je lekker thuis ff kunt passen en de kleding dan zomaar meekrijgt, kan niet wachten totdat de boel weer open kan en we weer live kunnen shoppen

Super Service!!!!

Super service. ' s Morgens een bestelling gedaan en 's middags netje thuis afgeleverd. Top!!!.

leuke nieuwe kleding

Alles goed geregeld!

Snelle en verzorgde levering!

Levering was snel en met zorg ingepakt!

Toppers!!!!

Wat een fijne winkel! Niks is te gek zeker in deze moeilijke tijd. Bestellingen komen ze nu gelijk brengen of omruilen. Hopelijk kunnen jullie snel weer open.....

Top: snelle reactie en heel snel bezorgd!

Op mijn vragen via de app werd direct gereageerd en goed advies gegeven. De bezorging was ook heel snel en netjes. En de kleding natuurlijk helemaal top!!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Top service !

Snelle levering en mooi ingepakt !

Het zijn eigenlijk cadeautjes. Dank je wel.

Goede snelle service! Bereikbaar bij vragen en goed advies

Gelukkig gaat het versturen ook snel, bedankt voor de reactie.

Leuke winkel en supersnel bezorgd!

Erg leuke mode, fijne prijzen en binnen een paar uur bezorgd.

Bedankt voor de positieve reactie!

Klantvriendelijk en top service

Nu een paar x besteld en soms met een mail vooraf voor wat adviezen waar ik altijd snel antwoord op kreeg en klopten! Snel geleverd, altijd keurig netjes ingepakt. Soms zelfs in zijdevloei papier, als een kadootje, word ik helemaal blij van! Ik ben blij met favoriete mode, leuke merken en top service!!!!

Bedankt voor de positieve reactie.

Fijne winkel

Fijne winkel, fijne mensen, fijne collectie! En nu in Coronatijd bestellen, en paar uurtjes later wordt het al thuisgebracht!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle service.

Over Favorietemode.nl

www.favorietemode.nl is de webwinkel van Zuid7even. Onze boetieks zijn gevestigd in Huizen en Hilversum. We voeren o.a. de merken Studio Anneloes, Geisha, Juul & Belle, Simple, Bianco, Zhrill, Nukus en Isay.