Snel en correct

Snel een reactie via de mail en snel lag het klaar om op te halen

Zeer snelle levering!

Binnen een dag geleverd. Mooi ingepakt. Goede service!

Fijn advies, goed service, snelle levering.

snelle verwerking

Een vlotte afhandeling van de bestelling, goede webshop

Juiste items lagen klaar in de winkel.

In de winkel ook nog kunnen shoppen op afspraak en werd heel goed geadviseerd.

Mooie kleding, blij mee. Nalevering blijft hangen

Ik ben erg blij met de kleding die ik besteld heb en opgehaald heb bij Zuid Zeven. Minder tevreden ben ik over de nalevering van een blouse van Studio Annelies. Twee weken geleden besteld, betaald maar nog niet ontvangen. Diverse keren zelf nagevraagd wanneer levering volgt, maar nog geen duidelijkheid hierover gekregen helaas.

zeer tevreden

ik had wat vragen over een broek en een vest die ik wilde bestellen, dit heb ik via het contactformulier gedaan. kreeg snel antwoord en heb daarna de bestelling gedaan die ik later kon ophalen. zeer tevreden over de service

Super goede klantenservice

Had een T-shirt besteld maar deze was voor mijn gevoel te kort. Teruggestuurd en een dag later was het al terugbetaald. Heel netjes!

Trui besteld en binnen een paar uur al thuisbezorgd! Wat een service!

Top service!

Nadat ik mijn bestelling online geplaatst had, ging niet veel later de deurbel en werden mijn sneakers al bezorgd. Snelservice ten top!

Prima service, en snel geleverd

Nav van het bezoeken vd site, betreffende het gezochte artikel, eenvoudig deze te bestellen en werd snel verzonden. Voor retouren is dit eveneens geen omslachtige procedure, juiste retourformulieren zijn meegeleverd in verstuurde doos.

Snel en goed en vriendelijk

Top geregeld

Besteld via de site en de volgende dag werd mijn bestelling geleverd. Vlot afgehandeld en ik ben blij met mijn aankoop.

Heel prettig

Goede service en snel voor elkaar.

Klantenservice en contact waren helemaal top. Ben tevens ook heel blij met de bestelde artikelen.

Altijd vriendelijke bediening met goede adviezen. Leuke modellen en ook betaalbaar.

Positieve en negatieve punten

Positief De aankoop via de website is erg klantvriendelijke Levering perfect Negatief Dat het retourneren van artikelen erg duur is. Daardoor zal ik kijken of het artikel ook elders te verkrijgen is.

Duidelijke web side

Allemaal heel makkelijk te bestellen ! En dan zelf ophalen in de winkel !

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam!

Ik kocht daar regelmatig mijn kleding daar. Nu online sneackers, waar ik al een tijd naar uitkeek maar nooit kocht, gekocht! Julle en Belle sneacker zitten héérlijk!

heel goed

ben natuurlijk liever in de winkel, maar online is er ook hele goede service.

Snel en netjes.

Supersnelle en klantvriendelijke service!

Supersnelle en klantvriendelijke service!

Uitstekende service!

Ik zag een leuke blouse, de broek hadden ze niet. Maar binnen notice hebben ze broek ook voor mij besteld. En alles thuisbezorgd. Super

Snel en tip top

Besteld en de volgende dag bezorgd. Top

Vriendelijke service

Zoals altijd weer vriendelijk geholpen, fijn personeel en fijn dat je lekker thuis ff kunt passen en de kleding dan zomaar meekrijgt, kan niet wachten totdat de boel weer open kan en we weer live kunnen shoppen

Super Service!!!!

Super service. ' s Morgens een bestelling gedaan en 's middags netje thuis afgeleverd. Top!!!.

Over Favorietemode.nl

www.favorietemode.nl is de webwinkel van Zuid7even. Onze boetieks zijn gevestigd in Huizen en Hilversum. We voeren o.a. de merken Studio Anneloes, Geisha, Juul & Belle, Simple, Bianco, Zhrill, Nukus en Isay.