leuke nieuwe kleding

Alles goed geregeld!

Snelle en verzorgde levering!

Levering was snel en met zorg ingepakt!

Toppers!!!!

Wat een fijne winkel! Niks is te gek zeker in deze moeilijke tijd. Bestellingen komen ze nu gelijk brengen of omruilen. Hopelijk kunnen jullie snel weer open.....

Top: snelle reactie en heel snel bezorgd!

Op mijn vragen via de app werd direct gereageerd en goed advies gegeven. De bezorging was ook heel snel en netjes. En de kleding natuurlijk helemaal top!!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Top service !

Snelle levering en mooi ingepakt !

Het zijn eigenlijk cadeautjes. Dank je wel.

Goede snelle service! Bereikbaar bij vragen en goed advies

Gelukkig gaat het versturen ook snel, bedankt voor de reactie.

Leuke winkel en supersnel bezorgd!

Erg leuke mode, fijne prijzen en binnen een paar uur bezorgd.

Bedankt voor de positieve reactie!

Klantvriendelijk en top service

Nu een paar x besteld en soms met een mail vooraf voor wat adviezen waar ik altijd snel antwoord op kreeg en klopten! Snel geleverd, altijd keurig netjes ingepakt. Soms zelfs in zijdevloei papier, als een kadootje, word ik helemaal blij van! Ik ben blij met favoriete mode, leuke merken en top service!!!!

Bedankt voor de positieve reactie.

Fijne winkel

Fijne winkel, fijne mensen, fijne collectie! En nu in Coronatijd bestellen, en paar uurtjes later wordt het al thuisgebracht!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle service.

Steenkarper 16 1275BH Huizen

+31651284352

Over Favorietemode.nl

www.favorietemode.nl is de webwinkel van Zuid7even. Onze boetieks zijn gevestigd in Huizen en Hilversum. We voeren o.a. de merken Studio Anneloes, Geisha, Juul & Belle, Simple, Bianco, Zhrill, Nukus en Isay.