Ich bin absolut zufrieden!

Von der Bestellung (10.07.2021) bis zur Lieferung nach Deutschland (15.07.2021) hat alles sehr gut geklappt. Die Lieferung erfolgte sogar einen Tag früher als angekündigt. Mit der JoJo Living Teakhouten Lutyens Tuinbank bin ich sehr zufrieden. Sehr gute Qualität und sehr guter Preis.

prachtige tuinbank, mooi afgewerkt

Vriendelijke en persoonlijke service, snelle levering, goed product

Mooie tuinset en prettige service

Zeer flexibel met de levering van de tuinset. Prettig en snel contact in geval van vragen. De stoelen bleken na levering niet onder de tafel te passen. Leuningen kwamen tegen de onderkant van de tafel. Passende oplossing met behulp van Jojo gevonden maar wel via bouwmarkt en op eigen kosten.

Heel goede service en heel snel bezorgds.

Zelfs een wijziging in bezorgingsadres werd keurig verzorgd

Klasse adres voor hardhouten tafels e.a. meubels

Telefonisch heel duidelijk, de tuintafel die we zochten stond klaar toen we kwamen, meenemen pastte niet in auto - geen probleem, werd dezelfde dag kosteloos thuis bezorgd, kortom: gouden adresje, zuinig op zijn, top!

Quick delivery and fantastic product!

Goede uitleg en ee wordt goed meegedacht dikke 10

Hele aardige mensen De uitleg was uitstekend en men probeert alles uit de kast te halen om tot de juiste oplossing te komen niks is te gek. Ik dank jullie daar voor

Goede service en klantvriendelijk.

Prima geholpen tijdens ons bezoek in Zwolle .

Fantastisch.

Fantastisch mooie bank. Op tijd geleverd en dwars door het huis in de tuin op zijn plaats gezet. Respect. Dank!

Prima geholpen en zeer vriendelijk personeel

Wij kwamen daar voor het eerst en werden goed en enthousiast geholpen met onze keuze van ligbedden. Heel vriendelijk en werden ook geholpen om het in de auto te zetten. Echt een aanrader en mooie spullen voor binnen en buiten.

Mijn ervaring met jojo living zijn gewoon goed . Zou ik dit bedrijf aan bevelen jazeker

Goede meubels met een persoonlijke touch

Bij de bestelling zat een handgeschreven briefje om plezier met het product te wensen; gezien het product ook goed is maakt deze combi het een van de zeldzame winkels waarvoor ik een review achterlaat; Ga zo door!

Uitstekende vriendelijke en persoonlijke service, niet te beroerd net dat stapje meer!

De tafel was niet op voorraad, maar ik werd persoonlijk via de app op de hoogte gehouden. Er werd meegedacht over levering en na levering ook nog over onderhoud. Ontzettend persoonlijk. Een uitstekende service die ik zeker anderen aanraad. En wat zijn wij blij met de tafel!

Prettig contact en mooi product!

De bank voldoet helemaal aan onze verwachtingen , robuust en goed afgewerkt. Het contact over de levering verliep vlot en bij een hapering hierin werd dat snel en in goed overleg opgelost!

Super mooie producten

Super mooie producten voor een goede prijs en heel vriendelijk geholpen.

keurige producten

snel geleverd, goed verpakt

Klantgericht

Leuke ervaring met jojoliving. Erg vriendelijk, bereidwillig en behulpzaam. Kortom: ga eens kijken op hun website en ervaar het zelf.

Toppers

Goef advies ,vriendelijk geholpen.

Top product, razendsnel bezorgd

Mooie, degelijke stoelen. Het verschil maakte JoJo door het verjaardagscadeautje nog geen twee dagen later te bezorgen. Precies op feestdag. Scheelde mij weer uitleggen waarom ik de stoelen te laat besteld had.

Fenomenale prijs-kwaliteit

Na lang zoeken eindelijk een tuinset naar onze smaak. Prachtig om te zien, uistekende kwaliteit en een zeer scherpe prijs. Het handgeschreven kaartje bij levering maakte het af.

Goede contactuele ervaring ! Vriendelijke aardige bezorging, en afhandeling. Leuke feedback

bedrihf met heel behulpzaam en vriendelijk personeel

na een vraag over een tuinbank te hebben gesteld via de mail kreeg ik vlot antwoord. de order werd snel afgeleverd en de bankjes zijn prachtig.

Super mooi banken en stoel voor buiten gekocht. Echt uniek en super vriendelijke mensen.

Goed verzorgde levering en service!

Ons product, een tafel voor in de tuin werd al snel geleverd. Vooraf werden we gebeld voor een afspraak. Ook op de dag zelf belde de chauffeur een half uur van te voren. Lekker makkelijk zo! Tafel netjes zonder verpakkingsmateriaal afgeleverd dus geen troep achteraf.

Erg plezierig.

Klant gericht.

Over Jojo Living

JoJo Living is het merk dat ervoor zorgt dat je in huis en tuin gaat leven met natuurlijke en eerlijke producten. Van rotan tot teakhout. Van tuinmeubelen tot woonaccessoires. JoJo Living zorgt ervoor dat jouw huis een thuis wordt.