Super mooie producten

Super mooie producten voor een goede prijs en heel vriendelijk geholpen.

keurige producten

snel geleverd, goed verpakt

Klantgericht

Leuke ervaring met jojoliving. Erg vriendelijk, bereidwillig en behulpzaam. Kortom: ga eens kijken op hun website en ervaar het zelf.

Toppers

Goef advies ,vriendelijk geholpen.

Top product, razendsnel bezorgd

Mooie, degelijke stoelen. Het verschil maakte JoJo door het verjaardagscadeautje nog geen twee dagen later te bezorgen. Precies op feestdag. Scheelde mij weer uitleggen waarom ik de stoelen te laat besteld had.

Fenomenale prijs-kwaliteit

Na lang zoeken eindelijk een tuinset naar onze smaak. Prachtig om te zien, uistekende kwaliteit en een zeer scherpe prijs. Het handgeschreven kaartje bij levering maakte het af.

Goede contactuele ervaring ! Vriendelijke aardige bezorging, en afhandeling. Leuke feedback

bedrihf met heel behulpzaam en vriendelijk personeel

na een vraag over een tuinbank te hebben gesteld via de mail kreeg ik vlot antwoord. de order werd snel afgeleverd en de bankjes zijn prachtig.

Super mooi banken en stoel voor buiten gekocht. Echt uniek en super vriendelijke mensen.

Goed verzorgde levering en service!

Ons product, een tafel voor in de tuin werd al snel geleverd. Vooraf werden we gebeld voor een afspraak. Ook op de dag zelf belde de chauffeur een half uur van te voren. Lekker makkelijk zo! Tafel netjes zonder verpakkingsmateriaal afgeleverd dus geen troep achteraf.

Erg plezierig.

Klant gericht.

Goeie service! Fijne klantvriendelijkheid!

Goeie service! Klantvriendelijkheid!

Persoonlijke service en mooie degelijke producten!

Late levering als gevolg van blokkade in Suezkanaal en autom. geannuleerde betaling via Klarna als gevolg daarvan, persoonlijk opgelost door de eigenaar zelf en gecompenseerd met een leuke picknicktafel

goede en klantvriendelijke service

klantvriendelijke en efficiënte service

Mooi en degelijk teak!

Mooie en degelijke tuinbank (2.40m) en ronde, inklapbare tuintafel besteld. Het ziet er geweldig uit, is echt goed teakhout, snel geleverd, goede prijs!

Mooie spullen, goede service

Mooie tafel, aardige mensen

Correcte levering

Chauffeur heeft 10 minuten van tevoren gebeld heel fijn

Topbedrijf!!

Goede communicatie en snelle levering op ons adres!! Mooi resultaat. Voldoet aan verwachting!

Prima producten en service

Perfecte service en prima producten. Prima referentie van teak leverancier.

Mooie duurzame producten

Betaalbare duurzame producten. Behulpzaam en vriendelijk.

Teak Shield gehaald en toen we dit pas een week later konden ophalen was dit ook weer goed geregeld. Wij hebben de eetkamertafel behandeld met Teak Shield en de kleur is mooi gebleven en mokken veroorzaken geen kringen.

Super snel!

Scherpe prijs Top product Gister besteld Vlg dag geleverd

Top kwaliteit en service!

Teakhouten tafel, mooi en stevig. Keurig telefoontje vooraf, flexibel in bezorgen en zonder verpakkingsmateriaal. Bij toeval terecht gekomen via Bol.com, aanrader!

Snel, netjes verpakt

Snelle levering, netjes ingepakt

Mooie spullen, goede kwaliteit en levering.

Chauffeur belt een half uur voor aankomst, top geregeld. Ook heel fijn: geen verpakkingsmaterialen! Ben erg blij met de tafel 'sun' en stoelen.

Over Jojo Living

JoJo Living is het merk dat ervoor zorgt dat je in huis en tuin gaat leven met natuurlijke en eerlijke producten. Van rotan tot teakhout. Van tuinmeubelen tot woonaccessoires. JoJo Living zorgt ervoor dat jouw huis een thuis wordt.