Snelle levering en keurig ingepakt. Heel mooie ornamenten, aan beide kanten bewerkt dat is ook top!!

Top kwaliteit voor een goede prijs

Kloostertafel gekocht en twee dagen later al bezorgd. Bezorger meegeholpen te tillen en direct op de juiste plek gezet. Tafel is echt heel mooi.

mooie decoratie, snelle levering!!

Twee vogels besteld, heel mooi bewerkt.

Personeel helpt je goed, alles is bespreekbaar. Zie je toch af van een meubelstuk krijg je gelijk je geld terug gestort.

Hele correcte en vriendelijke klantenservice. Prachtige nachtkastjes en kerstbomen de volgende dag al geleverd! Top! Zou zeker weer bestellen.

Fantastische meubels, goede service

Goed klantgericht contact met Ank mooi teakhouten tuinset; goed afgewerkt

Snelle levering en mooi product.

Jojo Living heeft vaak aparte spullen welke je elders niet makkelijk vindt. De kwaliteit is goed en de verzending goed verzorgd.

gewoon supervlot / correct / veilig verpakt

De kerst eenden zijn nog schattiger in het echt dan op foto. Je wordt er instant gelukkig van.

Behulpzaam en vriendelijk

Vriendelijke mensen, komen hun afspraken na

Supergoed!

Rustig de tijd nemend. Goede persoonlijke hulp. Prima advies. Uitermate goed. Oprecht!

Netjes een mail. Bij aflevering kon de bezorger het adres niet snel vinden en werd netjes gebeld op me mobiel. Waar hij moest wezen. Prima geregeld.

Snelle levering en mooi product

Mooie tafel, snelle levering en goeie kwaliteit.

Mooie site. Product voldoet aan de verwachting. Snelle bezorging

Mooi tafeltje

Mooi tafeltje

Leuke leuke dingen van hout

Perfecte service me probleem werd direct opgelost en twee dagen later had ik me bestelling in huis

Very friendly, professional approach to a customer

Prachtige teakhouten fauteuil!

Ontzettend mooie teakhouten fauteuil! Jojo living is daarnaast erg servicegericht door in hun bezorgplanning rekening te houden met mijn voorkeursdag.

Ik werd gebeld wanneer mijn pakket geleverd kon worden en of ik het daar mee eens was. Dat is fijn dan kan ik het zelf aannemen en hoeft het niet naar de buren. Het pakket kwam, zoals afgesproken. Hartelijk dank

Top product met snelle levering

Ik had de teakhouten hand op tv gezien en dacht "cool,die wil ik" Dus googlen en op deze wijze bij deze site terecht gekomen. Bleek er in meerdere maten te zijn, ik heb de grootste maat besteld en super blij mee ,keer iets anders op tafel dan een plant oid

prima en zakelijk goed geholpen.

De voorraad is te mooi om alleen via internet en op een industrie terrein te verkopen . Ik zou het ook verkopen in leegstaande winkels van 200tot 500m (met lage huur) in combinatie met 4 aanvullende partijen die het totaal beeld sfeervol kunnen versterken .Zelf heb ik ook leegstaande winkel in vakantie plaatsje Ommen. Maar los daarvan kan dit een hele mooie formule zijn die maar 3dagen in week open hoeft. Voor een tijdelijke periode voor 1/3 van de normale huur.(kan overal in Nederland waar veel consumenten lopen.)

Mooi product, snelle levering!

Voor de tweede keer iets besteld. Prachtig houten veer, ben er heel blij mee. Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Echt aan te bevelen. Goede prijzen ook!

Super mooie spullen voor een super prijs

Geweldigge bediening, met goede service en perfect geregelde bezorging In een woord uitstekend

Goed en snelle levering

Snel en zeer vriendelijk geholpen

Ik ben al tijden op zoek naar een schommelbank waar je goed op zit en die steviger is dan de schommelbanken die bij de diverse bouwmarkten worden aangeboden. Jojo Living heeft een schommelbank van teakhout in het assortiment, met twee verschillende afmetingen. Deze zag er op de website erg mooi uit. Maar zoals gezegd, je moet er ook goed op kunnen zitten. Dus heb ik gebeld om te vragen, of we konden komen kijken en of dat dezelfde dag nog mogelijk was. Dat was geen probleem. De bank zat prima, en we konden hem meteen meenemen. Omdat we de bank zelf ophaalden, kregen we 10% korting en we kregen ook nog een fles met teak beschermingsolie en een aanbrengspons mee. We werden uitermate vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Daarom geef ik het maximale aantal sterren.

Over Jojo Living

JoJo Living is het merk dat ervoor zorgt dat je in huis en tuin gaat leven met natuurlijke en eerlijke producten. Van rotan tot teakhout. Van tuinmeubelen tot woonaccessoires. JoJo Living zorgt ervoor dat jouw huis een thuis wordt.