Geweldige webwinkel

Via de webwinkel besteld. Artikel was helaas niet meer leverbaar. Na telefonisch overleg, wat heel erg prettig was, een ander artikel besteld. Ze gaven aan dat het artikel meteen op de post ging. Volgende dag had ik het al. Keurig en zeer netjes verpakt. Dikke pluim voor de vriendelijkheid en de vlotte en zeer prettige service

De mannen van dit bedrijf, leverden onze nieuwe teak tuintafel zoals afgesproken. We waren zelf niet thuis, maar aan de hand van foto's en een open gesteld hek hebben ze hem om huis gelopen en keurig op de plek gezet! (en het is een zeer mooie tafel)

Prima, ondanks ik het verkeerd had ingevoerd, dat ik het artikel zou komen halen, dat moest namelijk zijn "bezorgen". Na mailtje gestuurd te hebben daarover heeft Jojo Living snel gereageerd dat ze het bericht hadden gelezen. Toch netjes bezorgd in korte tijd. Artikel zag er mooi uit.

Goede kwaliteit

2 dagen te laat maar dat komt omdat ik het in de december maanden bestelde maar ik werd goed geïnformeerd en het product was precies wat I wilde

Uitsekend

Besteld, volgende zijn we dag keurig gebeld wanneer de levering kon komen. Er was op tijd.

Heel erg goed

Zeer goed, snel en zoals beloofd.

Prima verzorgd en op tijd

Alles was naar wens en ik ben er blij mee.

Prima gegaan. De eendjes zijn helemaal leuk. Snelle levering en alles naar wens.

Mooie producten en top service

Netjes geholpen en mooie degelijke producten!

Zeer hulpvaardig bij de keuze, Fijne communicatie over het vervoer en ik heb een prachtig meubelstuk erbij! Alles liep vlot en duidelijk. Gewoon Top!

Mooie producten

Mijn eerste bestelling bij Jojo Living en meteen erg blij mee. Met de mooie woondecoratie én de verzending. Keurig verpakt met een handgeschreven kaartje erbij. Altijd leuk een persoonlijke touch!

Héééél tevreden!

Heel erg blij met de teakhouten passpiegel. In het echt nog mooier dan op de site! Prachtige matte warme houtkleur en robuust. Tip: Zet ook een detailfoto van de houten lijst op de site! Heb nu lang getwijfeld omdat ik het niet goed kon zien. Niet nodig geweest, precies wat ik zocht. En ook heel tevreden over de bezorgservice, je wordt gebeld voor een afspraak. Bezorger heeft de spiegel zelfs nog naar boven gebracht.

Prima snelle levering

2 houten eenden besteld. 3 dagen later prima verpakt bezorgd. Ben zeer tevreden.

Fijne site, snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering. Een klein min puntje de verpakking is erg groot ten opzichte van het artikel.

Goede eerste ervaring met jojo living

Snelle levering, prima service

Prima in orde

Wat een leuk bedrijf is dit. Klantvriendelijke personeel, doen moeite voor jou als klant. En komen afspraken na.

Mooie tafel

Het is een mooie tafel, maar is ze nou al behandeld of niet?

Mooi product, snelle levering

Gewoon prima in orde

Prima en goede bediening!

gewoon fantastisch!

Wij wonen in zwitserland en hebben al een paar maal bij JOJO bestellt en gekocht. Wij zijn uiterst tevreden over jullie service en levering. Volgende keer weer.

Goede communicatie en goede service. Heel mooi en goed handgemaakte tete a tete teakhouten tuinbank. Degelijk. Ik ben er blij mee. Ik ga deze site vaker benaderen want ze doen goede zaken en ze leveren kwaliteit voor je geld.

Leuk contact en snelle levering van stationsbankje. Super uitleg over onderhouds product voor het bankje.

Goede service,vriendelijke bezorger.Zeker aan te bevelen

Hele snelle en persoonlijke afhandeling van onze bestelling

Mooie tafel bij een leuk bedrijf gekocht!

Het bedrijf richt zich vooral op oine verkoop, maar het is ook zeker de moeite waard om even langs te gaan. Na een vriendelijk ontvangst werd ik meteen geholpen. De focus lag op mijn wens en binnen no-time had ik de tafel gevonden die ik graag wou. Vervolgens werd ik nog even geholpen met inladen. Top!

Over Jojo Living

JoJo Living is het merk dat ervoor zorgt dat je in huis en tuin gaat leven met natuurlijke en eerlijke producten. Van rotan tot teakhout. Van tuinmeubelen tot woonaccessoires. JoJo Living zorgt ervoor dat jouw huis een thuis wordt.