Top.

Hartelijke ontvangst en mooie producten.

Prima afhandeling van bestelling,

Spiegel besteld, fijne afhandeling van bestelling en super dat jullie met eigen vervoer werken. Hetbis een cadeau voor dochter op 22 april, denk dat zij er blij mee zal zijn

Echt fantastisch

Zeer vriendelijk en snelle reactie op mijn vraag, zeer snelle levering en heel mooi product!

Mooie schommelbank gekocht, voldoet aan de verwachtingen

Vriendelijk geholpen in de showroom en bank werd thuis op afgesproken tijd in goede staat afgeleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Heel tevreden

Bestelling op tijd afgeleverd, goed verpakt en een mooi product

Vriendelijk, goede kwaliteit, snelle levering

Alles eigenlijk perfect voor elkaar. Erg vriendelijke klantenservice, goed advies voor en na de aankoop. Levering perfect geregeld. Enige kleine minpuntje was dat de bank die we bestelden niet was behandeld dus, met ons weertype, betekende dit dat ik de bank af moest dekken totdat er een paar droge dagen waren om de bank zelf te behandelen. Zou een handige optie bij aankoop kunnen zijn. Superblij met de bank verder!

zeer goed

mooie materialen, en fijne communicatie over de levering.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Top kwaliteit en top service

Duidelijke site, snelle levering. Goed verpakt bij binnenkomst en mooie zware kwaliteit producten!

Snelle en goede levering.

Fijn site en snelle en goede service.

Het beeld is nog mooier dan ik dacht

Heel mooi en snel bezorgd

Super!!

Heel fijne ervaring ik mocht zelfs kiezen welke kapstok ik het mooiste vond.

Supersnelle levering!

Had s'avonds besteld en de andere dag in huis. Mooie spullen voor een leuke prijs en een leuke website. Aanrader!

SUPER service

Zeer tevreden met de afhandeling

Toppppp

Snel antwoord op mijn vraag Behulpzaam en meedenkend Snelle keurige levering Wij zijn blij met onze decoratie

Betrouwbaar

Levering binnen de gestelde termijn. Product conform omschrijving!

Product niet volgens beloofde foto

Helaas niet tevreden. We ontvingen n afgezaagd stuk hout , absoluut niet natuurlijk of sierlijk. Leek niet op de foto op internet Kunt u niet n leuk stukje hout sturen wat ik boven op de stronk kan plaatsen Het geleverde stuk hout terug sturen is te veel gedoe

zeer goed en vriendelijk geholpen

probleem met bestellen klantenservice gebeld en zeer vriendelijk geholpen en heeft kennis van zaken. Blleef net zolang aan de lijn totdat we koneden bestellen. snel geleverd echt een aanrader

Snelle levering, product voldoet aan de verwachting

Mooi dat jullie met Cycloon werken

Goede ervaring

Erg blij met mijn productie en je word goed geïnformeerde wanneer je bestelling geleverd word.

Goed en snel verzonden

Mooie mand, zorgvuldig en snel verzonden.

Mooi product, snel geleverd.

Zeer goede service! Netjes telefonisch contact over bezorging en snel in huis!

Geleverd volges afspraak goed contact met levering

Prettig contact

Over Jojo Living

JoJo Living is het merk dat ervoor zorgt dat je in huis en tuin gaat leven met natuurlijke en eerlijke producten. Van rotan tot teakhout. Van tuinmeubelen tot woonaccessoires. JoJo Living zorgt ervoor dat jouw huis een thuis wordt.