Ronduit slecht

Bestelling duurde véél té lang voor het werd bezorgd, meerdere keren achteraan gemaild en gebeld en slecht reactie terug!!! Uiteindelijk eindelijk reactie, werd er bezorgd was het een verkeerde van wat er besteld was. Uiteindelijk is het teruggenomenen en de goede bestelling geleverd. Dit was overigens wel snel. Krijg ik vorige week bericht dat de bestelling is afgerond terwijl het al langer dan een maand in gebruik is. Dus echt slecht alles met elkaar!!!!

Gekregen. Op tijd.

Naar verwachting.

goede bureaustoel

Bureaustoel werd zonder problemen geleverd. Enkele minuutjes montagewerk om de armsteunen en rugleuning vast te zetten en daar was hij dan: een ergonomische bureaustoel!

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering en gemakkelijke afhandeling met achteraf betaling via Billink

Snelle levering goede service

Stoel kwam aan met een kapotte rugleuning, (achterkant los door transportschade). Ik heb aangegeven dat ik hem wilde retourneren maar het bedrijf gaf aan dat er ook een monteur kon langskomen om een nieuwe te monteren zodat ik de stoel al wel kon gebruiken. Na een week stond de monteur voor e deur en heeft een nieuwe rugleuning gemonteerd. Prima oplossing zeer tevreden met deze prima service.

Bezorging is waardeloos

Afgesproken dat ik een week van te voren wil weten wanneer stoel bezorgt wordt. Dan krijg ik als antwoord, we gaan voor u zorgen komt goed. Vervolgens dag van te voren de melding dat de stoel de dag erna komt. Ik werk en kan niet zo snel regelen dat ik er ben, ook in weekend niet. Stoel is gisteren toch aangeboden. Hij staat nu bij de bruna. Ik moet de grote doos nu met de fiets gaan ophalen want ik heb geen auto. Dus. Geen idee hoe de stoel bevalt. De bezorgservice is waardeloos. Beloof geen dingen die je niet kunt waarmaken.

Erg blij met mijn nieuwe bureaustoel! Super service en snel geleverd.

Betrouwbaar, denkt mee en perfect advies!

Ik ben erg blij met mijn nieuwe bureau en bureaustoel! Ik werd goed geadviseerd, het werd snel geleverd en de prijs kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Een absolute aanrader!

Erg fijn geholpen. Goede prijs en goede spullen.

Mooie stoel voor een goede prijs

Ik ben erg te spreken over dit bedrijf. Ben heel goed geholpen en de stoel en het bureau werden snel geleverd. Ook betaal je een goede prijs. Ben erg blij en tevreden met mijn bureaustoel en tafel. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Kwalitatief goed bureau en snelle levering

Een kwalitatief goed bureau, waarbij de memory module erg fijn en handig is. Zeker met al dat thuiswerken. Daarnaast werd het bureau erg snel geleverd en kan deze de komende jaren mee

GEWELDIG!

Ik heb al enige tijd last van mijn rug. Door het thuiswerken ben ik genoodzaakt geweest om een bureaustoel te kopen. Door het goede advies van Corne heb ik de aanbevolen stoel gekocht en ik kreeg deze netjes geleverd met de PostNL. Ik kreeg netjes een track en trace code om de bestelling te volgen en deze werd de volgende dag al geleverd. Ik heb gekozen om de stoel zelf in elkaar te zetten en dit was door de duidelijke beschrijving een kinderspel.

Fijne bureaustoel voor een scherp

Dankzij het telefonische advies dat ik kreeg heb ik de juiste keuze voor een goede stoel kunnen maken, dank!

Goede stoel, netjes geleverd

Dankzij de montageservice werd de stoel kant en klaar geleverd, super bedankt mannen van Burostoel.eu!

Beste Karel, Bedankt voor jouw review. Goed om te horen dat je tevreden bent, veel plezier met jouw nieuwe bureaustoel! Groeten, het Burostoel.eu team

Over Burostoel.eu

Wij zijn jouw supplieer voor bureaustoelen, vergaderstoelen, kantinestoelen, werkstoelen, directie stoelen, barkrukken, een nieuw bureau of accessoires hiervoor. Wij helpen jouw, om een goede en juiste keuze te maken, zodat je er voorlopig weer goed bij zit :)