hele snelle service goede hulp via chat, gewoon heel goed

Licentie gekocht voor Office 2021

Licentie gekocht voor Office Pro 2021, betaald vis PayPal. Licentiecode kwam per ommegaande per email in de bus. Instructies van de website gevolgd om een .img bestand met daarop het Office pakket te downloaden. Geïnstalleerd; code ingevoerd en alles werkte in een keer. Geen enkel probleem ondervonden.

Office Pro 2019/2021

Correcte info via chat, aangekocht en installatie volbracht. Alles werkt naar behoren en dit zonder jaarlijks/maandelijks te betalen.

Prettig en vakkundig email contact. Zonder problemen Office'19 op de PC

We hadden eerst twijfels om "Office" hier aan te schaffen. Na email contact, toch gekocht. (prettig en vakkundig antwoord) Ook de scherpe prijs maakte onze beslissing gemakkelijk. Na een vlotte installatie geen problemen en het werkt gewoon prima! En.. inderdaad GEEN problematische, telefonische activatie toestanden. TOP. Bedankt voor jullie ondersteuning inzake mijn twijfels, maar bovenal bedankt voor een werkende "pro licentie"! Wat ons betref een aanrader! Ook nog een kleine tip, voor een beetje extra privacy.... : Maak eerst een 'Microsoft account' aan (Bijv. : Henk567axx@outlook.com), die je verder nooit meer gebruikt. Daarna activeer je hiermee de 'Office licentie'........ Nogmaals dank, Groet Jo

Bestellen en installeren alles snel geregeld

Prima geholpen

Ik had problemen bij de installatie omdat ik zelf een ouder exemplaar had, dat de boel op de achtergrond nogal tegenhield. Ze hebben me van goede tips (merci Walter) voorzien en erg geduldig geholpen!

Het is echt waar wat ze schrijven !

Simpele download en nog eenvoudiger installeren Heel goede prijs prestatie. Echt perfect!

Samen met Licentie discounter een oplossing gevonden..

Ik had een licentie ontvangen waar toch een probleem mee was. Na goed overleg met licentie discounter hebben we dit netjes kunnen oplossen. Ben erg tevreden met de oplossing en het goede klant contact.

professioneel.

Ik had al een Microsoft Office 2019 maar na het installeren in mijn nieuwe computer kreeg bericht dat deze niet geldig was. Licentie-Discounter gevonden op 2dehands en alles verliep zonder problemen.

Uiteindelijk is het goed gekomen

In de mail stond niet het volledige account adres. Lukte mij dus niet om in te loggen. Via de chathulp is het uiteindelijk gelukt

Super snel en.makkelijk

Na bestellen meteen de link via e-mail. Installeren ging via de link vanzelf en was snel klaar. Ook op vragen werd snel gereageerd. Blij dat ik nu voor weinig geld een super werkend office pakket heb en ook de meest recente versie. Zal het anderen zeker aanraden

De licentie werd snel geleverd met een duidelijke installatie handleiding. Installatie was zo gepiept.

Perfecte office.

Ik heb wat problemen gehad met Office 210. Mijn scheepvaart database was vastgelopen. Ik dacht: bestel maar we zien wel. En wat blijkt de database is zo goed als bijna weer draait, met 9500 schepen. Geweldig. Bedankt.

Goede prijs, voldoende aanbod, zeer snelle levering. Op de correcte wijze een factuur ontvangen.

Vlug en voordelig.

perfect

Office geregistreerd via de telefoon Bij Licentie-Discounter stond.men direct klaar om mij van de goede informatie te voorzien Super gelopen

Prettig

Duidelijke site

Makkelijk en snel

Je betaalt, ze sturen een mail met een code en een link. Klik op de link en office wordt gedownload. Dan nog ff de code er in zetten en klaar. Kind kan de was doen

men laat me in de steek

Een 5 tal maanden geleden kocht ik een licentie voor 5 apparaten. Ik deed toen de installatie zonder problemen op 1 apparaat. Nu wil ik een installatie doen op een 2de apparaat. Nu blijkt cfr. de licentiesleutel dat ik geen licenties meer heb en dus kan ik niets meer installeren. Het antwoord van Licentie-discounter is dat ze geen oplossing hebben. Dus ze laten me zomaar aan mijn lot over. Niks van de beloofde garantie. De centen zijn binnen en trek je plan. Waarom bieden ze me geen nieuwe licentie aan als oplossing?

Zeer snel een email met de licentiesleutel ontvangen, werkt prima.

Snel en goed!

De bestelde licentie was echt supersnel binnen en werkte zonder problemen. Ik had bij de bestelling om een BTW factuur gevraagd, dat werd helaas niet meteen opgepikt. Mailen (via de website) leidde niet tot reactie, maar via de chat was ook dit snel en zonder problemen geregeld.

Snel en goed geregeld, niet moeiijk uit te voeren

Uiteindelijk makkelijk in aanschaf

Meerdere malen liep het checkout proces vast en kon ik de betaling niet afronden en werd de bestelling niet geplaatst. Uiteindelijk wel gelukt en tien binnen no time een mail met activatie code. Downloaden in installeren van office ging vervolgens prima en snel en daarna kon ik gelijk en probleemloos met office aan de slag

Snel

Online betaling gedaan en nu wachten op Office, Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk dus hulde!

Na betaling direct in mijn mailbox. Installeren was makkelijk. Alles heel duidelijk!

Over Licentie-Discounter

Licentie-discounter.nl heeft als doel een goedkope Office oplossing te bieden voor zowel particulieren als ondernemers. Wij werken uitsluitend met legitieme Microsoft licenties en veilige betaalopties.